2014-09-04, 09:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Det finns ingen anledning att testa på det här kukliret. Seriöst. Stay away!!!!....

De kommer bara att få er att betala pengar för att bli förnedrade av RNG och av en MM som INTE fungerar. Ni kommer bara att bli besvikna (och fattigare).

Gör något annat.
Fy fan vilken bitter natt. Varvar 75% och 25% varannan dag nu? Inatt var det 25% (om nu någon missade det i mitt förra inlägg). Det svänger mer än någonsin för mig? Helt sjukt...
Citera
2014-09-04, 10:09
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Fy fan vilken bitter natt. Varvar 75% och 25% varannan dag nu? Inatt var det 25% (om nu någon missade det i mitt förra inlägg). Det svänger mer än någonsin för mig? Helt sjukt...

Haha brukar vara så för mig också. Jag kör max 4-5 games på natten, sedan kommwr brakförlusterna för mig.

Man hade nog haft betydligt bättre winrate om man inte hade haft ett behov av att "bara köra några till" när man åker på stryk. Då vill man gärna in snabbt i en tank och rusha fram till första bästa fiende/spotting, så blir man lite för kaxig också pang så är man död igen också ska man "bara vinna en till".
Citera
2014-09-04, 11:00
Medlem
VaBanks avatar
Spelade för två dagar sedan mitt på dagen. Tyckte det var extremt mycket folk från Tjeckien, Slovakien möjligen.

Sen framåt 16 tiden dök det upp mer och mer polacker. Samt en massa andra konstiga stavelser i chatten. (Är själv polsk så jag kan gissa migtill sammanhang inom den slaviska delen) men detta var rena grekiskan (?)

Brukar vara lite kul att driva med folk, växlar mellan engelska, polska, tyska, svenska i chatten ibland.

Är NA servern bättre att spela på - slipper man massa 12 åringar där?

Det här med chatten, tycker att det är mindre och mindre folk som ens skriver något där, inställning någonstans eller skiter folk i det nu mera?
Citera
2014-09-04, 16:00
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaBank
Sen framåt 16 tiden dök det upp mer och mer polacker. Samt en massa andra konstiga stavelser i chatten. (Är själv polsk så jag kan gissa migtill sammanhang inom den slaviska delen) men detta var rena grekiskan (?)

Brukar vara lite kul att driva med folk, växlar mellan engelska, polska, tyska, svenska i chatten ibland.
Ha ha! Det förstår jag. Personligen tycker jag att de största stolpskotten är de med landsinitialerna i namnet, typ NisseCz, JohnnyPL, SvenneHU + alla tyskar som heter Blitzkrieg osv. Idioti och landsinitialer verkar hänga ihop på något sätt?

Citat:
Det här med chatten, tycker att det är mindre och mindre folk som ens skriver något där, inställning någonstans eller skiter folk i det nu mera?
Själv måste jag nog stänga av chatten snart innan någon IP-spårar mig och spöar på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Man hade nog haft betydligt bättre winrate om man inte hade haft ett behov av att "bara köra några till" när man åker på stryk. Då vill man gärna in snabbt i en tank och rusha fram till första bästa fiende/spotting, så blir man lite för kaxig också pang så är man död igen, och så ska man "bara vinna en till".
Precis så är det (var det)
----

Såg f.ö. att 121 nu är Top of the Tree. Ännu en framforskad med ej inköpt. Behöver man den? (Har Bat Chat och Obj 140 redan och alla andra meds framforskade utom en). Känns som man kanske skall vänta på STB-1 istället. Sista mediumgrinden jag har kvar. (Är snart klar med STA-1). Eller?
Citera
2014-09-04, 17:00
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambulansen
Vad i helvete.. När jag äntligen gör en bra personlig prestation så förlorar laget och när vi vinner har jag mina sämsta prestationer.. Sitter här och tror att det beror på mig. Visserligen suger jag hårt på spelet men klar iaf av att ta mig ifrån starten utan att ställa till med demolition derby. Sjukt frustrerande.

Har också provat WT och det finns tydligen nybörjare där med.. Kommer förmodligen finnas i AW också.

Har faktiskt slutat att klaga på matcher, medspelare och matchmaking, har 9,5k matcher och spelar bara random matcher, har fått lite inbjudningar till plutoner och annat.

Om jag skulle vilja spela detta seriöst och slippa alla idioter inklusive mig själv, så skulle jag gå med i en klan helt enkelt, men jag har inte den tiden helt enkelt, tyvärr.

