2015-03-15, 15:24
Medlem
Sagor eller inte kontroversielt eller inte här i tråden har vi högt i tak o alla ämnen (inom transfer fotboll) får diskuteras. Det finns ingen anledning till stötigt betende alla har rätt till sin åsikt o respektera den

"Jag delar inte din åsikt men är beredd
att dö för din rätt att uttrycka den"

Voltaire

---
Angående ronaldo o adidas, har ni fler källor på det? O varför skulle Adidas vilja flytta över ronaldo till united om Real också har adidas? Låter intressant!
2015-03-15, 17:51
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Angående ronaldo o adidas, har ni fler källor på det? O varför skulle Adidas vilja flytta över ronaldo till united om Real också har adidas? Låter intressant!

Ronaldo är Nike - RM Adidas
Messi är Adidas - Barca är Nike

Därav späs rykten på vad gäller dessa två.
2015-03-17, 20:20
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Sagor eller inte kontroversielt eller inte här i tråden har vi högt i tak o alla ämnen (inom transfer fotboll) får diskuteras. Det finns ingen anledning till stötigt betende alla har rätt till sin åsikt o respektera den

"Jag delar inte din åsikt men är beredd
att dö för din rätt att uttrycka den"

Voltaire

---

För att Adidas degat in saftiga pengar i Man United och dom saknar en riktig fixstjärna.

På tal om någonting helt annat, PSG kommer att ha scouter på San Siro på torsdag, för att titta på De Bruyne.
2015-03-17, 20:24
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
På tal om någonting helt annat, PSG kommer att ha scouter på San Siro på torsdag, för att titta på De Bruyne.

Han får de inte "stjäla", kan mycket väl se honom i Bayern.
2015-03-17, 20:33
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Han får de inte "stjäla", kan mycket väl se honom i Bayern.

Hade varit roligare att se honom i PSG, jag tycker dom saknar den spelartypen. Tror han hade kunnat lyfta laget.
2015-03-17, 20:38
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Hade varit roligare att se honom i PSG, jag tycker dom saknar den spelartypen. Tror han hade kunnat lyfta laget.
Han kan nog lyfta Bayern också.
2015-03-17, 20:43
Medlem
Pickmylussys avatar
Är inte De Bruyne en central playmaker typ? Vems plats tar han i Bayern i så fall?

stannar koke i sommar?
Senast redigerad av Pickmylussy 2015-03-17 kl. 21:23.
2015-03-17, 23:33
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
Är inte De Bruyne en central playmaker typ? Vems plats tar han i Bayern i så fall?

stannar koke i sommar?

Han kan spela kant också. Med tanke på skadebenägenheten hos de centrala mittfältarna och yttrarna(samt åldern på Robbery) tror jag absolut han hade haft en god framtid med mycket speltid i Bayern.

För tillfället petar han åtminstone Götze.
2015-03-19, 13:56
Medlem
Axezzs avatar
Verkar bli en rejäl utrensning i City till sommaren.

Aguero, Silva, Hart, Kompany, Fernandinho sitter säkert och jag väljer att ta med Zabaleta här med.

Men resten ska ha en osäker framtid ( Betyder inte att all lämnar )

Med en åldrande trupp så söker City efter nya fräscha ben till nästa säsong och har bland annat De Bruyne på sin önskelista.

Citat:
http://www.theguardian.com/football/2015/mar/19/manchester-city-sell-yaya-toure-clearout-youth?CMP=share_btn_tw
2015-03-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axezz
Verkar bli en rejäl utrensning i City till sommaren.

Aguero, Silva, Hart, Kompany, Fernandinho sitter säkert och jag väljer att ta med Zabaleta här med.

Men resten ska ha en osäker framtid ( Betyder inte att all lämnar )

Med en åldrande trupp så söker City efter nya fräscha ben till nästa säsong och har bland annat De Bruyne på sin önskelista.
Hur mycket deg kan de hosta upp egentligen med tanke på FFP? Knappt någon av spelarna de vill ersätta kommer de kunna sälja för några stora summor. Yaya Toure? Navas? Dzeko? Jovetic?
2015-03-19, 14:08
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Hur mycket deg kan de hosta upp egentligen med tanke på FFP? Knappt någon av spelarna de vill ersätta kommer de kunna sälja för några stora summor. Yaya Toure? Navas? Dzeko? Jovetic?

Tror att mycket det kan hosta upp en del faktiskt bara dom blir av med en del av sina högst betalda spelare som inte bidrar med så mycket.

- Toure
- Sagna
- Dzeko
- Nasri
- Jovetic
2015-03-19, 15:06
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle

Får ju in lite utrymme pga de höga löner som spelarna som eventuellt lämnar sitter på. Alla du nämnde kommer de väl minst få 100 miljoner kr / styck tippar jag på. Kanske inte Yaya men dom andra.
Senast redigerad av asslikethat 2015-03-19 kl. 15:56.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in