Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Själv har jag stabila 40% wr den senaste veckan... Helt jävla sanslöst egentligen och då spelar jag inte dåligt alls. Jag är övertygad om att mm motorn är riggad för att man inte ska vinna för mycket. Var på väg mot 52%wr totalt och sen började jag få det ena skitlaget efter det andra, så har det hållit på en jävla vecka nu. Har inte gått ner på just wr på tusentals matcher, förutom de senaste 7 dagarna. För att parafrasera Shakespeare, "någonting är jävligt ruttet i Vitryssland".
Samma sak här med. Tröttnade på den ruttna T25 AT och sålde den för att via på "Hellcat/T25/2"-trädet istället.
Så fick gå tillbaka till Wolverine, och hade snabbt en fullkittad Hellcat som jag nu håller på och spelar. Och utan att överdrva det minsta, med de båda vagnarna har jag inte fått spel EN ENDA match där jag varit ens top 5 tier - tvärt om hamnar jag oftast i absoluta botten. Jävligt kul med Wolverine med 128/177/38 i pen med toppkanonen, att konstant få möta T29/IS/Tiger i varenda match.
Likaså med Hellcaten, varenda match är det T32/IS-3/IS-6/Tiger !! eller Löwe man blir utslagen av. Mycket chans man ens har att skada dem...
Kör också Jpanther och har inte ens hunnit till toppkanonen, drar knappt in något eftersom man får försöka slåss mot E75, M103 och T-54 i nästan varje match...
Ligger på ett stabilt 37% win med Hellcaten och lite bättre med Jpanthern, men det är ju inte direkt roligt...
Varit med om flera matcher nu med Hellcaten då jag fimpat 4-5 fiender i en match, under striden tittar jag som hastigast och då står det 8-4 och man tänker "gött, nu tar vi det här", en minut senare står det 9-13 och så hittar man givetvis (ensam) på en klunga med 4-5 styck fiender som står och trycker. Hej godnatt och där var det förlorat.
En del matcher är ju ofattbara, har varit med om förluster när vi varit 7 vagnar kvar mot 2 fiender, men folk kör helt idiotiskt och försöker gå på de båda ensamma en efter en medans resterande står och trycker på säkert avstånd en bra bit därifrån, och blir fimpade på löpande band. Medans de står "go in, we cover, we cover you".
Jag stormade in och slog ut ena och hann sänka den siste till 9% innan jag blev utslagen, men resterande 3 i mitt lag körde idiottaktiken och rullade in en vagn, blev utskjuten, sen kommer nästa, ensam, blir utskjuten, och så gör den sista samma sak... Och förlust.