Citat:
Ursprungligen postat av
Zambora
Bästa Namibia 1.
Att svara med en motfråga istället för att argumentera för sin egen ställning i frågan är signifikativt för konspirationsteoretiker/rättshaverister. Ett typexempel på när det saknas argument.
Vad anser Du Namibia 1 att ni konspirationsteoretiker/rättshaverister har uppnått som stärker Kristoffer Johanssons möjligheter att få resning i målet. Hittar du något sakligt i bloggen som med fog kan bedömas öka Kristoffer Johansson möjligheter till resning. Duschen kan du med fördel lämna därhän.

Absolut ska jag svara på din fråga och jag hoppas du sen gör det samma.
Jag tror varken bloggen eller tråden har kommit fram med någon enskild uppgift som är resningsgrundande.
Det som däremot är intressant är att indicierna och frågetecken rätas ut. Det finns några blogginlägg som är extra intressant och det är så klart Trångfors masten, att EMF ljuger om att hon har kollat i KJs mobil, att AB påstår att JJ sagt något han aldrig sagt, att US låtsades som att hon inte kände till anledningen till varför KJ valde att söka i Sävast trots att polisen uppenbarligen kollat upp uppgiften och det bekräftar att KJ talade sanning.
Intressant är också att spaningen är urusel och Selini verkar sitta och ljuga under ed. Att polisen med flit överdrivit blodmängden i bagaget, trots att dom vet att ena fläcken ej är blod så monterar dom in den i sitt bildmontage.
Frågan är om detta verkligen är allt?
Så berätta vad ni som tror att KJ är skyldig har bidragit med? Har ni hittat något av värde? Något som styrker att KJ skulle vara GM?
Kom ihåg att de saker jag räknat upp finns det bevis för så kom inte med några skitindicier utan ren fakta som kan styrkas med teknisk bevisning!
Självklart får även andra svara på detta om ni kan.
Rykten och indicier undanbedes!