2014-09-06, 04:48
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Haha, jag tror att de senaste inläggen skvallrar om att det här är en benso med krut i. Jag känner mig minsann ganska normal fast nöjd m3re2hen skrivehrnh så järz. Låter ju nästan exakt som klonazolam dock, har ni testat den med och kan jämföra? Fan, det har varit ett glapp länge och plötsligt finns det flera rc-benso som är galet mer potentare än krysstvåor, äcksanår och allt vad pundarna tjatar om, man får verkligen hoppas att deskloro-etizolam är rätt dålig för annars är nog scenen död snart :-)
Ser ändå fram emot att läsa många fenazepam-storys de kommande månaderna.

Testade 0.5 utvilad och utsövd. Jag kände mig med "normal" fast ångestrfri och mysig sen vaknade jag nu utan att veta jag somnat.

Ja denna generationen verkar underbar. Och vilka storys. Att blanda denna med alkohol i tron om att effekten är utebliven kommer nog slå stilnoct i tokighet.

Jag finner de amnestetiska effekterna vara milda dock. Men jag vet väl inte 100% vad jag hittat på online innan.

Jag kommer lätt kränga iväg mina Imo.
Citera
2014-09-06, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Vad fick du för att skriva detta ? lite samples?

Tror inte jag fick någonting, minns inte att jag skrivit det där. Bara för att jag är inne på er sida varje dag betyder det ju inte att jag mailar er om samples, du ser väl att det är annorlunda ip från mig, den som tigger och bögträffsökandet på bodycontact?
Citera
2014-09-06, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanorolig
Var får man tag på denna? :P pma gärna!

Hur är det på urin prov/analys?

peace

Den finns på http://thetripp.net/ och http://chemlegal.net/
http://aromer.nu/ och http://jusef.net/ snart.
Citera
2014-09-07, 00:06
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Jag har aldrig benzat ur men helt plötsligt var mitt sample borta och jag dragit i mig 50 mg 4 aco dmt i snoken.

Har beställt och betalat för hundratals till utan ett minne.

Jag försöker vara seriös i min forskning och provat all benzo there is utan missbruk och med kontroll.

Säger bara Säääääääääääääjjjjjjjjjtan !

A +++++

Obs blanda inte med 50 mg 4 aco dmt nasalt förhelvete!!
Senast redigerad av GanjaThorulf 2014-09-07 kl. 00:13.
Citera
2014-09-07, 15:31
Medlem
Tjuvjakts avatar
Nu är jag ingen expert så kanske låter helt konstig när jag frågar, menmen..

Jag uppfattar som att flubromazepam och flubromazolam är rätt lika varandra? Jag har testat mazepamen men undrar till skillnad hur mazolamen är potentmässigt och rusmässigt?
Jag försöker bilda en uppfattning om vad jag beger mig in på innan jag testar det.

5mg mazepam vs 0,5mg mazolam? Mvh
Citera
2014-09-07, 15:46
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Nu är jag ingen expert så kanske låter helt konstig när jag frågar, menmen..

Jag uppfattar som att flubromazepam och flubromazolam är rätt lika varandra? Jag har testat mazepamen men undrar till skillnad hur mazolamen är potentmässigt och rusmässigt?
Jag försöker bilda en uppfattning om vad jag beger mig in på innan jag testar det.

5mg mazepam vs 0,5mg mazolam? Mvh

Skillnad är monumental. Läs på Triazolam!

Flubromazepam hade en sjukt lång halveringstiden och 2 - 3 till full effekt.

Detta är en benzo som i Sverige enligt mina läkare enbart används inlagd vid akut fall för att bryta psykos/maniska faser av insomnia!

Den här slår på 15 minuter och dess effekter subtila för den utan de problemen tror jag. Detta är inget för långtidsbehandling av ångest men perfekt för att landa på och för de med extrem insomnia.

Det rekreationella värdet kan jag inte avgöra men som vi sagt det är ytterst tydligt i tråden vilket jävla krut det är i denna. Jag säger såhär. Jag somnade ej på 45 mg zopiklon kvällen innan. 1mg av denna 20 timmar sömn.

Dess korta halveringstiden gör dock att den inte hjälper lika bra mot tidiga och många uppvaknande.

Jag ska testa alla batcher och se om det är skillnad personligen är detta min dröm benzo.
Citera
2014-09-07, 15:54
Medlem
Tjuvjakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Skillnad är monumental. Läs på Triazolam!

Flubromazepam hade en sjukt lång halveringstiden och 2 - 3 till full effekt.

Detta är en benzo som i Sverige enligt mina läkare enbart används inlagd vid akut fall för att bryta psykos/maniska faser av insomnia!

