2014-08-23, 16:12
Medlem
Vad bör ja byta ut för få mer thoughness? http://www.diabloprogress.com/hero/malakai-2136/Chewbacca/22905418
Dör som en fluga mot vissa affixer i T5 (electrified) om jag inte har berserker uppe. Vill ha ett par pants med all res, men sen då? Måste jag offra en massa dmg?
Citera
2014-08-23, 16:18
Medlem
Vad ska folk spela för klass när seasons kommer?
Citera
2014-08-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malakai
Vad bör ja byta ut för få mer thoughness? http://www.diabloprogress.com/hero/malakai-2136/Chewbacca/22905418
Dör som en fluga mot vissa affixer i T5 (electrified) om jag inte har berserker uppe. Vill ha ett par pants med all res, men sen då? Måste jag offra en massa dmg?

Som du sa pants med all res, shoulders med kanske mer cdr och 500 vita istället för all res, sedan kanske nya magefists med vita.
Citera
2014-08-23, 20:16
Bannlyst
Jag har pausat lite från spelet, men ska köra lite ikväll kanske?
Citera
2014-08-23, 20:53
Medlem
Lanoos avatar
Fy fan, äntligen börjar det hända saker. Efter att ha tryckt in runt 25-30 speltimmar på ps4an nu så börjar min physical pet-doctor vakna till liv.
Rullar relativt lätt genom t3. Skulle nog fixa t4 också men känns onödigt att låta det gå så segt.
MoJen är på plats om än en riktigt dålig en (76% pet damage sux). Uhkapian Serpent är på plats. Resten är div "skit" som ska fixas med.

Måste säga att jag gillar att lira på ps4an mer och mer, mest för att jag kan köra på projektorn och ligga i soffan o gotta sig istället för att sitta på kontoret.
Citera
2014-08-24, 05:45
Medlem
DinosaurPhils avatar
Okej, nu måste man visst vänta för att få spela Diablo?

"Kö"
Citera
2014-08-24, 16:16
Medlem
Jag behöver hjälp!!

Har precis köpt RoS till ps4 och lirar det just nu. Men jag kan inte binda flera skills från samma kategori.
T.ex. vill jag ha Frenzy på X och Sprint på R2. Någon som vet hur man gör eller vad jag menar?

Om det inte går är ju löjligt att man ska behöva välja bort skills. 600 kronor i sjön då...

Tacksam för snabbt svar!
Citera
2014-08-24, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.P.
Jag behöver hjälp!!

Har precis köpt RoS till ps4 och lirar det just nu. Men jag kan inte binda flera skills från samma kategori.
T.ex. vill jag ha Frenzy på X och Sprint på R2. Någon som vet hur man gör eller vad jag menar?

Om det inte går är ju löjligt att man ska behöva välja bort skills. 600 kronor i sjön då...

Tacksam för snabbt svar!

Kolla efter en inställning som heter "Elective Mode" och se till att det är ikryssat.
Citera
2014-08-24, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Kolla efter en inställning som heter "Elective Mode" och se till att det är ikryssat.

Du räddade min dag!
Citera
2014-08-25, 09:19
Medlem
Eyedols avatar
Kanske frågats tidigare och jag missat men; Kommer seasons öppnas i samband med patchen (som troligtvis kmr nu på onsdag) ?

Läste på nåt forum häromveckan där någon påstod att seasons inte kommer öppnas direkt, utan kommer ytterligare ta ett tag sååå.. någon som vet?
Citera
2014-08-25, 10:01
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
Kanske frågats tidigare och jag missat men; Kommer seasons öppnas i samband med patchen (som troligtvis kmr nu på onsdag) ?

Läste på nåt forum häromveckan där någon påstod att seasons inte kommer öppnas direkt, utan kommer ytterligare ta ett tag sååå.. någon som vet?

Ingen som helt vet antar jag.

Blizzard har sagt att de kan släppa 2.1 utan Seasons.
Citera
2014-08-25, 10:04
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol

https://twitter.com/CM_Nevalistis/status/502542213432508417

Några dagar efter patchen kommer seasons öppnas!

EDIT: Och patchen sägs ju komma nu på onsdag, alltså är seasons bara ett stenkast bort! (så typ inom en vecka) Nu är det bara att tagga till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in