Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Är du blind eller bara lite allmänt dum i huvudet? Du ljög om att det ÄR 40 meter. Är du så pass svagbegåvad att du inte vet skillnaden mellan att ställa en fråga och någon som påstår att något är? Jag tar gärna den diskussion med dig och lögnsnake.
Men snälla, är du helt oförmågen att läsa kontext?
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2
Om du läser inläggen ovan framgår det tydligt att jag sannerligen inte gör anspråk på att ha exakt mått. Första inlägget skrev jag t o m tydligt "
TYP 40m". Enda anledningen till att jag skrev
"Vi kan också säga 40 eftersom det ÄR 40." var att du dels började anklaga mig för att gå in på sidospår (vilket är vansinne eftersom hela ditt argument byggde på just avståndet), och dels att du försökte mygla till dig 100 m istället för de 200 m du först kom med. Så JA det är INTE exakt 40, det är TYP 40-50. Kanske lite mer. Det exakta måttet är dock ganska irrellevant i sammanhanget eftersom diskussionen handlade om att det INTE var vare sig 100 eller 200 meter från impact. Har jag tydliggjort det för dig nu? Det är för övrigt roligt att du anklagar mig för att vara otydlig och ljuga för att jag går från 40 till 50 när du själv har bantat av 130 jävla meter från din ursprungliga lögn. Sten i glashus någon?
Citat:
Er förklaring till en orimlig eld är mer orimlig eld och en fruktansvärd massa jävla snömos om antal meter. Antal förklaringar från er sida lyser dock alltjämt med sina feta frånvaro.
Vad pratar du om? Jag har hela tiden sagt att elden inte är det minsta orimlig. Jag ser inte problemet. Jag ahde varit mer förvånad om det INTE brunnit.
Citat:
Ni kan inte förklara skadorna på dom inre ringarna i Pentagon med en ologisk brand en 70-80 meter till vänster.
Berätta exakt vilka skador du pratar om och varför de inte kunde uppstå av flygkrasch.
Citat:
Speciellt inte när den officela förklaringen som sagt är "liquid mass"
Kan inte du utveckla lite om vad du menar med liquid mass och vem som har sagt det i vilket sammanhang? Det luktar lite strawman här...
Citat:
Sagan om det magiska eldklotet debunker version 7.3. Det brinner som sagt INTE ur dessa fönster efter impact
Jo faktiskt. Men du kallar det för Photoshop. Jag kanske ska göra samma sak om din brand 200 [sic] meter från impact och säga att det är Photoshop också?
Citat:
Kollar man på filmerna så ser man ingen Boeing,
Är det ditt argument? Man ser inget plan alltså är det inget plan? Lustigt bara att man hittar delar av ett plan vid kraschen? Fast vänta, delarna är såklart ditlagda av typ NWO?
Citat:
en massiv smäll och lågor som slår ut från Pentagon.Det är en aning besvärande för er.
Nej det är ungefär vad man kunde förvänta sig av en dylik händelse.
Bara för att kolla, förresten: du tror att det var typ en tomahawk-missil eller?