2014-08-24, 20:20
Medlem
Någon som vet varför inte alla spelningar osv kommer ut på youtube? Hardwell, hans spelning kom ut i stort sett på en gång efter festivalen, lika så ifjol. Guetta tex kommer de bara småsnuttar, samma med avicii osv. Har det att göra med några sorts rättigheter?
Citera
2014-08-24, 20:31
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill
Någon som vet varför inte alla spelningar osv kommer ut på youtube? Hardwell, hans spelning kom ut i stort sett på en gång efter festivalen, lika så ifjol. Guetta tex kommer de bara småsnuttar, samma med avicii osv. Har det att göra med några sorts rättigheter?

Undrar Samma sak, skulle verkligen vilja se afrojacks set, dock har hans set från tidigare tomorrowlands aldrig blivit släppt förutom tomorrowworld..
Citera
2014-08-24, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonekill

Antar att det är upp till artisterna själva.
Citera
2014-09-02, 20:50
Medlem
dafuqups avatar
Någon som var där w2 och kan berätta hur det såg ut? När vi lämnade Dreamville w1 var det rena rama misären! Lerigt som fan och det såg verkligen inte ut som att det skulle kunna komma dit nya campinggäster på typ 3 år..
Citera
2014-09-02, 21:13
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Det gick runt tjejer på Campingen från deras "team" som ville att man skulle logga in på facebook och rösta på dem. (Dom hade med sig Ipads)

Fjantar. Att se deras set förra året är något jag fortfarande ångrar. Har börjat uppskatta mindre artister ännu mer på festivaler. Såg ca 90 min av Marcus Schultz vilket var grymt!

Tror dock att det här blev sista TML för mig, om jag inte får tag i biljetter i första hand. Dags att testa något nytt
Citera
2014-09-03, 08:28
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Någon som var där w2 och kan berätta hur det såg ut? När vi lämnade Dreamville w1 var det rena rama misären! Lerigt som fan och det såg verkligen inte ut som att det skulle kunna komma dit nya campinggäster på typ 3 år..

Det var rätt bra, torrt, märkte inte alls av att det hade vart något där förra veckan. Nu regnade de inget förrän sista dagen heller så det hjälpte ju en del, de hade även lagt brädor över marken där folk går, vet ej om de hade det i w1. Antar att de hade gjort ett bra jobb helt enkelt!
Citera
2014-09-03, 09:34
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Fjantar. Att se deras set förra året är något jag fortfarande ångrar. Har börjat uppskatta mindre artister ännu mer på festivaler. Såg ca 90 min av Marcus Schultz vilket var grymt!

Tror dock att det här blev sista TML för mig, om jag inte får tag i biljetter i första hand. Dags att testa något nytt
Marcus Schulz kvalar in i min top 3, helvete vilket hårt set han körde.
Citera
2014-09-03, 13:29
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

Det såg riktigt bra ut! Dom hade verkligen tur med vädret också, spöregnet kom sista natten eller på morgonen när alla skulle hem.
Men fyfan vad w1 var varmt, herregud vad nice det var😃
Citera
2014-09-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JGG

Schulz är dock ingen liten artist, legend inom trancescenen.
Citera
2014-09-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
15 lax på en helg alltså.
Då gäller det att det är värt det, vilket det inte verkar varit denna gång i ditt fall.
Surt.

Tycker alla verkar lägga jävligt mycket pengar på tomorrowland?
Jag klarade mig på ca 10000 om inte mindre, då åkte vi även förbi Amsterdam i två dagar.
Citera
2014-09-06, 17:13
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattuues
Tycker alla verkar lägga jävligt mycket pengar på tomorrowland?
Jag klarade mig på ca 10000 om inte mindre, då åkte vi även förbi Amsterdam i två dagar.
Gott att veta.
Tack för bra info.
Då menar du alltså att biljetten ingick i den summan ?
Citera
2014-09-06, 23:33
Medlem
kantoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Gott att veta.
Tack för bra info.
Då menar du alltså att biljetten ingick i den summan ?

Jag spenderade 7500 bara, 3k på festivalbiljetterna, 2.5 k på bussbiljetterna, 2k på (sprit + droger + mat), köper man knappt någon dricka inne på festivalområdet utan förkröker på campingen, fyller på egen vattenflaska, + äter relativt lite så sparar man ganska mycket, som jag gjorde!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in