Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Man kan inte säga med säkerhet att hur vida VB påverkat 4/5 för MB och AN.
Finns det någonting som tyder på att VB försök göra någon av de killar hon umgåtts med svartsjuk någonsin? Var kan jag hitta de uppgifterna?
Enligt KJ verkade inte VB frånvarande under kvällen 4/5, vad grundar du det på att hon skulle vara helt frånvarande?
Enligt MB var hon upprörd på någon så vart ville hon ge sken av att hon hade det på det torra?
Varför skulle KJ bli arg över de SMS som herr sushibagare skickade? MB uppgav ju bara att han svarat att han jobbar i 4 SMS...
FB inlägget vittnar väl mer om att hon har orsakat trouble in paradise.
MB har nog vidtagit alla åtgärder för att dessa SMS aldrig ska se dagens ljus.
Det här är ett gäng frågor där du inte är mottaglig att få mina svar på, vi ser tyvärr på saker
och ting för olika i just detta fall. Enligt KJ var hon nöjd och glad, enligt MB var hon upprörd på
någon, en av dom ljuger eller båda. Det vet vi inte och kommer troligen aldrig att få reda på
heller, fast hoppas kan man ju alltid förstås men då får man nog sätta hoppet på att VB:s
telefon mirakulöst hittas för MB har bestämt sig för att tiga. Just det faktum att han har
beslutat sig för att skylla ifrån sig på att han har
dåligt minne känns allt för krystat
och tyder på att han har något att dölja, exakt vad det kan vara vet jag inte men något är det garanterat. Och här bör jag väl tillägga att han definitivt inte döljer ett mord i alla fall.
Allt tyder på att VB hade en plan med att träffa KJ just denna kväll och den planen är
förmodligen uppbyggd på att göra MB svartsjuk, någonting som aldrig skulle funka. Jag tar
för givet om att VB visste om bröllopsmiddagen.
VB hade inget som helst övertag på MB, det var han som styrde förhållandet när
det trängde i byxan. Mer än så ville inte MB med detta, VB däremot ville mycket mer men
tyvärr var hon för säregen och för kass på att avläsa olika situationer för att förstå
att hon utnyttjades å det grövsta.