2014-08-28, 19:54
Medlem
Riktigt jobbigt att försöka spela som pet WD nu.. minions från både fetish army och fetish sycophants dör som flugor. På GRift lvl 27 och uppåt överlever de sällan mer än 5 sekunder och proc raten är alldeles för låg för att man ska kunna få fram nya mot t.ex. elitpack eller riftboss :/
Citera
2014-08-28, 22:55
Medlem
Som EQ-barb, bör ja byta ut magefist mot earth handskarna och köra hexing pants istället? Funkar buffen efter man hoppat runt?
Synpunkter på offra 18% fire mot 25% moving dmg buff?
Citera
2014-08-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malakai
Som EQ-barb, bör ja byta ut magefist mot earth handskarna och köra hexing pants istället? Funkar buffen efter man hoppat runt?
Synpunkter på offra 18% fire mot 25% moving dmg buff?

japp.
Citera
2014-08-28, 23:23
Medlem
Finns det någon tid när ladder startar? Försökte googla lite men lyckades inte hitta något
Citera
2014-08-28, 23:50
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Inte fler, men av "bättre" kvalitet. Efter Grift 30 så verkar det inte alls vara ovanligt att 2-3 gröna droppar.

Droppade ett vanligt och 2 gröna för mig på Grift 4 =P
Citera
2014-08-29, 02:04
Medlem
Första rippen i 2.1. Mortar too stronk
http://www.twitch.tv/azgul_com/c/5015430

Rip starmetal kukri.
Senast redigerad av Kruzifixxion 2014-08-29 kl. 02:08.
Citera
2014-08-29, 05:50
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilmir
Riktigt jobbigt att försöka spela som pet WD nu.. minions från både fetish army och fetish sycophants dör som flugor. På GRift lvl 27 och uppåt överlever de sällan mer än 5 sekunder och proc raten är alldeles för låg för att man ska kunna få fram nya mot t.ex. elitpack eller riftboss :/
Yes håller mid dig, så har bytt build nu till fire WD med burning dog/gargantuan med fire dmg, och så har jag då alla tre passiva för att borsta hunden. Och ändrat till spiders, Funkar bättre.
Citera
2014-08-29, 10:43
Medlem
swebarbs avatar
Men vilken sketen otur då dödade massor med goblins igår sen gav jag upp.. ingen öppnade en portal jävel ju... är det 1 på 100 kills det kommer upp en eller...
Citera
2014-08-29, 10:48
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Men vilken sketen otur då dödade massor med goblins igår sen gav jag upp.. ingen öppnade en portal jävel ju... är det 1 på 100 kills det kommer upp en eller...

Du hade inte lika mycket otur som LeanMachine hade, vi dödade gobbos hela kvällen igår, när jag säger "Fan nu är det dags för sängen" hoppar ur gruppen och Lean gör det samma. p0ny säger att portal spawnat och att vi ska komma tillbaka, så vi joinar gruppen igen. Jag får komma in i portalen, Lean lämnade antagligen gruppen för snabbt och missade kvällens enda portal.

dock är det random som fan, i förrgår så fick vi ett gäng portaler, men så var det lättare att farma gobbos då. Igår fick vi en enda.
Citera
2014-08-29, 11:09
Medlem
Fan med.
Min personlighet smittar av sig i saker som Diablo.
Alltså jag vågar knappt byta specc eller mixtra med det. Vågat inte heller byta gear om det ger mig 1 mindre vitality eller dylikt.. "funkat förr, funkar nu" men jag kommer aldrig klara högre än grift 16 med min build.

Jag tror jag ska länka min profil sen alltså så att någon kan ge mig lite tips för ser händer inge ting när jag försöker förbättra min karaktär :-(
Citera
2014-08-29, 11:12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Fan med.
Min personlighet smittar av sig i saker som Diablo.
Alltså jag vågar knappt byta specc eller mixtra med det. Vågat inte heller byta gear om det ger mig 1 mindre vitality eller dylikt.. "funkat förr, funkar nu" men jag kommer aldrig klara högre än grift 16 med min build.

Jag tror jag ska länka min profil sen alltså så att någon kan ge mig lite tips för ser händer inge ting när jag försöker förbättra min karaktär :-(

Vad kör du för klass/build just nu?

GR16 är ju inte mer än Torment 3.5.

Kör du HC eller liknande så du har offrat en djävla massa dps för toughness är vad är det du har för problem?
Citera
2014-08-29, 11:17
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vad kör du för klass/build just nu?

GR16 är ju inte mer än Torment 3.5.

Kör du HC eller liknande så du har offrat en djävla massa dps för toughness är vad är det du har för problem?

Allmut#2492 är mitt ID.
är softcore noob som inte vågar ändra något.. Tycker de blir så krångligt med massa omständiga builds när man måste ha massa CDR o allt knasigt. Gillade frozen orb back in th days och full archon innan ROS.
Men ge mej gärna lite tips

Edit glömde säga att jag är wizard och kör desintigrate intensify eller frost of Ray med sleet storm. Tål dock inte så mycket att jag kan ladda en full burst LOL
Senast redigerad av OlgaOlga 2014-08-29 kl. 11:18. Anledning: Glömde en sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in