2014-09-03, 03:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Avgjort mästerskapsmatcher för England medan Sturridge satt och kollade på teve? Avgjort mot Man city med en spektakulär volley? Gjort mål på Bernabeu mot Real Madrid och Mourinho? Han har ju spelat stora matcher och gjort avtryck. Det är det jag menar med att han hade PRESTERAT mer än Sturridge som mest satt på en bänk. Inte sagt att han var bättre, men att han hade mer kött på benen än Sturridge. Faktiskt helt otroligt att jag fortfarande måste sitta och förklara det här för dig, något jag gjort minst fem gånger nu. Tar du över huvud ytaget in det jag verkligen skriver eller figurerar bara ord som 'träben' och 'målsnitt' i din skalle?

Släpp det bara du är helt jävla efterbliven ju.
2014-09-03, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickeloadian
Ändock deras bästa forward då.

Ja, men det säger inte mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Mhm först uttalanden som inte stämmer om Sturridge och nu om Etoo, bör nog lugna dig en aning

Etoo var verkligen inte kass. Visst var han ingen superstjärna (för då hade man nog vunnit ligan..) men han gjorde det ändå väldigt bra. Bör väl åtminstone minnas de 3 målen mot United?

Vad har inte stämt med Sturridge? Han lyckades peta in några mål, men så dåligt i spelet. Det var som att spela utan anfallare.

Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Det är du som är en tomte.

Sturridge är en bättre spelare än Wellbeck PUNKT

Att du ens jämför Etoo med Wellbeck visar bara hur delusionella ni unitedfans är. Wellbeck kommer aldrig vara i närheten av Etoo även om den sistnämnde är avdankad och över 30.

Jag har inte sagt något annat heller (än att Sturridge är bättre än Welbeck), men du är ju så jävla korkad att jag förstår att du inte fått in det ännu. Stava kan du inte heller, men det hör ju ihop med din dumhet.

Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Släpp det bara du är helt jävla efterbliven ju.

Lysande argument! För övrigt är du lätt en av de mest korkade här, brukar sitta med polarna och skratta åt dina inlägg. Som en 14 åring på crack och har alltid fel.
2014-09-03, 13:22
Medlem
Lite kul att United lyckats värva Mata, Falcao och Di Maria när de är som sämst.

Men de ska ledningen ha stor creed för, att plocka in så stora namn är inte enkelt, speciellt inte när man inte kan locka med CL. Nu tycker jag nästan United har ett lag som kan utmana om PL-titeln - offensiven är klart bäst i PL, den enda nackdelen är mittförsvaret och det defensiva mittfältet. Kan de fixa den biten så har de verkligen ett slagkraftigt lag.

Men känns det inte som att Falcao är en konstig värvning? visst börjar Van Persie komma till åren, men han har ju fortfarande några år kvar. Han är ju också Holländare och en personlig favorit till Van Gaal.
2014-09-03, 14:35
Moderator
zanteras avatar
Blir extra kul när man sätter detta årets transferfönster av Man United i kontrast med förra året. Fellaini/Zaha vs Falcao/Di Maria/Herrera/Shaw/Rojo/Blind
2014-09-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Blir extra kul när man sätter detta årets transferfönster av Man United i kontrast med förra året. Fellaini/Zaha vs Falcao/Di Maria/Herrera/Shaw/Rojo/Blind
Missar United CL i år igen måste väl nästan Moyes vara helt rentvådd?
2014-09-03, 14:52
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Finns inga ursäkter för att inte sluta top 4 nu.
2014-09-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Nu tycker jag nästan United har ett lag som kan utmana om PL-titeln - offensiven är klart bäst i PL, den enda nackdelen är mittförsvaret och det defensiva mittfältet. Kan de fixa den biten så har de verkligen ett slagkraftigt lag.
Man skall få alla stora namnen att samarbeta med, som det är nu med obefintlig press på motståndare, nästan ingen rörlighet i löpningar utan boll och med luftpastejer från försvarslinjen så lär man inte på PLAN ha den bästa offensiven i PL.
2014-09-03, 15:05
Medlem
waikikiis avatar
Det vore inget annat än riktigt pinsamt för United att inte lösa CL spel med den truppen.
2014-09-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Man skall få alla stora namnen att samarbeta med, som det är nu med obefintlig press på motståndare, nästan ingen rörlighet i löpningar utan boll och med luftpastejer från försvarslinjen så lär man inte på PLAN ha den bästa offensiven i PL.

Ursäkta, om jag var otydlig - jag menade givetvis bäst offensiv på pappret. Om Van Gaal kan få Falcao, Rooney, Di Maria och Mata att klicka tillsammans så har United helt klart den bästa offensiven.
2014-09-03, 15:36
Moderator
zanteras avatar
Han har en hel del att arbeta på Van Gaal. Det magiska samspelet mellan Mata-Rooney-RvP har i ärlighetens namn inte fungerat alls, och stundtals varit det som dragit ner hela offensiven. Men det som inte fungerar för stunden kan förändras, och om dessa spelare hittar varandra (med andra spelare som Di Maria, Falcao och Herrera som extra pusselbitar) så kan det i princip bli hur bra som helst. Just nu ligger bollen hos Van Gaal och övriga tränarteamet. Laget är bra nog, men det gäller att bygga lite självförtroende och bevisa det också.
2014-09-03, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle

Nej. Inte nog med att ligapositionen var katastrof så lyckades han spela usel fotboll och få usla resultat överlag. Transferfönstret var katastrofalt, man fick endast in Fellaini och det var för ett överpris på deadline day.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Det var Ferguson som köpte Zaha.

Ja, laget är bra på papperet. Försvaret har lite svagheter men håller ju lätt för att ta en topp 4 plats, inte så att Liverpool har bättre spelare där. Arsenal har ju det rätt tunt där bak också även om de har en samspelt och bra back 4.
2014-09-03, 17:05
Medlem
soffsitss avatar
Citat:
Manchester United's Under-21 right-back Guillermo Varela has joined Real Madrid on loan for the remainder of the season.
http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Sep/guillermo-varela-signs-for-real-madrid-castilla-on-loan.aspx

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in