2014-08-19, 19:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Tänkte promota lite för den senaste splitten av Creed's Exklusiva Spice & Wood som går att få tag på här http://svenskaparfymsplittar.wordpress.com/ till vettiga priser. Oerhört seriös splittare med fina flaskor samt etiketter. Hade varit kul att få fyllt denna snart. OBS spara lite juice till irrbloss också
Känns risky att använda sig av nåt sånt där.... sen nästan 1000kr för 50ml och då inte ens få riktiga flaskan?

Antar det är förbetalning också sen kan man få vänta 3månader eller nåt innan alla köpt sin del, kul att ligga ute med pengar så där och man inte har nån garanti för personen som styr upp det verkligen sköter sitt....
Citera
2014-08-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Känns risky att använda sig av nåt sånt där.... sen nästan 1000kr för 50ml och då inte ens få riktiga flaskan?

Antar det är förbetalning också sen kan man få vänta 3månader eller nåt innan alla köpt sin del, kul att ligga ute med pengar så där och man inte har nån garanti för personen som styr upp det verkligen sköter sitt....

Med tanke på att 30 ml Spice & wood kostar cirkus 1600 på Creeds hemsida så lär väl 595 kr med frakt ses som en rätt okej.

Jag själv har splitat två gånger från basenotes av olika användare och då har man betalt först man har fyllt spliten. Därefter har parfymen blivit beställd och uppdelad. Hur den där killen gör vågar jag inte uttala mig om.

Flaskorna kan förresten se helt okej ut från en split men självklart hade det varit roligare med original. Slungar med två bilder på mina flaskor: (1 & 2)
Citera
2014-08-19, 20:40
Medlem
3rds avatar
Citat:

Det är inga problem med denna. Snabb leverans och fina flaskor. Och tanke på att priset för denna doft ligger på typ 555€ för 250ml anser jag att priserna är rätt så tilltalande.
Citera
2014-08-19, 22:11
Medlem
Nic78s avatar
Citat:
Möjligt, har iofs testat inomhus båda gångerna jag testat. Inväntar Nic's test eftersom han numera har mitt sample och kan jämföra...rökbomben

Ja bara av att lukta från behållaren kändes faktiskt provet från dig bra mycket rökigare och mer potent än mitt eget prov faktiskt. Ska testa på huden sen med för att se om det verkligen är någon skillnad eller om det var ren inbillning.
Citera
2014-08-19, 22:17
Medlem
Nic78s avatar
För övrigt är det bara 45ml kvar av splitten på Spice and Wood så ni som är intresserad av en andel bör nog agera ganska snart...
Citera
2014-08-19, 23:21
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Fast nu var det väl Essenza du ratade?

Oj då! Så vart det ju. My bad!
Citera
2014-08-23, 01:25
Medlem
Någon som handlat från parfymvaror.se och vet om de är legitima? Har en parfym som inte verkar gå att få tag på till rimligt pris annorstädes, så det vore kanon om någon kunde gröna dem.
Citera
2014-08-24, 19:37
Medlem
Kumhos avatar
Citat:

Jag kan också intyga att killen som delar är riktigt seriös. Köpt flertalet dekanter av honom.
Citera
2014-08-24, 19:37
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BREEZIE
Någon som handlat från parfymvaror.se och vet om de är legitima? Har en parfym som inte verkar gå att få tag på till rimligt pris annorstädes, så det vore kanon om någon kunde gröna dem.
Vilken doft pratar vi om?
Citera
2014-08-24, 20:45
Medlem
happyjoys avatar
Okej. Jag har provat det mesta i doftväg sedan 1980ish men måste säga att den enda doft jag börjat samla på mej i syfte att ha ett rejält lager kvar ifall tillverkaren slutar är... Lalique Encre Noire.

Vilken är din? Vilken doft klarar du dej inte utan och varför?
Citera
2014-08-25, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kumho
Vilken doft pratar vi om?

Juicy Coutures Dirty English. Vet att den finns i skitsmå flaskor hos nordicbeauty, men om man ska köpa inrikes verkar det inte finnas många andra som säljer den
Citera
2014-08-25, 12:42
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BREEZIE
Juicy Coutures Dirty English. Vet att den finns i skitsmå flaskor hos nordicbeauty, men om man ska köpa inrikes verkar det inte finnas många andra som säljer den
Finns på ebay från 350kr. Verkar vara där eller Amazon som den finns att köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in