2014-06-11, 20:27
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
ugh. fattar inget av vad du säger.

Jag orkar inte gå igenom om vad ladder season är igen, vi väntar helt enkelt så löser sig =). Inget ont menat, utan de bättre att "Blizzard annonserar systemet och dem kör en QA summering så blir rätt ifrån början och varenda en av er spelare som inte vet vad de innebär förstår då =))..

Nu blir Battlefield 4 istället hej då
Citera
2014-06-12, 01:13
Medlem
Äntligen 1 milj i dps utan buff.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Cm3-2711/hero/535941

Lirar T4 nu och vilken skillnad mot T3. Någon som lirar på T5 / T6 som kan berätta hur mkt dps, life, toughness + resistance som ni har. Dör som bara den på vissa elites som skickar iväg en massa blixtrar. Mina 1400 i resistance hjälper inte mycket och inte mina 10,5 milj i toughness heller (med buff).
Citera
2014-06-12, 07:08
Medlem
Aceyalones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Lirar T4 nu och vilken skillnad mot T3. Någon som lirar på T5 / T6 som kan berätta hur mkt dps, life, toughness + resistance som ni har. Dör som bara den på vissa elites som skickar iväg en massa blixtrar. Mina 1400 i resistance hjälper inte mycket och inte mina 10,5 milj i toughness heller (med buff).

Lite fascinerad över att någon som verkar smått besatt av siffrornas storlek inte kan låta bli att snål-gemma sitt gear
Citera
2014-06-12, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

Lirar T4 nu och vilken skillnad mot T3. Någon som lirar på T5 / T6 som kan berätta hur mkt dps, life, toughness resistance som ni har. Dör som bara den på vissa elites som skickar iväg en massa blixtrar. Mina 1400 i resistance hjälper inte mycket och inte mina 10,5 milj i toughness heller (med buff).

Sluta bry dig om sheetdps så kanske det går bättre :)
Citera
2014-06-12, 09:42
Medlem
nexss avatar
4 jade delar och starmetal inom loppet av några timmar. Thats right!
Citera
2014-06-12, 09:51
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nexs
4 jade delar och starmetal inom loppet av några timmar. Thats right!

ja fy satan vilket drag du hade på legsen igår. Helt sjukt... Bara att gratulera igen! Hoppas att jag också kan få en liknande kväll någon gång.
Citera
2014-06-12, 11:03
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceyalone
Lite fascinerad över att någon som verkar smått besatt av siffrornas storlek inte kan låta bli att snål-gemma sitt gear

Hahaha, den tanken slog mig med.

Ser inte fram emot i afton, måste göra ett par bounties, helt slut på nycklar Hatar verkligen bounties.
Citera
2014-06-12, 11:27
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Hur aktiv är Flashback-klanen? Hur många members? Är där folk som kör T6 rifts dagligen?
Citera
2014-06-12, 11:33
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Hur aktiv är Flashback-klanen? Hur många members? Är där folk som kör T6 rifts dagligen?

Den är väldigt aktiv skulle jag säga och ja det är några som kör T6. Brukar aldrig vara några problem det. Även om det kanske är vanligare att folk köttar T4-T5.
Klanen funkar väldigt bra i övrigt. nybörjare får hjälp, boosters får hjälp och folk är generellt väldigt shyssta tycker jag.
Join baby! join!
Citera
2014-06-12, 11:34
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Hahaha, den tanken slog mig med.

Ser inte fram emot i afton, måste göra ett par bounties, helt slut på nycklar Hatar verkligen bounties.

haha, enig. minns den gamla goda tiden när jag hade +200 keys. det har man aldrig någonsin längre utan har typ aldrig över 20st. Får ju inte RORG-ringen oavsett heller så då suger bountys verkligen stenhårt *suck*
Citera
2014-06-12, 11:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia

Den är aktiv och är ett gäng som kör T6.

Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
haha, enig. minns den gamla goda tiden när jag hade +200 keys. det har man aldrig någonsin längre utan har typ aldrig över 20st. Får ju inte RORG-ringen oavsett heller så då suger bountys verkligen stenhårt *suck*

Mmmm, har förvisso ringen, men blir en normal bounty run i afton tror jag, och sen RiF för att hålla riften öppen.

Hade runt 400-500 keys när jag hade skaffat mig ringen, nu har jag 3 kvar.
Citera
2014-06-12, 12:21
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Den är aktiv och är ett gäng som kör T6.

Mmmm, har förvisso ringen, men blir en normal bounty run i afton tror jag, och sen RiF för att hålla riften öppen.

Hade runt 400-500 keys när jag hade skaffat mig ringen, nu har jag 3 kvar.
har runt 800 och kommer aldrig få slut då jag aldrig hittar ring helvetet. ifall ni vill ha rift öppna så är det bara att hojta, med lite tur kan jag kanske till och med leecha på er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in