2014-08-19, 15:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Har Chanel någon riktigt bra höst/vinter doft?
Allure Pour Homme är ganska fin, fast det var längesen jag använde den nu.
Citera
2014-08-19, 16:28
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Allure Pour Homme är ganska fin, fast det var längesen jag använde den nu.

Hehe det är ju brorsans Någon annan doft från valfritt parfymhus (heter det så om man ska vara lite med i svängen?) du kan rekommendera?
Citera
2014-08-19, 16:32
Medlem
Timpsiiis avatar
Köpte AdP Colonia Intensa när jag var i London senast, vad har ni för erfarenheter av den doften? Letade även efter några stiliga Creed dofter, men tyckte inte att någon passade mig faktiskt. Har Aventus som jag tycker doftar gott men vill gärna få tag i någon mer men de sa att Creed ej har kommit ut med någon doft på ett tag nu, stämmer det?
Citera
2014-08-19, 16:38
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Hehe det är ju brorsans Någon annan doft från valfritt parfymhus (heter det så om man ska vara lite med i svängen?) du kan rekommendera?

Chanel Egoiste då?

Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Köpte AdP Colonia Intensa när jag var i London senast, vad har ni för erfarenheter av den doften? Letade även efter några stiliga Creed dofter, men tyckte inte att någon passade mig faktiskt. Har Aventus som jag tycker doftar gott men vill gärna få tag i någon mer men de sa att Creed ej har kommit ut med någon doft på ett tag nu, stämmer det?

Intensa är utmärkt nu inför hösten, klassisk fin herrdoft.

Creed släppte ju nyligen 5 dofter. Inte testat någon av dom dock.
Tipsar annars om Creed-splitten som jag nämnde på förra sidan.
Citera
2014-08-19, 16:45
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Burberry London är ju fin nu till hösten. Eller Michael for Men om du får tag i vintageversionen, vilket inte verkar vara det lättaste. Eller varför inte Dior Fahrenheit Absolute.
Citera
2014-08-19, 16:51
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Är det någon som har provat Boss Bottled Unlimited? Har hört att den ska vara bra och lukta gott så, men vad tycker ni som faktiskt har provat den på ritkigt?
http://www.kicks.se/hugo-boss/doft/herr/alla-dofter-c889/bottled-unlimited-edt-p35501?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7 Iztwcm9kdWN0X2tleTs0NDc0NjYy NjsjOw&searchWord=boss
Citera
2014-08-19, 18:36
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:

Ahh hösten/vinter blir kul!

Bästa dofterna finns ju för de årstiderna

Vill du testa snabbt och enkelt så är dessa lätta och bra att få tag på.

Burberry London.
Chanel Egoiste
Givenchy play intense
YSL l'homme Nuit

Ska du sampla dofter så tycker jag du bör kolla in dessa.

Creed Royal oud
Creed Aventus
Animale Animale
24 Gold Scentstory
LIDGE

Annars är det bara sno din brors parfym! Älskar den!
Citera
2014-08-19, 18:56
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Köpte AdP Colonia Intensa när jag var i London senast, vad har ni för erfarenheter av den doften?

Att det luktar så in helvete billigt. luktar blå Blend rökande bettan som arbetar på frisörsalong och har slitna röda naglar och bor i en sunkig lya i bagis.

Men det är bara min åsikt.
Citera
2014-08-19, 19:11
Medlem
rockandrollas avatar
Tack för alla tips, det var en rackarns trevlig forumsdel det här.
Citera
2014-08-19, 19:25
Medlem
Bultmans avatar
Citat:
Jag har inte använt Intensa själv, men jag har använt vanliga Colonia i tre somrar nu och tycker väldigt mycket om den och den har nu blivit som en del av min personlighet. Det som främst tilltalade mig med den är att det är den parfym som främst förknippas med Hollywoods glansdagar, skådelpelaren Cary Grant är väl den som är mest känd för att använt den och appropå Creeds parfymer så sägs det att Green Irish Tweed tillverkades speciellt för honom, men jag tycker ändå att de två parfymerna är av helt olika slag.
Citera
2014-08-19, 19:36
Medlem
Har kört Calvin Klein CK One Shock och får jämt komplimanger av tjejerna hur gott jag luktar, men känner att jag är sugen på nån annan nu till hösten/vintern. Denna luktar lite väl fruktigt, några tips?
Citera
2014-08-19, 19:40
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Att det luktar så in helvete billigt. luktar blå Blend rökande bettan som arbetar på frisörsalong och har slitna röda naglar och bor i en sunkig lya i bagis.

Men det är bara min åsikt.

Fast nu var det väl Essenza du ratade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in