2014-09-04, 15:35
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Nu har jag inte sett trailern och kommer inte att göra det, kommer dock att se filmen då jag gillade den förra och bara för att det är regissörer med som man inte känner till behöver ju inte innebära att filmen är dålig, alla har ju börjat sin karriär någonstans, så.

Mjo, jag kommer se den också. Men tycker att hela grejen med den första filmen var att det var kända genreregissörer som stod för kortfilmerna, på samma sätt som Masters of Horror var intressant, eftersom det var skräckmästare som stod bakom rodret.
Citera
2014-09-04, 16:48
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Mjo, jag kommer se den också. Men tycker att hela grejen med den första filmen var att det var kända genreregissörer som stod för kortfilmerna, på samma sätt som Masters of Horror var intressant, eftersom det var skräckmästare som stod bakom rodret.

Att det är okända regissörer kan mycket väl ha också att göra med att man vände sig till vanliga svenssons som gör film och skulle tävla om att få med sina bidrag i filmen. En bekant till mig genom min dagliga sysselsättning, hennes man skickade in ett bidrag vad jag vet, men tror inte att det dök upp i filmen dock. Jag ser mycket fram emot filmen, tror den kan vara lika bra om inte bättre än första!
Citera
2014-09-05, 15:36
Medlem
despondencys avatar
The ABC's Of Death-serien kan dö snarast; ge mig V/H/S 3 istället.
Citera
2014-09-05, 16:56
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Att det är okända regissörer kan mycket väl ha också att göra med att man vände sig till vanliga svenssons som gör film och skulle tävla om att få med sina bidrag i filmen. En bekant till mig genom min dagliga sysselsättning, hennes man skickade in ett bidrag vad jag vet, men tror inte att det dök upp i filmen dock. Jag ser mycket fram emot filmen, tror den kan vara lika bra om inte bättre än första!

Ahaa, det visste jag inte! Och fan att jag inte gjorde det, för då hade jag nog själv skickat in ett bidrag!

Nu blev jag faktiskt riktigt pepp på att se denna!
Citera
2014-09-05, 17:08
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ahaa, det visste jag inte! Och fan att jag inte gjorde det, för då hade jag nog själv skickat in ett bidrag!

Hade gärna sett att du skickat in och kommit med i utdelningen till de som får sina bidrag med i filmen!
Citera
2014-09-05, 19:05
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
The ABCs of Death 2

Ser bara fruktansvärt trist ut. 26 regissörer ingen någonsin har hört talas om.
Är den första något att ha? Såg att den finns på Netflix.
Citera
2014-09-05, 19:24
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje

Den är helt klart värd att se! Kortfilmerna som är bra är mästerliga, men de som är dåliga är verkligen urkassa.
Citera
2014-09-05, 22:29
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Den är helt klart värd att se! Kortfilmerna som är bra är mästerliga, men de som är dåliga är verkligen urkassa.
Haha ja men då får jag ju kolla på den!

Jag såg as above so below idag förresten. Tyckte att den var helt okej, men så är jag väldigt rädd för trånga utrymmen så det gjorde nog att jag tyckte att den var läskigare än den faktiskt var. Bra plats att filma en skräckfilm på iaf, katakomberna i Paris.
Citera
2014-09-05, 22:46
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Tycker vissa är helt grymma, men att kolla på 5-minuters filmer i 2 timmar á 26 filmer blir för mycket intryck på samma gång. 15-17 delar är pissdåliga medan kanske 5 är superba. Helt klart värt att kolla på för dem 5, men likaväl tycker jag nästan man kan söka upp dem på tuben eftersom det ändå inte har någon röd tråd eller ramberättelse. De hoppar bara i alfabetet. Men antar att det är en smaksak.
Citera
2014-09-05, 23:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje

Tycker helt klart att du ska se den!
Citera
2014-09-06, 16:29
Medlem
Carnage.s avatar
Någon här som har sett Monster Man? Sinnessjukt underskattad skräck/splatter/komedi om en monster-man som åker i en monstertruck och mördar en massa folk. Sjukt rolig, väldigt slaffsig och ganska snygg. Stor rekommendation!
Citera
2014-09-06, 16:36
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Någon här som har sett Monster Man? Sinnessjukt underskattad skräck/splatter/komedi om en monster-man som åker i en monstertruck och mördar en massa folk. Sjukt rolig, väldigt slaffsig och ganska snygg. Stor rekommendation!

Fanns på Torrentday...Tar hem nu..
Tack för tips..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in