Citat:
Ursprungligen postat av
Anbivalent
Hur långt kommer ni boys i Greater rifts? Jag lyckades nyss med 29 som solo wizard. Tror jag behöver en furnace/uppgradera lite gems för att komma högre. Ska testa 30 efter lite uppgrades.
Klarade 34 igår på cirka 14 minuter. Idag var jag 7 sekunder från att klara 35. Ska min/maxa lite imorn och ge mig på 36 och hoppas på ett bra rift.
Ett annat rift jag blev nöjd med idag var när jag klarade en 33a på 7 minuter=)
Det jag irriterar mig som fan på när det kommer till g-rifts är att blizzard tagit borta alla bra kartor, kvar är bara de man aldrig ville ha när man bara lirade vanliga t6 rifts. Samt att monster densityn i 90% av alla g-rifts är totalt värdelös. Små klungor om 2-3 monster utspridda flera skärmar från varandra är vad man oftast ser. Det leder till att även om man klarar en viss lvl galant (som 35 för mig tidigare idag) så kan man faila bara för att man spenderar mer tid med att springa och LETA efter monster än att faktiskt döda och pusha sin char. Failar man ett rift ska det vara för att man helt enkelt inte klarar av motståndet ännu, inte för att det inte finns monster att döda.
Förstår inte hur blizzard tänker där och hoppas de kommer göra något åt det snart, då jag vet att jag inte är ensam om att klaga på det.