Den här slår på 15 minuter och dess effekter subtila för den utan de problemen tror jag. Detta är inget för långtidsbehandling av ångest men perfekt för att landa på och för de med extrem insomnia.

Det rekreationella värdet kan jag inte avgöra men som vi sagt det är ytterst tydligt i tråden vilket jävla krut det är i denna. Jag säger såhär. Jag somnade ej på 45 mg zopiklon kvällen innan. 1mg av denna 20 timmar sömn.

Dess korta halveringstiden gör dock att den inte hjälper lika bra mot tidiga och många uppvaknande.

Jag ska testa alla batcher och se om det är skillnad personligen är detta min dröm benzo.

Tack för det där långa svaret! 10 stycken lär jag nog klara mig ett tag på då jag endast kommer använda detta till när jag snear eller rent ut sagt mår piss, riktigt piss.

Nu vet jag ganska mycket mer om drogen då jag gjorde en noggrann läsning igenom hela korta tråden tills väntan på svar. Jag ser framemot dessa blåa tabs från CL!! mvh
Citera
2014-09-07, 17:44
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Flubromazolam har liknade effekter som både Triazolam & Flunitrazepam framkallar enligt den fakta om Flubromazolam främst hur dess farmakodynamik & farmakokinetik liknas med de effekter som Triazolam & Flunitrazepam framkallar.
Där absorptionstiden sker maximalt 2h efter intag & eliminationstiden hos Flubromazolam är ungefär 8h - 19h beroende på individens förmåga att bryta ner substansen.
Därav ger jag liknelsen med Triazolam & Flunitrazepam då dessa två farmaka är i princip jämförbara i dess farmakodynamik samt farmakokinetik med Flubromazolam.
/Forskaren Xenoxx
Senast redigerad av Xenofluro-Ei 2014-09-07 kl. 17:50. Anledning: Tillägg
Citera
2014-09-07, 17:48
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Tack för det där långa svaret! 10 stycken lär jag nog klara mig ett tag på då jag endast kommer använda detta till när jag snear eller rent ut sagt mår piss, riktigt piss.

Nu vet jag ganska mycket mer om drogen då jag gjorde en noggrann läsning igenom hela korta tråden tills väntan på svar. Jag ser framemot dessa blåa tabs från CL!! mvh

Tack själv! Jag förstod det men tog en lite mer allmän approach i svaret. <3

Med den disciplinen och utan tolerans tror jag det står sig utmärkt i "emergency" boxen.!!!

Vid riktigt piss piss piss bara ägde den upp allt.
Citera
2014-09-07, 17:55
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Flubromazolam har liknade effekter som både Triazolam & Flunitrazepam framkallar enligt den fakta om Flubromazolam främst hur dess farmakodynamik & farmakokinetik liknas med de effekter som Triazolam & Flunitrazepam framkallar, både gällande absorptionstiden sker maximalt 2h efter intag samt eliminationstiden hos Flubromazolam är ungefär 8h - 19h beroende på individens förmåga att bryta ner substansen.

/Forskaren Xenoxx

Tack!!! Jag märkte terapeutiska effekter omgående. Kunde göra mina sysslor och 2- 3 timmar senare däck.

Men den korta halveringstiden gör den ju olik i att flubromazepam satt ju en rejäl dos i och ångest dämpade dagen efter med enligt mig. Och den fulla styrkan är vida överlägsen här vid full effekt IMO.

Att elimineringstiden var så kort visste jag inte vilket
bara gör den mer intressant för mina behov.

Tack för att du delar med dig din forskning <3
Citera
2014-09-08, 01:17
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
UIPAC: 8-bromo-6-(2-fluorophenyl)-1-methyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine
CAS#: 612526-40-6
Formel: C17H12BrFN4
Mol. Massa: 370.023 g./mol

Flubromazolam är ett bensodiazepinderivat relaterad till Triazolam och Pyrazolam.

Enligt ch*emlegal.

Edit: Allt från 15 till 5kr st. Kanske ska prova nu då!
Senast redigerad av 2rs2pure 2014-09-08 kl. 01:19.
Citera
2014-09-08, 01:37
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Tog 2 o.5 mg tabs från Chemlegal igår när posten kom. Hade tagit 6 immovane dagen innan utan sömn. Vaknade till nu men somnar om att få sova såhär. Min hyper fas helt borta. Ångest dämpning nästan direkt enorm muskel avslappning likaså var sedan helt utslagen inom två timmar.

Återkommer med mer fakta ska fan sova lite till. Slår klart Triazolom .

Slår fan allt jag provat i en livslång kamp mot ångest och insomnia.

Den från ChemL är ju på .5, från the tripp 1mg (och chockerande nog billigare i flesta mängder).
Tror ni dessa är samma preparat? De ser ju helt olika ut.

(Ursäkta OfTopic tidigare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in