2014-08-31, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Kjelle måste ha fått en propp!

För övrigt så borde du byta avatar! Det fanns en som använde den där i många år innan hon försvann.

Kallas respekt..

.

Ja, det kallas respekt, och av den anledningen använder jag den här avataren. Du vet inte vårt förhållande.

Jag vet faktiskt en ganska känd person som röstar på SD, men jag tror att jag förstör ganska mycket om jag berättar mer än vad jag borde. Jag tror personen kommer komma ut ganska snart med det. Han är välkänd för många.
Citera
2014-08-31, 21:38
Medlem
Alice Timander lär inte rösta på Krisdemokraterna - hon är sedan flera år i himlen.
Citera
2014-08-31, 21:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klokakamelen
Alice Timander lär inte rösta på Krisdemokraterna - hon är sedan flera år i himlen.

Och som opinionen ser ut räcker det inte med moderata stödröster i år och partiet kommer återförenas med henne efter en tids blaskande i "vi måste bli tydligare"-träsket.
Citera
2014-09-03, 19:20
Medlem
Mikael Persbrandt var väl röd förut åtminstone.

http://www.seko.se/cs-media/webbNyhe...ns_60_namn.pdf
Citera
2014-09-03, 19:21
Medlem
Vad tror ni idrottare som tex Charlotte Kalla, Anna Haag, Carolina Klüft, Marcus Hellner, Johan Olsson, Patrik Sjöberg osv röstar på?
Citera
2014-09-03, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocker77
Vad tror ni idrottare som tex Charlotte Kalla, Anna Haag, Carolina Klüft, Marcus Hellner, Johan Olsson, Patrik Sjöberg osv röstar på?

Handlar tråden om vad vi TROR kändisar röstar på !?!
Citera
2014-09-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evysson
Handlar tråden om vad vi TROR kändisar röstar på !?!

Är ju många redan som gissat vad vissa kändisar röstar på
Citera
2014-09-03, 20:36
Medlem
Boblovebudss avatar
Citat:

Blodröda hela bunten med undantag för Hellner & Olsson.
Citera
2014-09-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boblovebuds
Blodröda hela bunten med undantag för Hellner & Olsson.

Ja Kalla tror jag är röd i allafall. Vet inte varför. En känsla bara!!
Citera
2014-09-03, 21:17
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Många av dom är ju av nordgermansk ras och framgångsrika. Vill dom bevara sin sort i stället för ett mångkulturellt helvete dit vi nu är på väg så lär dom knappast rösta på sjuklövern. Men det säger man förstås inte till journalistfittorna.
Citera
2014-09-03, 21:48
Bannlyst
Citat:
Mikael Persbrandt var väl röd förut åtminstone.

http://www.seko.se/cs-media/webbNyhe...ns_60_namn.pdf
Hur gammalt är det här sketna flygbladet? Valet är ju den 14 september och Lasse Brandeby har ju varit död ett bra dag.
Citera
2014-09-04, 11:09
Medlem
ilchino-ilsovranos avatar
Citat:

Jag får center/moderat-vibbar av paret Haag/Jönsson. Vet inte varför, mer än att de båda är entrepenörer, ambitiösa (no shit) och ger ett allmänt nyborgerligt intryck. Johan Olsson är nog sosse, Klüft defintivt vänster, Hellner är svår för att han ger intrycket av att vara totalt ointresserad men skulle kanske kunna vara blå. Sjöberg är en luring - sosse vid första anblick men ju mer man granskar hans personlighet och uttalanden så känns han som en moderat. Har en dålig vibb av att Kalla röstar center men hoppas inte. Idrottsmänniskor är ju ofta individualister och otroligt drivna av framgång och att pusha sig själva vilket faller i ramen för den nya borgerligheten. Tror att över 60% av Sveriges hockey och fotbollsspelare röstar blått, förmodligen samma siffror inom individuell idrott - åtminstone på herrsidan. Damer tenderar att välja vänstersidan (eller C) just för att kvinnofrågor prioriteras mer där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in