Citat:
Ursprungligen postat av
OlgaOlga
Är inte den universella op-builden till DH typ marauder set med Bombrucksack och engineering.
Sen ha frost arrows multishot o clusterarrow o sen ba stå o chilla i ett hörn o känna på Sentries vreden!!!
Själv klarade jag grift 27 idag.
TROTS CP QUEEN ARANAE RIFTEN MED CORRUPTED HOOKERS OCH WINGED NIGGERS!
Fan vad stolt ja var! Klarade även 29 med en vän på 10 minuter. Mitt gear är bättre än hans men han är ju DH så Vafan ;-)
Btw kul att du verkar lösa ditt eviga problem med SoJ Hahaha klagat länge över din avsaknad av denna ring :-D
Haha, japps fått en ok soj nu så det brummar på.
Citat:
Ursprungligen postat av
jojesos
Känns som du är på rätt spår med din nya build. Fire eller cold skiljer sig marginellt i skada nu. Du kan klicka shift + L inne i spelet för att se leaderboarden för respektive klass, där kan du även högerklicka på topspelarnas namn och ta viewprofile så får man ett hum om vilken gear/build de spelar med som ligger runt 41 - 42 riftlvl som dh.
Tog själv riftlvl 39 ikväll, hamnade på rank 555 klarade nästan av 40 men hade lite otur med densiteten. Kör du i grupp så testa calamity om du har den, gör grymt stor skillnad.
Klarat 34, skulle klarat en 35 om jag inte hade varit tvungen att backtracka på första våningen och klantat mig och dött en gång. RG dog ca 10sek efter timern gick ut :/