Så man får helt enkelt stå ut med sin omgivning, och omgivningen får stå ut med mig och min misstag.
Citera
2014-09-04, 18:28
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Är NA servern bättre att spela på - slipper man massa 12 åringar där?
På na har du idioter som skryter om det fria landet, tycker hela arabvärlden ska bombas till stenåldern, applåderar soldater som mördar civila, en skvätt rasism gentemot kanadensare....kan va djävligt kul för mig som gillar att trolla lite, kan bli ett djävla liv ibland på ökenbanan när jag talar om Shai-hulud den store men det har inte varit direkt seriöst sen beta, kryllar av idioter som skriker om din mamma.

Fördelen är väl att dom flesta kör nåt som liknar engelska, spanska, franska och ryska förekommer också.
Citera
2014-09-04, 22:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Your Premium tanks will now bring you the following additional extra advantages:

50% bonus to crew experience. If the possibility of training your whole regiment of crewmen on one tank was not enough for you, you can now progress much faster.
Increased coefficient of battle experience depending on tier. In short – the lower the tier of the vehicle, the higher battle experience you get!

Please bear in mind that:
The Battle experience bonus does not affect the average experience of the tank e.g. for the Hall of Fame.
In the battle results window, the battle experience bonus will be displayed in a separate row, as if it were a mission.

Below is a table that shows the exact changes on each of the vehicle tiers:

TIER COMBAT XP MULITPLIER CREW XP MULTIPLIER
II 1.7 1.5
III 1.6 1.5
IV 1.5 1.5
V 1.4 1.5
VI 1.3 1.5
VII 1.2 1.5
VIII 1.1 1.5
X 1.05 1.5

These changes will be introduced with micro patch 9.2.3 on 12 September.
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/premium-vehicle-improvements/
Citera
2014-09-04, 23:02
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
På na har du idioter som skryter om det fria landet, tycker hela arabvärlden ska bombas till stenåldern, applåderar soldater som mördar civila, en skvätt rasism gentemot kanadensare....kan va djävligt kul för mig som gillar att trolla lite, kan bli ett djävla liv ibland på ökenbanan när jag talar om Shai-hulud den store men det har inte varit direkt seriöst sen beta, kryllar av idioter som skriker om din mamma.

Fördelen är väl att dom flesta kör nåt som liknar engelska, spanska, franska och ryska förekommer också.

Glöm inte rasismen mot alla mexare! Fan vad alla klagar på "wetbacks" hela tiden. Får dock ibland kommentarer för min Svenska flagga som jag har målat på alla mina stridsvagnar, du har inte råkat se en sådan nån gång av ?

Känns som att NA-servern är rätt så liten, man känner igen "många" spelare från förr och samma dag.

Tycker ändå att samarbetet flyter på rätt så bra på NA-servern, säkert bättre än på EU tack vare engelskan.
Citera
2014-09-04, 23:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Glöm inte rasismen mot alla mexare! Fan vad alla klagar på "wetbacks" hela tiden.
Ser inte så mycket av det som jag reagerar på men "muricans" förekommer.

Citat:
Får dock ibland kommentarer för min Svenska flagga som jag har målat på alla mina stridsvagnar, du har inte råkat se en sådan nån gång av ?
tittar inte efter markeringar.

Citat:
Känns som att NA-servern är rätt så liten, man känner igen "många" spelare från förr och samma dag.
Va ännu värre under beta'n, då kunde nästan hela laget bestå av spelare från förra matchen på gott och ont, man visste direkt vilka man kunde lite på.

Citat:
Tycker ändå att samarbetet flyter på rätt så bra på NA-servern, säkert bättre än på EU tack vare engelskan.
Ööööhh O.o talar vi om samma server
Citera
2014-09-05, 09:29
Medlem
Fy satan vilken mordlust jag får mellan varven på medspelare.

Kommer en buff på alla premium i morgon via en minipatch btw.
Citera
2014-09-05, 10:18
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
tittar inte efter markeringar.

Ööööhh O.o talar vi om samma server

Leta efter nordic_soldier nästa gång och säg hej

Annars så spelar jag på NA East, det är kanske det som är grejen
Citera
2014-09-05, 10:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Är det någon annan här som är med i CW-eventet som startade den här veckan? Fattar inte hur i helvete de som ligger topp 10 i Alley of Fame har kunnat skrapa ihop över 50.000 FPs redan? Helt sjukt!? Själv har jag inte nått 10.000 FP ännu (trots stor aktivitet och många vinster).

Btw - är FP samma som bas-xp, eller hur räknar man?

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Kommer en buff på alla premium i morgon via en minipatch btw.
12/9 är det väl sagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in