2014-09-03, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felia
I denna tråd får de förintelsetroende lägga fram sina argument till hur de övertygats att en förintelse av judar skett under WW2. Det handlar INTE om vad som redan diskuteras/diskuterats i forumets befintliga trådar utan om vad övertygelsen bottnar i. I en rättsstat har de som anklagar bevisbördan, det gäller även när domen överklagas. Med revisionismen överklagas härmed förintelsen och du som är förintelsetroende är den som anklagar, så lägg fram din bevisning och styrk din anklagelse på ett övertygande sätt. Nürnbergrättegångarna äger ingen giltighet i tråden.

För att hålla nivån över ankelhöjd ska du som är troende kunna visa på något som kan verifieras vetenskapligt och om vittnen åberopas så skall dessa ha korsförhörts med understödjande av teknisk bevisning.

-------------------
Begreppet "förintelsen" är här definierat efter Wikipedia:

Förtydligandet tillagt av moderator på begäran av TS //mod
"Trodde" ett tag på den för att någon sa att det var farligt att inte låtsas som man trodde på judetvålar och personer som blev ihjälgasade 5 gånger men överlevde. Mod, snarare än upplysning, botade det hela, för modet tog mig till revisionisternas källor och då kom informationen.
2014-09-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
"Trodde" ett tag på den för att någon sa att det var farligt att inte låtsas som man trodde på judetvålar och personer som blev ihjälgasade 5 gånger men överlevde. Mod, snarare än upplysning, botade det hela, för modet tog mig till revisionisternas källor och då kom informationen.

Och du har alltså haft sund källkritik och/eller noga kontrollerat att det som påstås på dessa förnekarsidor verkligen stämmer? Har du tagit del av all den kritik och fakta som visar att man på dessa förnekarsidor, och deras ”galjonsfigurer” avsiktligt förvanskar kända fakta och sanning?
2014-09-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Tvärt om så är han är modig som går ut med att det han tidigare skrev var en massa strunt.
Tänk om du kunde vara lika modig?

/VV
Jag skulle inte ge upp mina åsikter som jag tror på och som gäller min ideoligiska historia, fast jag skulle råka ut för samma som David Cole har gjort och fast det skulle störa mitt liv. Jag skulle kunna byta nationalitet och namn för den här saken, om jag varit i hans skor.
Det som stör mitt liv idag, är att mina familjeförhållanden skulle ha sett litet annorlunda ut om inte "förintelse" lögnen existerat och svärtat den dåtida generationen och de efterföljande.
2014-09-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Hoppas det går framåt i tråden. När Vänlige Viktor erkänner att systematisk gasning är ett jävla påhitt (vinnaren skriver historien) så slutar jag skriva på Flashback.

Enligt judiska vittnen så leddes man från tåget direkt in mot den systematiska gasindustrin. Ändå har hundratusentals människor sk "förintelseöverlevare" överlevt, hur är detta möjligt. Hade tyskarna velat utrota judarna i Europa då hade man också gjort det. De arbetade i lägren precis som tyska fångar arbetade i andra läger. Många dog pga sjukdomar och då kremerade man liken. Dessa bilder valsar nu runt som att det skulle vara gasade människor som kremeras.

Går ju inte en dag utan att läsa om någon som "överlevde förintelsen". Hade det varit en förintelse då hade man inte överlevt!
Du har alldeles rätt. Om man dödat sex miljoner Judar i Europa, så skulle det inte finnas stora mängder överlevande kvar idag i Europa, Israel, USA mfl. länder.

