Ändrat lite i builden nu.
Iom att jag kör Kridershot med EA, CA och MS som spenders så körde jag automatiskt allt på fire dmg.
Dock, eftersom jag kör gemmet som gör mer skada på mobs om de är slowed, så var jag tvungen att stå nära mobsen.
Så, bytte EA till cold EA på att på så sätt få mobs slowade utan att jag behöver stå inom 15 yards från dem = mer än 40% extra dmg.
Ändrade även passive, gick från perfectionist och ambush till Steady Aim (nu när jag inte måste stå nära dem) och Ballistics efter att ha läst på om den.
Logik:
Perfectionist (-) Tappar överlevnad iom att jag lämnar perfectionist men iom att jag inte står nära mobsen så skit samma.
Ambush (-) Mobsen är inte över 75% länge nog för att göra den bonusen värd en plats (och bonusen gör inget 74% av tiden).
Steady Aim (+) Som sagt, behöver inte stå nära dem, så tar den extra dmg bonusen där och låter mina turrets göra allt.
Ballistics (+) Iom att jag överlåter mer och mer skada till mina turrets även på högre GR, så är det bra om Spitfire Turret gör mer skada (och även de raketer jag skickar ut)
Elemental Arrow Immolation till Frost Arrow just för att få den där slow effecten även på avstånd utan att behöva köra mina companions active.
Nu dags igen för test.
(Skill dmg fortfarande på Fire på mitt gear, men kanske byter bort mina Reaper's Wraps nu när jag faktiskt inte behöver dem. Vet inte vad jag ska köra dock, några tips?
Edit: Överväger att gå tillbaka till Manticore om jag lämnar över mer och mer skada till mina turrets, måste bara kolla lite breakpoints osv på 3 spenders då.
Edit: Klarade 33 med nya builden, 50sek över