Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Att bröllopsmiddagen blev kort har inget med VB att göra. Att VB hade möjligheten att styra
den middagen genom hot finns inte i min värld, den avslutades ganska säkert sig själv helt
naturligt.
SMSen som hon skickat till Berg har nog varit av den karaktären att försöka göra MB svartsjuk,
VB var ganska säkert helt frånvarande hos KJ eftersom hennes tankar säkert var fullt upptagna
med att förarga sig över att MB och frugan hade en stund ihop. Och just p g a denna
bröllopsmiddag ville VB också ge sken att hon hade sitt på det torra för MB, hon var inte hos
KJ för att plugga och på något vis har VB:s baktankar med besöket kommit till KJ:s kännedom
är jag säker på.
Antingen har hon sagt detta rätt upp i ansiktet till honom eller så har KJ lyckats komma över
hennes telefon och läst SMS-konversationen för jag ser det i stort sett som otänkbart att
KJ själv kommit på VB:s baktanke. KJ är inte förmögen att läsa av en känslosituation lik denna
på några timmar. Jag befarar att hon både sagt och visat SMS-en för KJ och det med en sån
jävla käftsmäll att det brast fullständigt för honom. Att tro att VB varit nådelig under kvällen mot KJ
finns inte,hon visar ingen hänsyn alls kan man se när hon har en plan. Det är väl på så vis som hon
fått nån gåva av utnyttjade IQ befiade småpojkar mellan varven. Denna kväll var noga planerad
av VB, FB inläggen om att vara någons älskarinna och inlägget om att studera "hos kompis"
vittnar om det.
Många för att inte säga alla svar om varför det gick som det gick finns i SMSen och det är
så bedrövligt det bara kan vara att man inte lyckas återskapa dessa mess för båda drabbade
familjer. Att MB behandlats som en porslindocka av åklagarna har inte gynnat någon,
MB minns messen det betvivlar jag inte för en sekund men karl nog att stå för detta är han
inte! Man får väl hoppas att VB:s telefon dyker upp endera dagen men du kan ge dig
fan på att MB inte delar min önskan. Oj,oj vadag skulle göra för att få tag i dessa mess.
Man kan inte säga med säkerhet att hur vida VB påverkat 4/5 för MB och AN.
Finns det någonting som tyder på att VB försök göra någon av de killar hon umgåtts med svartsjuk någonsin? Var kan jag hitta de uppgifterna?
Enligt KJ verkade inte VB frånvarande under kvällen 4/5, vad grundar du det på att hon skulle vara helt frånvarande?
Enligt MB var hon upprörd på någon så vart ville hon ge sken av att hon hade det på det torra?
Varför skulle KJ bli arg över de SMS som herr sushibagare skickade? MB uppgav ju bara att han svarat att han jobbar i 4 SMS...
FB inlägget vittnar väl mer om att hon har orsakat trouble in paradise.
MB har nog vidtagit alla åtgärder för att dessa SMS aldrig ska se dagens ljus.