År 1939 levde största delaen av de Polska Judarna i de östra delarna av Polen som Sovjet annekterade. Då Tyskarna kom i på Polska område så flydde mängder av Judar längre österut till de Sovjetiska områdena.
Då Tyskarna anföll sovjet så evakuerades den största delen av Judarna längre österut in i landet, som Tyskarna aldrig ockuperade. Samma skedde i Balticum.
Det sägs i att 80% av de Judar som blev inne på Tyska områden evakuerade.
Judar försvann under kriget, det kan man inte komma ifrån. De stupade i Sovjets armeer, de blev offer för Stalins deportationer och tvångsarbetsläger, assimilation eller regionsbyte.
Dessutom utvandrade Judar till Palestina och USA. Denna utvandring avbröts 1941.
Wolfgang Benz har i folkmordens dimension, utgått ifrån folkräkningen före och efter kriget och därmed hänfört alla förluster av Judar till något som kallas "förintelsen".

Dessutom kan man läsa förklaringen om hur dubbelräkningen av Judar gick till på sidan 110 i en Skriften en Tom säck kan inte stå, där det också kommer fram att också Germar Rudolf har på pekat detta fel.
Orsaken till att det finns så många Judar kvar idag som var föddes före andra världskriget och "förintelselägren" är den att man räknat fel. De har inte alls förintats utan räknats dubbelt.

Dessutom har man räknat med att endast 300 000 Judarn flydde undan de Tyska invasionen i Polen, då sanningen är den att mellan 600 000 och 1 miljon Judar flydde in på Sovjetiskt territorium, och deporterades sedan till Sibirien.

Carl o. Nordling har funnit att 44% av Judarna emigrerade före slutet av år 1941 ( ifrån de Tyskockupperade områdena), 35 skonades ifrån lägren och 8% av dem hamnade där, men överlevde och att 13% dog under kriget. En del av den 8% procenten i lägren dog av de sjukdomar som härjade bla. Ca. 1 miljon Judar försvann under kriget, men alla de dog inte i läger.

Så inte undra på att det finns överlevande idag, annars skulle de nog inte finnas några kvar idag om sex miljoner dött.
2014-09-03, 17:28
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Det som stör mitt liv idag, är att mina familjeförhållanden skulle ha sett litet annorlunda ut om inte "förintelse" lögnen existerat och svärtat den dåtida generationen och de efterföljande.

Tror du inte det 'stör' de människors liv, de vars familjer blev mördade av din farfar och hans anhang?

/VV
2014-09-03, 17:59
Medlem
Skuggjags avatar
Citat:
Tror du inte det 'stör' de människors liv, de vars familjer blev mördade av din farfar och hans anhang?

/VV

Hur menar du nu? Det är en historisk "händelse" och ska klara av granskning och revision om det uppstått oklarheter, propaganda eller rena felaktigheter. Fallet med molly62 släkting kommer likaså granskas.

F.ö är det rent av löjeväckande att påstå: "Ahhh..men, det kan komma att kränka några människor vars förfäder "dödats" av en regim, vilken ni tänker granska." Säg ett annat folk som är lika kärringaktigt?

Herkulesbig Du ska få ett svar på ditt inlägg. Troligtvis innan helgen, men garanterat innan den är slut.
2014-09-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vad tror ni om den uppblossade debatten rörande Jan Guillios nya bok?
Diverse historiker, låtsashistoriker, journalister och tyckare i största allmänhet anser att Guillio ägnar sig åt grov historeförfalskning -- Guillio menar att den svenska allmänheten generellt inte hade en aning om nazisternas koncentrationsläger och massavlivningsprojekt. Kritikerna menar å sin sida att förintelsen var väl känd i Sverige vid tiden 1942-45. Bland annat kan man hitta flera artiklar i tidningar som stödjer att nazisterna hade något fuffens för sig.

http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/historieforfalskning-jan-guillou/

.

"Diverse" personer hjälper Guillou med lanseringen - det finns ingen dålig reklam i den branschen....:

(FB) DN:s Henrik Arnstad ljög om examen

"Grov historieförfalskning"! wow! Motorsågsmassakern, typ!!

Det började med Gomorron yxskaft..eh Sverige...

http://www.svtplay.se/klipp/2284925/jan-guillou-aktuell-med-fjarde-delen-i-romansviten-om-broderna-lauritzen

Uppföljning:

http://www.svt.se/wd?widgetId=23991&sectionId=1647&articleId=2291101 &type=embed&contextSectionId=1647&autostart=fal se

Här på Flashback diskuteras det på Arnstad-tråden:

Ursprungligen postat av Baiser:

Inlägg #4812, #4823, #4824 och #4828 är läsvärda för oss på den här konfan:

Ursprungligen postat av Golonka :
Ursprungligen postat Nix-registret :
Ursprungligen postat av Golonka :
Ursprungligen postat av Grävulen :

.............

Citat:
De återger artiklar, tidningsklipp och fakta från Hugo Valentins vågbrytarartikel i GHT, december 1942, och skriver: "Valentin medgav att uppgifterna om vad som hände var svåra att kontrollera , men det råder ändå inget tvivel om att massmord ägde rum systematiskt och i stor skala - hittills hade två miljoner judar gått under." Fatta detta: ALLA DE STORA TIDNINGARNA SKRIVER ÖPPET OM SAKEN REDAN 1942.
Nehej, säger Guillou, det där är inte sant. Sanningen kom " i maj 1945, när kriget är slut, så går amerikanska soldater in i det första Förintelselägret, och då kommer bilderna. Då kommer sanningen. Då vet man."
https://www.facebook.com/henrik.arnstad/posts/10152748592928783?notif_t=like

Länken till facebook ovan finns här, om inte annat:

..........

Citat:
[...]Ska man missa uppgifterna om att en utrotning av miljoner människor pågår får man välja bort den tidens medier helt och hållet.
Det finns kanske en skillnad mellan att veta och att förstå. Vi vet mycket om de folkmord som pågår just nu, vi kan kolla siffrorna över de döda. Men förmodligen förstår vi inte.
Men ingen som läste tidningar i Sverige kunde säga att de inte visste.[...]

Citat:
– De slår mig i huvudet med sentida forskning. Det är någonting annat. Vänta nu, jag har skrivit en roman om hur det var då. Om du och jag hade varit vuxna människor 1941, 1942, 1943. Vad hade vi haft möjlighet att känna till då? Det är vad jag har undersökt. Vad de åberopar är sentida forskning om vad man faktiskt vet om förintelsen. Och det är liksom en helt annan dimension. Vi talar om olika saker, säger Guillou.
[………]
I den här artikeln hänvisas till att det redan går att läsa i oktober 1942 att…
– Det är riktigt. Det har till och med gjorts avhandlingar…
Hur kan man då påstå att det inte var känt?
– Därför att den svenska pressen vid den här tiden var uppdelad i starka läger. För Tyskland och emot Tyskland. Ingen tidning hade någon särskild trovärdighet. Alla var underkastade censur och självcensur och det fanns en lagstiftning som förbjöd så kallad grymhetspropaganda.
[...]
Det kan ju inte vara så att de tror att vi har en annan uppfattning om historien.
http://www.expressen.se/nyheter/jan-guillou-svarar-pa-kritiken-omoget/

Kanske de har olika uppfattning om vad väljande av vetande via media innebär, om man använder förståndet:

Citat:
[...]Ska man missa uppgifterna om att en utrotning av miljoner människor pågår får man välja bort den tidens medier helt och hållet.
Det finns kanske en skillnad mellan att veta och att förstå. Vi vet mycket om de folkmord som pågår just nu, vi kan kolla siffrorna över de döda. Men förmodligen förstår vi inte.
Men ingen som läste tidningar i Sverige kunde säga att de inte visste.[...]

http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/historieforfalskning-jan-guillou/(mina fetningar)

Så här tänkte kanske de som läste tidningar i Sverige på den tiden:

Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey

Citat:
Tror du verkligen på allt du läser?

