2014-08-28, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Jag skulle vilja se dig i samma situation...som om du är nån jävla Chuck Norris....du får också tänka på att passagerarna inte hade en aning om vad kaparna tänkte göra. De fick säkert löften om att de inte skulle skadas. Kaparna låste förmodligen in sig i cockpiten dessutom (det skulle iaf jag gjort om jag kapade ett plan) och då är det inte så lätt att komma åt dem.

Vid ett av planen försökte ju dessutom passagerarna stoppa dem och det vi hur det gick....

Jag kan garantera att om kapare hade haft mattknivar och kapa med så hade många passagerare agerat, jag hade definitivt gjort det. Ett skärsår kan det vara värt
Citera
2014-08-28, 11:17
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Orkar inte riktigt,

Lustigt det där. Tur att du hittar energi till att komma med nya påståenden iaf.

Citat:
det finns en hel del diskussioner i tråden.

Då tycker jag att du ska länka till ett inlägg där någon bevisat någon av punkterna.

Citat:
Exempelvis så om du förstår hur WTC 1 och 2 föll (den övre delen krossar den undre delen) så föll dessa snabbare än fritt fall om man tar det motstånd våningarna under har även om de svävat fritt i luften

HAHAHA det här var dagens. Tornen föll alltså t o m SNABBARE än fritt fall? Hade NWO satt en nedåtriktad jetmotor på toppen, eller?

Seriöst, du måste börja kolla upp saker innan du påstår dem...det här var bland det dummaste jag hört i hela mitt liv....
Citera
2014-08-28, 11:22
Medlem
Citat:
HAHAHA det här var dagens. Tornen föll alltså t o m SNABBARE än fritt fall? Hade NWO satt en nedåtriktad jetmotor på toppen, eller?

Det är intressant och studera vad som kan ligga bakom debunkers, varför de diskuterar som de gör. Har läst lite av vad du skrivit och jag tror faktiskt att du tror 9/11 utfördes så som man officiellt gått ut med. Du är tillräckligt osmart för att gå på det. Andra debunkers här i tråden har andra orsaker

De är orsaken till varför jag inte går i debatt med dig, du fattar för dåligt
Citera
2014-08-28, 11:24
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det är massor som reagerat, men fråga dig själv hur lätt det är för någon som vet, har information innifrån skall få fram det?
Här är en från insidan: https://www.youtube.com/watch?v=wRQ9r5Vc9-o

Insidan? Hon är ju journalist???? (För att inte tala om att hon gör ett jävligt förvirrat intryck...) Hon verkar bara komma med samma korkade och icke uppbackade påståenden som alla andra.

Hon håller för övrigt med om att det var ett plan som träffade Pentagon...men det kanske inte räknas?

Citat:
Njae, alla är inte lika korkade så de kan gå på vad som helst

Det vore trevligare om du bemöter frågan med de olika beviskraven. Men jag tror jag vet varför du inte vill göra det....
Citera
2014-08-28, 11:28
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag kan garantera att om kapare hade haft mattknivar och kapa med så hade många passagerare agerat, jag hade definitivt gjort det. Ett skärsår kan det vara värt

IDAG JA! För idag känner man till konsekvenserna som kommer ske. Om du hade varit på planet då hade du suttit i ett hörn och kissat på dig, sugandes på tummen.

Innan 9/11 så hade något liknande aldrig hänt, de blev garanterat lovade att de inte skulle skadas om de bara inte gjorde motstånd. Tyvärr gick de på det. Hur fan skulle de kunna föreställa sig vad som skulle ske?
Citera
2014-08-28, 11:28
Medlem
Citat:
Det vore trevligare om du bemöter frågan med de olika beviskraven. Men jag tror jag vet varför du inte vill göra det....
Du kanske skulle göra det själv
Citera
2014-08-28, 11:30
Medlem
Citat:
Innan 9/11 så hade något liknande aldrig hänt, de blev garanterat lovade att de inte skulle skadas om de bara inte gjorde motstånd. Tyvärr gick de på det. Hur fan skulle de kunna föreställa sig vad som skulle ske?
Plan hade kapats innan 9/11, däremot har nog inget plan kapats med mattkniv
Citera
2014-08-28, 11:34
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det är intressant och studera vad som kan ligga bakom debunkers, varför de diskuterar som de gör. Har läst lite av vad du skrivit och jag tror faktiskt att du tror 9/11 utfördes så som man officiellt gått ut med. Du är tillräckligt osmart för att gå på det. Andra debunkers här i tråden har andra orsaker

De är orsaken till varför jag inte går i debatt med dig, du fattar för dåligt

HAHAHA nej berätta nu. Du säger att tornen föll snabbare än fritt fall. Jag bara måste få veta dels vad du har för bevis för att de föll så snabbt (vem som helst kan se på bilderna att det inte är sant) och framför hur du menar att detta gick till. Nån form av nedåtriktadkraft utöver gravitationen måste ju ha använts. Var kom den ifrån?

Kom igen nu, det här vill jag veta mer om!
Citera
2014-08-28, 11:37
Medlem
Fiffiniffi; Tycker du det är ok att invadera ett land för att ett antal personer därifrån gjort ett terroristattentat?
Citera
2014-08-28, 11:37
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Plan hade kapats innan 9/11, däremot har nog inget plan kapats med mattkniv

Och hur många av dem planen hade använts som missiler in i byggnader? Öht någon?

Vad jag vet har tidigare kapningar haft syftet att ta gisslan för att få igenom krav.
Citera
2014-08-28, 11:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Fiffiniffi; Tycker du det är ok att invadera ett land för att ett antal personer därifrån gjort ett terroristattentat?

1. Irrellevant för tråden.

2. Beror på mängder av faktorer som t ex om regimen stöttat attentatet.
Citera
2014-08-28, 11:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Du kanske skulle göra det själv

"A men durå!!!"

Är din pappa starkare också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera