2014-09-04, 11:26
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloria
Ja, det kallas respekt, och av den anledningen använder jag den här avataren. Du vet inte vårt förhållande.

Jag vet faktiskt en ganska känd person som röstar på SD, men jag tror att jag förstör ganska mycket om jag berättar mer än vad jag borde. Jag tror personen kommer komma ut ganska snart med det. Han är välkänd för många.

Hur menar du att du förstör ganska mycket?? Du kan inte förstöra någonting....Det här ett skvallerforum. Det som sägs här tas med en nypa salt. Fram med namnet istället.
Citera
2014-09-04, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hur menar du att du förstör ganska mycket?? Du kan inte förstöra någonting....Det här ett skvallerforum. Det som sägs här tas med en nypa salt. Fram med namnet istället.

Jag låter personen tillkännage sig själv. Det kommer ut inom ett par månader, var så säker.
Citera
2014-09-04, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rocker77
Vad tror ni idrottare som tex Charlotte Kalla, Anna Haag, Carolina Klüft, Marcus Hellner, Johan Olsson, Patrik Sjöberg osv röstar på?
Kalla är ett efternamn som tidigare förekommit inorrbottenkommunistiskt sammanhang. Men det behöver ju inte vara någon släkting till Charlotte och även om så är fallet så kan ju Charlotte ha bildat sig en egen uppfattning och inte rösta släkttraditionellt.
Citera
2014-09-04, 14:48
Medlem
Jens4s avatar
Lustigt för de som träffat EX till Dogge att tänka sig att han är med i Fi...
Citera
2014-09-04, 16:58
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Lustigt för de som träffat EX till Dogge att tänka sig att han är med i Fi...

Fan vad tröttande att man ska behöva dra ut saker och ting ur vissa! Är det för att du vill ha post count?

VARFÖR??????

Citera
2014-09-04, 17:00
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Claes Malmberg - SD
Hoppas du trollar, eftersom Claes Malmberg varit med i flera debatter där han tokdissat SD och alla som har den minsta kritiska hållning till invandring.
Citera
2014-09-04, 17:41
Medlem
Pia Sundhage röstar völ på Vänsterpartiet. Annars KPML(r)
Citera
2014-09-04, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilchino-ilsovrano
Jag får center/moderat-vibbar av paret Haag/Jönsson. Vet inte varför, mer än att de båda är entrepenörer, ambitiösa (no shit) och ger ett allmänt nyborgerligt intryck. Johan Olsson är nog sosse, Klüft defintivt vänster, Hellner är svår för att han ger intrycket av att vara totalt ointresserad men skulle kanske kunna vara blå. Sjöberg är en luring - sosse vid första anblick men ju mer man granskar hans personlighet och uttalanden så känns han som en moderat. Har en dålig vibb av att Kalla röstar center men hoppas inte. Idrottsmänniskor är ju ofta individualister och otroligt drivna av framgång och att pusha sig själva vilket faller i ramen för den nya borgerligheten. Tror att över 60% av Sveriges hockey och fotbollsspelare röstar blått, förmodligen samma siffror inom individuell idrott - åtminstone på herrsidan. Damer tenderar att välja vänstersidan (eller C) just för att kvinnofrågor prioriteras mer där.

Ja Sjöberg är lite lurig faktiskt. Känns som han kan vara allt från Vänster till Moderat.
Citera
2014-09-04, 22:14
Bannlyst
Peter Stormare SD
Paolo Roberto Fp
Sven Wollter V
Ingvar Oldsberg S
Kjell Bergkvist Fi
Claes Malmberg S
Citera
2014-09-04, 22:20
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Peter Stormare SD
Paolo Roberto Fp
Sven Wollter V
Ingvar Oldsberg S
Kjell Bergkvist Fi
Claes Malmberg S

Inte många rätt där väl! Paulo har ju till och med valtalat för S och Malmberg lär vara V..Att Kjeller röstar på Fi vore ju något det va!
Citera
2014-09-04, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Inte många rätt där väl! Paulo har ju till och med valtalat för S och Malmberg lär vara V..Att Kjeller röstar på Fi vore ju något det va!

Paolo gick ju från S när han intye fick styra och ställa som han ville och spela ut rasistkortet
http://www.expressen.se/nyheter/paol...sig-hantering/

Malmberg är kommunist ja

Kjelle var SD men fick hjärnblödning och en fet check, och han gör allt för pengar numera tydligen

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19314472.ab

Fler frågor?
Senast redigerad av Gandy 2014-09-04 kl. 22:30.
Citera
2014-09-04, 22:32
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
Paolo gick ju från S när han intye fick styra och ställa som han ville och spela ut rasistkortet
http://www.expressen.se/nyheter/paol...sig-hantering/

Malmberg är kommunist ja

Kjelle var SD men fick hjärnblödning och en fet check, och han gör allt för pengar numera tydligen

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle19314472.ab

Fler frågor?

I kjelles fall verkar det stämma. I Paolos fall får du nog läsa artikeln igen :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in