Filmerna som visade ritningarna visade betydligt mer än så.
Precis som vanligt rycker den självutnämnde revisionisten ut en liten detalj som han hänger upp hela sitt anförande på.
-: Det står ju krematorium och inget annat!

Skärp till dig och försök begripa innebörden av hela bilden.[...]

Yapp! De där ritningarna är ungefär som Aftonbladet och Expressen i det att det krävs lite grundkunskaper, skeptiskt (!) sinnelag och en del slutledningsförmåga för att kunna tolkas rätt.. Litar man bara till det som står på själva dokumentet/-en (eller AB eller Expressen) så blir ju hela verkligheten lite skev, så att säga!

(FB) Två frågor! (om ritning på gaskammare samt överlevande)

Det kanske var då som det är nu, enl Göran Persson:

Citat:
We live in an age where film stars and brand names are recognised by people everywhere, and economic news spreads instantly around the world via mobile phones and the Internet.

And so do eye-witness accounts of atrocities and violations, from victims and the media.We do not lack information, horrendous stories, facts. But we have to improve our ability to believe them, to believe the unbelievable.
http://www.d.dccam.org/Projects/Affinity/SIF/DATA/2004/page1393.html

Det var tron som fattades, då som nu.

Gitta Sereny skriver på sidan 145 av ”Into that Darkness” (Vid Avgrunden på svenska), om sin vetskap om Treblinka:
Citat:
We know that more than a million human beings were killed and lie buried in these acres, but it cannot be believed!

Vi måste UNDERKASTA oss vårt vetande!!

Mera ISLAM på Förintelseområdet, då som nu...
2014-09-03, 19:54
Medlem
Citat:

/VV
Jag förstår vad du menar, och jag har förståelse för de som hade anhöriga som dog i lägret och att de fått utstå sorg efter att de fick budskapet och kanske saknade släkt och vänner efter kriget, men det är en värre sak som skedde med tex. SS familjerna efter kriget.
Det var så oklart och chockerande det som kom fram, då man talade om att så och så många hade mördats i lägren och familjerna som bott invid murarna visste att något systematiskt mördande inte hade skett.
Familjer miste sina försörjare och pensioner betaldes inte ut till fd. SS familjer, så livet blev hårt och mycket grymt. Nästan outhärdligt.
Män tillfångatogs, torterades, tvingades ljuga fram bevis och dömdes till döden utan tekniska bevis, dokumetbevis och vittnesbevis.
Dessutom inte rätten till en grav.

Såhär illa for aldrig Judarna, inte under kriget och inte efter.

Ännu idag är en SS förfader något som man inte talar om, fast man borde kunna vara stolt över ett sådant arv.

Min farfar slog aldrig en fånge, han bad sina underordnade att inte misshandla dem och han förflyttade personal som var våldsamma emot internerna. Han visste att varje Jude och fånge var en dyrbar arbetatskraft för SS och för Tyskland. Det var mycket beklagligt att lägret var så stort och dåligt utrustat sanitärt, så att farsoter utbröt. Så att fångarna svalt, på grund av krigets gång och för att sjukvården var bristfällig och inte alla kunde få den vård de behövde. Han och alla i lägret försökte sitt bästa.
Han gav inte order om att fångar skulle massmördas, i en gas - krematorie process, det finns ingen order någonstans.
Han bad sina barn att inte tro på allt de kommer att få höra, i sina sista brev.

Visst har jag sett Judar lägga ned blommor vid den vägg där man sköt dödsdömda fångar och ingen har stört dem. Själv har jag blivit påspottad, då jag gjort liknande på ett annat ställe i lägret.
Judar behöver inte heller dölja sitt förflutna idag osv.

De tär inte lätt att skriva och förklara, för det finns så mycket som inte går att lägga ut i ord, men det finns flere idag ibland de Tyska leden som har fått ett förstört liv än bland de Judiska.
2014-09-03, 19:58
Medlem
forts

Från DN-länken ovan:

Citat:
”Man visste inte”. Guillou fortsätter: ”I maj 1945, när kriget är slut, så går amerikanska soldater in i det första Förintelselägret, och då kommer bilderna. Då kommer sanningen. Då vet man.”

