Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Tappar hakan när man i Amx 1375 kammar hem pris efter pris, 16 vinster i rad o allt från kvilliga medlemmar till massiva creditinkomster..Wot ler återigen mot en

Ibland ler spelgudarna åt en... Gjorde det precis för mig i Elc Even 90, i en IX-match på Redshire. Såg ut som att vi skulle förlora hårt men jag personligen lyckades vända det, efter att ha ensam åkt och fimpat båda deras SPGs och en spotter (krävdes totalt 3 magasin, Elc'en har ju bara 3 bulor/mag) så hade de en VK.45.02B med ca 250hp kvar och en T28 Prot med 480hp kvar i deras lag som stod i capen, medans vi hade en bot-T29 som sov i spawn och något enstaka TD-skrälle med typ 5hp kvar som inte vågade göra något.
Så kastade mig in bakifrån i capen på de båda - räknade med att förlora eftersom 2 penetrerande skott för VKn och 3 penetrerande skott krävdes för T28 Proten. Satsade på VKn först - och missar första skottet. Nu var det garanterat kört. Men nej - ammorackar VKn på ett skott så den sprängs - och ammorack-spränger Proten
också! Helt otroligt!

Blev en fin M - Ace Tanker för den