Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Det beror nog på mer på det mentala tillståndet.
Eller tycker du att hennes kommentarer är normala på något sätt?
Spelar liksom ingen roll hur sviken man än är så är hennes kommentarer om kackerlacka och inte vid liv till VBs mamma fullkomligt sjuka.
Du har ingen aning om hur lågt kvinnan där skulle ha legat om hon var inblandad i VBs död!
Hennes kommentarer må vara hur obalanserade och knäppa som helst, men det gör
henne därför inte till en bestialisk styckmördare.
Och jag vidhåller att man lägger inte ut såna dito ifall man gjort sig skyldig till ett mord.
Men med er bakvända logik, ni som försvarar den dömde, så blir väl resonemanget
att det är just vad man kan göra det, för ingen tror ju att man skriver såna iögonfallande
sjukligheter om man har just har dödat någon, så då präntar man ned dem i alla fall
och sprider ut till allmän kännedom i ett utslag av djävulsk finurlighet.
Så du umgås fortfarande med tankar att frugan till herr B kan ha förgått sig mot VB.
Och sen då? Vad händer mer?
Makarna ger sig ut i natten, tar sig in hos en sovande KJ, hämtar hans omtalade tejprulle,
beger sig ner till dennes bil, står och fixar till lite blodplantering och skvätter nån droppe
av offrets blod på rullen också innan man avslutar med att återvända upp till stackars
Kristoffers lya, smyger sig in med den nu preparerade tejprullen och så har man då
genomfört Bodens mest raffinerade komplott i mannaminne.
Glömde ju förresten att man sett till att fånga upp lite DNA från den djupt sovande
KJ som ju ska placeras på ett ben hos den så blodigt tillintetgjorda thai-tjejen som
nu aldrig mer ska vålla några besvär för en älskare med bedragen hustru.
Jo, tjo hejsan i natten - det var en ond saga det och som alla sagor har det ingenting
med verkligheten att skaffa!