Men det första Förintelselägret som befriades var Auschwitz, vilket skedde i januari 1945, och det gjordes av Röda armén, inte USA:s armé.

http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/historieforfalskning-jan-guillou/

Första Förintelselägret som befriades....Var det inte Majdanek?

Citat:
In late July 1944, with Soviet forces rapidly approached Lublin, the Germans hastily evacuated the camp. However, the staff had only succeeded in partially destroying the crematoria before Soviet Red Army troops arrived on July 24, 1944,[2][14] making Majdanek the best-preserved camp of the Holocaust. It was the first major concentration camp liberated by Allied forces, and the horrors found there were widely publicised.[15]
[...]
Independent Canadian journalist Raymond Arthur Davies, who was based in Moscow and on the payroll of the Canadian Jewish Congress,[21][22] visited Majdanek on August 28, 1944. The following day he sent a telegram to Saul Hayes, the executive director of the Canadian Jewish Congress. It states: "I do wish [to] stress that Majdanek where one million Jews and half a million others [were] killed"[21] and "You can tell America that at least three million [Polish] Jews [were] killed of whom at least a third were killed in Majdanek"[21] though this estimate was never taken seriously by scholars.

http://en.wikipedia.org/wiki/Majdanek_concentration_camp

Ett befrielseläger som hette duga!

Och America was told! 29 augusti 1944!! Men skolarerna visste annat?

..........

Guillou tillhör väl samma generation som Stefan Jarl:

Citat:
Dokumentärfilmaren Stefan Jarl, berömd för sina samhällskritiska skildringar av "det sociala arvet" på film ("Dom kallar oss mods" redan på 60-talet, och "uppföljningarna" på 70- och 80-talet)berättade i programmets inledning om hur han i sin barndom (innan han börjat skolan - han är född 1941 enl uppslagsboken, så det bör ha varit 1947 eller 1948) smet in på en biograf och såg "...amerikanarnas journalfilm om när dom befriade Auschwitz och mötte högarna av utmärglade lik och berg av hår och guldtänder...".

Denna "bild" av ondskan nämnde han som ett exempel på bildens oerhörda betydelse för honom personligen och hur det därefter har präglat hans liv som filmskapare.
[...]

https://www.flashback.org/showpost.php?p=330692&postcount=1527

Denna "bild" var tydligen HELHETSBILDEN, den man ser med hår och guldtänder, om man skärper sej och begriper innebörden etc, i stället för att hänga upp sig på vad "bilden" föreställer (se VV ovan i Yapp!-citatet).

===> Pusslets LOCK! :

Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey

Om du inte hade locket till hjälp skulle du aldrig se vad bitarna föreställer förrän du börjat lägga ihop dem. Eller hur? ... Det är precis det jag menar med "hela bilden"!
(FB) Frågor om Revisionister?

............

Citat:
Men efter nazikonferensen i Wannsee utanför Berlin i januari 1942 har Förintelsen nu gått in i en ny och industriell fas, där gaskammare och krematorieugnar används i stor skala. Det är under 1942 som de flesta mördas i utrotningslägren.
[...]

Karin Kvist-Geverts, fil dr i historia
Ola Larsmo, författare
Helene Lööw, docent i historia
Elisabeth Åsbrink, författare och journalist

Eller: ny fas i the silly story?

