Citat:
Ursprungligen postat av
The_dude2
Jag har väldigt svårt att tro att de redan förhandlat klart Falcaos nästa kontrakt med United. Det vanligaste är att man bara förhandlar fram en fast summa som den säljande klubben måste tacka ja till. Vi får se hur det slutar nästa säsong.
En del hävdar att dealen redan är permanent men att det inte är officiellt.
Men ja vi får väl se efter säsongen vad som händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
dip
Vackert, lägg fram några som är äldre än igår. Det andra har du redan fått svar på, framstår som ganska klart att du har en relativt naiv syn på hur ett kontrakt fungerar (eller verkligheten för den delen)
Känns rätt korkat att lägga allt för stora tankar åt vad fotbollsspelare säger angående olika klubbar hit och dit då det mest bara är spel för galleriet. Visst håller jag på United men jag kan ju inte påstå annat än att det skulle vara en dröm att spela för Real, Barca, Juve med flera heller liksom.
http://www.theguardian.com/football/2011/jul/06/chelsea-falcao-dream-premier-league
Men ja, Falcao skulle nog gärna lira för Real just nu. Vem skulle inte det? Men sett till förutsättningarna är han nog rätt nöjd med United, speciellt om säsongen blir lyckad och med den lön det ryktas om.