Citat:
Ursprungligen postat av
teflonpannan69
Vill höra lite åsikter om Pershing också. Det var länge sedan jag investerade i en sån dyr stridsvagn och det skulle vara en pain in the ass att grinda upp besättningen och för den bästa kanon. Har dock tillräckligt med surt förvärvad free xp för att uppgradera allt annat
ELLER så köper jag T32 istället (och har råd att uppgradera allt med free xp).
Frågor! Vet att det är högst subjektivt med ändå. Är Pershing roligare än T20 eller vice versa? Är T32 roligare än T29 att spela eller vice versa? Slutligen får jag ta och fråga ifall ni tycker Pershing eller T32 är roligast.
Just nu kan jag bara säga att T20 är roligare än T29, men det är allt

Tröttnade själv på Heavys nån gång i vevan när jag kom upp till tier 7. Sega, stora och slöa vagnar som har svårt att reagera på vad som händer på kartan. Gillade T20, men inte Pershing riktigt ändå, kass pen pajade den vagnen för mig. Annars är den i princip bra på det mesta, torn, gun dep, skottsäkerhet, den är inte direkt en papperstank heller för den delen och dålig på egentligen ingenting förutom just kass pen då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Herregud! Orka...
Jag är imponerad om du grejar det.
Mediumuppdraget bör jag klara, man har trots allt 38 dar på sig. Gick på under 3 timmar idag och kan man göra det samtidigt med grind av en tank är det helt ok. Tror även det går att göra klart snabbare, spelade som en full kaja idag.
Försöka att skaffa fram 13k basexp samt 13k spottingdmg är totalt vansinnigt, själadödande och nästintill omöjligt om man inte stänger inne sig vid datorn i princip en månad.