Någon här som har sett Monster Man? Sinnessjukt underskattad skräck/splatter/komedi om en monster-man som åker i en monstertruck och mördar en massa folk. Sjukt rolig, väldigt slaffsig och ganska snygg. Stor rekommendation!
Tänkte ta mig tiden att ladda ner nån bra film i hög kvalitet för en gångs skull, sitter jämnt och bläddrar på dessa gratis-siter som en latoxe annars och där har man ju sett allt.
Kommit något nytt bra i år ännu? Gillar det mesta i skräckväg men ett undantag är Zombie-filmer såsom Dead Snow, usch.
Såg Willow Creek igår. Vill knappt erkänna det, men den skrämde verkligen skiten ur mig. Den där 15 minuters långa scenen är bland det läbbigaste jag har sett på ett bra tag.
Laddar hem Love Eternal som inte är en regelrätt skräckfilm men passar nog klientelet här i tråden, verkar väldigt bra och tycks påminna lite om romanen Nekrofilen av Wittkopp.
Såg Willow Creek igår. Vill knappt erkänna det, men den skrämde verkligen skiten ur mig. Den där 15 minuters långa scenen är bland det läbbigaste jag har sett på ett bra tag.
Skumt, den typen av scener brukar verkligen fungera på mig men här satt jag bara och tänkte "wtf...?". Då är jag ändå ofrivilligt dragen till FFF-filmer. Men den har ju fått mycket bra kritik även om jag tyckte den tillhörde de sämre i genren. En splittrande film, kanske.
Skumt, den typen av scener brukar verkligen fungera på mig men här satt jag bara och tänkte "wtf...?". Då är jag ändå ofrivilligt dragen till FFF-filmer. Men den har ju fått mycket bra kritik även om jag tyckte den tillhörde de sämre i genren. En splittrande film, kanske.
Mjo, på IMDB verkar ju folk tokhata den.
Jag började tänka är det verkligen storfot, eller är det en bunt Just Before Dawn-galningar som håller på, vilket gjorde det hela väldigt intressant och obehagligt.