Citat:
In 1992, Yehuda Bauer, a professor at Hebrew University in Jerusalem, referred to "the silly story of Wannsee," as he said: "The public still repeats, time after time, the silly story that at Wannsee the extermination of the Jews was arrived at."
http://www.scrapbookpages.com/EasternGermany/Wannsee/

http://sv.metapedia.org/wiki/Yehuda_Bauer

http://www.politics.ie/forum/history/221271-liberation-auschwitz-holocaust-memorial-day-images-499.html

Citat:
German government statement on the FALSE Wannsee-Conference story:

"An unbiased study of the minutes (of the Wannsee-Conference) establishes that those who met there had not concluded anything that could be evaluated as an intellectual or ordered initiation of the crime. Unfortunately historical science was not able to satisfy the need for a precise picture regarding the Wannsee matter, its representatives were unable to produce a logical alternative to the false Wannsee image. ... Eventually it seems that they have at least successfully shattered the popular erroneous picture [that the extermination of the Jews was mapped out at Wannsee]. However, altered versions, still quite remote from the truth, of this image could recently be found in the press again, stating that on January 20, 1942, the participants of the Wannsee-Conference had concluded 'coordinating measures for the murder of 11 million Jews from European countries'."

Politics and Contemporary History (supplement of "Das Parlament", the official German parliament magazine) B 1-2/92 - Jan. 3, 1992, page 18.
http://www.politics.ie/forum/history/221271-liberation-auschwitz-holocaust-memorial-day-images-500.html#post8117606

Men historien kan ha reviderats sen 1992....
Senast redigerad av Erleb 2014-09-03 kl. 20:01.
2014-09-03, 21:45
Medlem
Månsans avatar
Herr Golonka fick sin önskan uppfylld. Guillou - Arnstad 10-0. Arnstad är en formidabel helidiot. Hur denna stolle kan bjudas in av Aktuellt är en gåta.

.
2014-09-03, 22:28
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Jag förstår vad du menar, och jag har förståelse för de som hade anhöriga som dog i lägret och att de fått utstå sorg efter att de fick budskapet och kanske saknade släkt och vänner efter kriget, men det är en värre sak som skedde med tex. SS familjerna efter kriget.

Det är som att tycka mer synd om Breivik än om hans offer och deras familjer.

/VV
2014-09-04, 04:42
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Vad finns det för bevis på att förintelsen skett, bara förfalskade dokument och förstörda sådana som bevisar det motsatta, där man beskyller SS för att de förstört dem, fast de allierade själv gjorde det. Sedan inbillade man alla förintelse troende att Tyskarna gett muntliga order om förintelsen.( De måste ju ha gjort det eftersom det inte finns en skriftlig sådan). Du som andra "förintelse" troende försöker nu bevisa med vad David Cole skriver att den nog ändå skett, bara för att han är Jude och då väger hans bevis tyngst ibland revisionisterna.
David Cole har redan 1998, pladerat, om att han gjort något, som revisionist, som ger mera lidande bland sitt folk, och ge de människor han skadat ett djupt avståndstagande av sina tidigare åsikter.
Det skulle alla världens Judar borda göra, de borde ta ett avståndstagande till sina lögner om vad som skedde i lägren som innehades av Tyskarna under kriget, för de har verkligen skadat Tyska familjer och deras efterkommor. Har själv blivit drabbad.
Det han engång sagt och filmat har han menat, men nu är han en feg stackare som inte vågar stå upp för vad han engång letat fram och bevisat.

Jag skulle aldrig själv kunna bli en förintelsetroende, då det är och står helt klart genom det Nationalsocialistiska Tysklands historia att Judarna var det onda och att Hitler och NS var det goda för landet. Denna kunskap fick jag redan som ett litet barn och min far bevisade det. Efter kriget så tog de allierade, genom bla. det Jude mäktiga USA över, och dikterade ihop en lögnhistoria som skulle ta kol på Judarnas största fiende: Nationalsocialismen. Det var krigsförbrytelser och"förintelsen". Vikten med lögnen låg i att man ville bevisa för allmännheten i mytiska proportioner - där godhet står mot den totala ondskan, precis som i de flesta sagoberättelser. Verkligheten ser däremot helt annan ut den som finns i sagan.

