Citat:
Ursprungligen postat av
ArgIdiot
Nja, känns som att det kostar mer än det smakar. Snackas om 30 mille för att City ska låta honom gå. Han har inte spelat fotboll på 2 år förutom 5 minuters inhopp i Stoke då och då.
Oj, är det sådana summor? Då är det såklart uteslutet. Tänkte mer om City hade kunnat tänka sig att "riva" kontraktet med John bara för att få bort honom från klubben.
Det är minst sagt en svår situation Guidetti är i. Hans framtida karriär bygger på hur pass mycket självinsikt han har nu, och hur mycket han är villig är kapa sin nuvarande lön.