Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Obj. 268v4 kan dock komma att nerfas framöver. Den har lite väl OP pansar och fart.
Nu är det ju förstås en rysk vagn, så det är väl normalt med OP funktioner. Plus det faktum att WG medvetet tar bort weakpoints på både nya och äldre vagnar.
Dezgamez tar en titt på det :
https://www.youtube.com/watch?v=HjBnz5B00N4&feature=youtu.be
Citat:
Ursprungligen postat av
Grishnac
Obj263 är väl nästan ännu mer OP nu som tier 9? Inte kollar ordentligt men hörde att alpha har nerfats från 450 till 430 och thats it, om det stämmer är det ju helt galet.
Har någon av er testat "nya" Obj 263, 268 och 268v4 än?
Jag har ju inte gjort det, har knappt spelat ryska TDs överhuvudtaget förutom att jag tuggade fram ISU-152 för ett par år sen men gick åt helvete med den konsekvent, tillochmed innan jag hade fått fram stora 152an så ragesålde den istället och lade ner allt vad ryska TDs heter.
Men - gick tillbaka och började spela andra TD-trädet för någon månad sen, lite halvengagerat. Sitter nu på SU-100m1 och tuggar.
Hur funkar de båda - och framförallt de nya Xorna? Har mött en (1) st V4 i strid en gång (med M4 Ravioli) och blev minst sagt knullmördad utan att kunna penna någonstans ens med HEAT, trots att den djäveln cirklade runt mig dessutom..
Och man blev ju inte gladare av att se klippet ovan...