De som vågat betala ett högt pris för att deras slutsatser inte har rimmat ihop med den officiella historieskrivningen är inte David Cole, utan Horst Mahler, Robert Faurisson, David Irving, Ernst Zündel, Sylvia Stolz, Germar Rudolf, Pedro Verala och svensken Jan Bernhoff.
Dit kan du inte skriva David Cole, för han vågar som sagt inte stå upp för vad han tidigare skrivit, utan han är just så pålitlig som en Jude skall vara. Först säger man det ena och sedan tar man det tillbaka för att det inte passar sig av någon orssak, och i detta fall gäller det att inte gå emot sitt egna folk så som det alltid är bland dessa lurendrejare.

Detta borde bevisa för dig att Judar och deras berättelser om vad som skedde i lägren inte är något att tro på.

Har du inte fått ut någonting av artikeln, har du inte läst den själv? utan bara skummat.

Jag tycker att du nu skall studera lika mycket de personers skrifter jag nämner om i texten och glömma David Cole.

Den förintelse jag tror på är den som skedde de Tyska krigsfångarna i de allierades läger. Vad skedde i det Engelska lägret Bad Nenndorf i Tyskland? Vad skedde med de alla, en miljon, Tyska före detta soldater som dog i Franska och Amerikanska krigsfångläger? Vem minns dessa offer, och varför talar man inte om dem och varför var inte dessa förbytelser.

Förintelse relionen har gripit de svaga, okunniga och lättlurade i vår värld.
Men Molly ! Hela denna tråd är full av dem, hittills inga bra förklaringar på dem.
Sist har jag läste om "Ruth Closius" som är en av de få kvinnovakterna som erkände både gasningen o avrättningarna av fångar. Pratade om hur det gick till med mera. Hon avrättades senare med andra kvinnor från lägret. I så fall konstigt om det inte har hänt... Nej hon blide ej torterad..

David Cole undrade över visa saker, han har aldrig förnekat förintelsen skrev han själv i sin blogg. Du verkade själv läst den sidan nu. Du tro inte han har blivit klokare igenom åren ??? Förstått nu efterhand ju mer information har kommit fram, så har också svaren på alla hans frågor kommit fram.
Han skrev också att han fortfarande hade många frågetecken ...

Men där kom det igen judisk konspiration!! Men vilka bevis har ni för det?? Har ni mötesprottokoll? Några namn ?? planering almanacka?? med mera... Har inte sett enda bevis för erså kallade judiska konspiration. Det undviker ni hitills.. Konstigt. Men alla andra som avrättades via gasningen, som kommunister, Romer, Homosexuella?? Var finns de mötes protokollen, hur lyckades deras konspiration?? Förstå du inte vidden av er snack??

Ni pratar vilt om Hitler o co hatade judarna mycket. Men ni tro inte han ville göra något åt problemet?? Skulle han bara de låta gå över gränsen??? Så de kunde fortsätta sin utsugning av tyska folket från andra sidan av gränsen??

Har du glömt det var inga länder som ville ta emot judarna från tyskland. De var rädda att själva bli utsatt för antisemitism, de hade ju en konferens om det tyska judeproblemet "Eviankonferensen"... Så vad skulle tyskarna göra då för bli av med judarna?? Jo avrätta de som "parasiter" vilket de sade.

Nej jag har läst artikeln. Du är precis som andra revisionister som har blivit djupt besviken på hans "förräderi" Fatttas bara du också misstänka att något ligger bakom hans erkännande.
Vilket alla andra har gjort, vilket han bemötte i det inlägget jag visade.

Tja!! för det ingen som förnekar att de tyska fångarna blide utsatt för tortyr med mera??? Därav det intresset är inte så stor. Precis som med detta om judarna, det hade inte varit så stor diskution om det inte fanns folk förnekade om jude förintelsen. Men de andra som blide utsatt för den??? Det hör man inte så mycket om?? inga konspirationer där???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in