2014-08-29, 14:13
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kommer självklart att finnas på SVT Play efteråt!
Haha, tänkte inte på det. Då spelar det ju faktiskt ingen roll, men det verkar vara ett ganska underhållande avsnitt. Exakt det man gillar, hårdrock/metal och skräckfilm ..
Citera
2014-08-29, 14:18
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Haha, tänkte inte på det. Då spelar det ju faktiskt ingen roll, men det verkar vara ett ganska underhållande avsnitt. Exakt det man gillar, hårdrock/metal och skräckfilm ..

Japp, det bästa utav två världar!
Citera
2014-09-02, 01:24
Medlem
Kalender-mannens avatar
Nu jävlar skall Grave (BAM! BAM!) Encounters ses färdig! Jag började igår men blev för trött för att palla med hela. Den filmen alltså!

Har någon sett uppföljaren? Och i så fall, har dom lärt sig av sina grava misstag från den första?
Citera
2014-09-02, 08:22
Medlem
sim-man92s avatar
Fan Rakii, såg att du hade satt en 1a i betyg på The Echo från 2008. Tyckte själv det var en fullt godkänd amerikans "j-horror" film, håll mitt intresse från start till mål, inte sett originalet dock. Men blev sugen på att se något annat av regissören. Så drog hem The Road (2011) men inte hunnit ta tag i den än, något du har sett eller någon annan för den delen?
http://www.imdb.com/title/tt2063008/?ref_=fn_al_tt_3
Senast redigerad av sim-man92 2014-09-02 kl. 08:26.
Citera
2014-09-03, 02:52
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Kom hem för dagen för någon timme sedan och såg att det dykt upp en ny film med Robert Englund, The Last Showing. Kombinationen med Englund och instängda människor på en biograf låter väldigt lockande, så drog hem den!
Vad tyckte du om den?

Jag såg också filmen för ett par dagar sedan och tycker att den var ganska bra, ingen toppfilm men helt klart sevärd. 6.5/10

Gillade du också biografen där filmen utspelar sig? Tycker att den var mysig och riktigt snyggt inredd, vill själv se en film där!
Citera
2014-09-03, 11:01
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Vad tyckte du om den?

Jag såg också filmen för ett par dagar sedan och tycker att den var ganska bra, ingen toppfilm men helt klart sevärd. 6.5/10

Gillade du också biografen där filmen utspelar sig? Tycker att den var mysig och riktigt snyggt inredd, vill själv se en film där!

Tyckte att den var bra, klart godkänd men gillar The Last Horror Movie och Demons mera som också utspelar sig delvis på biografer, men inget fel på denna!
Citera
2014-09-03, 14:18
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har det släppts några intressanta skräckfilmer från Asien de senaste fem åren?
Citera
2014-09-03, 14:24
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Har det släppts några intressanta skräckfilmer från Asien de senaste fem åren?

Nej inte direkt, vilket är synd.
Citera
2014-09-03, 18:58
Medlem
Rakiis avatar
7500 av Shimizu är ute nu trots allt, trodde att den hade hamnat i något postproduktionslimbohelvete.
Citera
2014-09-03, 19:34
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
7500 av Shimizu är ute nu trots allt, trodde att den hade hamnat i något postproduktionslimbohelvete.

Fy fan vad glad jag blev nu...
Tackar..
Citera
2014-09-03, 20:33
Medlem
Fuzzguns avatar
Tjo!
Har till slut sett alla "Friday the 13:th" och tyckte de var överlag underhållande slashers(med undantag för 5:an och 8:an)!

Jag är sugen på fler underhållande filmserier inom slasher/skräck och liknande. Vilka tycker ni är värda att se? Vilka kan man hoppa över?
Funderar på de här;

Child's Play
Leprechaun
Halloween - har sett till trean... har jag förstått rätt att typ fyran är okej och sedan går det åt skogen?
Nightmare on Elm Street - har sett den första.
Saw - har sett till andra. Förstått och hört att det mest blir riktigt dåligt?
Critters - sett första. Vilka av de resterande tre är värda att se, om någon?

Finns ju säkert massa uppenbara jag har missat så kom gärna med fler förslag!
Citera
2014-09-03, 20:34
Medlem
Fuzzguns avatar
Tjo!
Har till slut sett alla "Friday the 13:th" och tyckte de var överlag underhållande slashers(med undantag för 5:an och 8:an)!

Jag är sugen på fler underhållande filmserier inom slasher/skräck och liknande. Vilka tycker ni är värda att se? Vilka kan man hoppa över?
Funderar på de här;

Child's Play

Leprechaun

Halloween - har sett till trean... har jag förstått rätt att typ fyran är okej och sedan går det åt skogen?

Nightmare on Elm Street - har sett den första.

Saw - har sett till andra. Förstått och hört att det mest blir riktigt dåligt?

Critters - sett första. Vilka av de resterande tre är värda att se, om någon?

Finns ju säkert massa uppenbara jag har missat så kom gärna med fler förslag. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in