Citat:
Ursprungligen postat av
Gefundenes F
100 miljoner till äldres mat snarare utbildning av personal så de kan först de äldres behov är ett erkännande av det folkmord som sker på inrättningarna för de gamla.
Dessa institutioner är smockfulla av invandrare som fullständigt skiter i svenskar eller snarare tänker på att bli av med dem, att de ska dö fort.
Kan du ge en källa på att dessa invandrare fullständigt skiter i svenskar? Jag är själv svensk och har jobbat på ett äldreboende med majoriteten invandrare och de flesta där har slitit som djur för att behaga dem äldre, precis som etniska svenskar som har jobbat på samma arbetsplats. Frågan är snarare felaktigt ställd. Var är alla svenskar? Varför vill inte svenskar ta jobb i äldrevården? Det om något är ju ett patetiskt svek som som är insupen skamfläck för Sverige som helhet.
Nu när jag faktiskt har erfarenhet från vården och har sett eländet med egna ögon, för det är faktiskt ett elände att folk ska jobba delade turer, deltid och nattetid med stort ansvar och liten pisslön, så ska det bli intressant vad du har att komma med. Du skriver så mycket skit och sprider så mycket osanning att det inte ens är värt att besvara dina frågor. Men jag kan ju inte låta rena osanningar fara runt hur som helst.