2014-08-25, 00:46
Bannlyst
Massinvandringen får sitt slut i och med valet om ett par veckor.

Den kanske tar lite tid på sig att självdö, men det blir den definitiva dödsstöten.
Citera
2014-08-25, 00:48
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert

Den kanske tar lite tid på sig att självdö, men det blir den definitiva dödsstöten.

Du är naiv:
http://avpixlat.info/2014/08/19/stefan-lofven-utlovar-fortsatt-massinvandring-med-s-ledd-regering/
Citera
2014-08-25, 00:51
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert

Jaså hur ska det gå till? Ekonomisk självdöd menar du kanske? Funkar inte eftersom regeringen (oavsett vilken det blir), kan fortsätta suga ut svenska folket och/eller låna sig fram till att bli den mest humana regeringen i världshistorien.
Citera
2014-08-25, 00:57
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du är naiv:
http://avpixlat.info/2014/08/19/stefan-lofven-utlovar-fortsatt-massinvandring-med-s-ledd-regering/

Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Jaså hur ska det gå till? Ekonomisk självdöd menar du kanske? Funkar inte eftersom regeringen (oavsett vilken det blir), kan fortsätta suga ut svenska folket och/eller låna sig fram till att bli den mest humana regeringen i världshistorien.

Precis som jag sade nyligen: Pojkhögern kan spå framtiden.
Citera
2014-08-25, 01:01
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Precis som jag sade nyligen: Pojkhögern kan spå framtiden.
Har aldrig påstått att jag kan spå framtiden. Det jag går efter är vilken politik partierna för. Det de inte försöker ändra på, det fortsätter att gälla. Och det är ett rimligt antagande.

Jag är inte heller höger. Eller någon liten pojke.
Citera
2014-08-25, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du är naiv:
Detta är vinklat.
Citera
2014-08-25, 01:06
Medlem
Gdanzigsks avatar
Alla riksdagspartier utom SD vill öka invandringen. Skillnaderna ligger i volymerna och orsakerna. Generellt sätt vill de Rödgröna öka pga naivitet och Alliansen pga cyniska skäl. Antagligen hjälpa stackars oskyldiga flyktingar som ofta inte ens är äkta flyktingar eller så arbetskraftsinvandring som oftast är arbetslöshetsinvandring och leder till lönedumpning. Båda leder till välfärdssamhället och Folkhemmets förstörelse.
Citera
2014-08-25, 01:07
Bannlyst
Brinner i Rinkeby nu så Reinfeldt kan åka ner och öppna hjärtat, visa tålamod.

Isis alqaida härjar i Sverige.
Citera
2014-08-25, 01:16
Medlem
Europes avatar
Citat:
Grov Förnekelse:
http://s10.postimg.org/5tp2tt8sp/invandring.jpg

Det är bara att lägga ihop snitten...

Imam Reinfeldts och Carls Bildts regeringar har tagit in 2-3 gånger mer invandrare än varje sosseregering.

Nu ser dessutom alla det som läser detta. Det gynnar knappast din valkampanj för Allahiansen.

Jo, med en överenskommelse med MP. Är det din bedömning att S kommer att kunna regera med MP (eller V, F! eller ett alliansparti) och samtidigt drastiskt dra ned asylinvandringen, börja kräva identifiering av asylsökande, endast ta emot asylsökande med verkliga flyktingbehov, se till att utvisa de som uppehåller sig i Sverige illegalt o.s.v.?
Citera
2014-08-25, 01:27
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jo, med en överenskommelse med MP. Är det din bedömning att S kommer att kunna regera med MP (eller V, F! eller ett alliansparti) och samtidigt drastiskt dra ned asylinvandringen, börja kräva identifiering av asylsökande, endast ta emot asylsökande med verkliga flyktingbehov, se till att utvisa de som uppehåller sig i Sverige illegalt o.s.v.?

Nej, det är inte min bedömning, endast pojkhögern kan spå framtiden med garantier.

Jag kan bara hoppas på att Löfven kan göra något på sikt. Det blir svårt, hela attityden i samhället har ändrats under Imam Reinfeldts åtta år, massinvandring har gjorts till en naturlag.

Imam Reinfeldt måste först bort. Sedan kan vi gå vidare...

Imam Reinfeldts år vid makten kan bli fatala för Sverige
Citera
2014-08-25, 01:37
Medlem
Gdanzigsks avatar
Citat:
Nej, det är inte min bedömning, endast pojkhögern kan spå framtiden med garantier.

Jag kan bara hoppas på att Löfven kan göra något på sikt. Det blir svårt, hela attityden i samhället har ändrats under Imam Reinfeldts åtta år, massinvandring har gjorts till en naturlag.

Imam Reinfeldt måste först bort. Sedan kan vi gå vidare...

Imam Reinfeldts år vid makten kan bli fatala för Sverige

Att så många fortfarande inte fattar vilken olycka Sweinpälz har dragit över Sverige. Dock håller jag inte med om hoppet inför Löfven. Han är bakbunden av twitterpöbeln och mediamaffian.
Citera
2014-08-25, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gdanzigsk
Att så många fortfarande inte fattar vilken olycka Sweinpälz har dragit över Sverige. Dock håller jag inte med om hoppet inför Löfven. Han är bakbunden av twitterpöbeln och mediamaffian.

Löfven är i regelbunden kontakt med Göran "Social Turism" Persson, det är värt att komma ihåg det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in