2014-08-15, 03:19
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjarntvattad
h8eds med death bla. någon som sitter på någon info ifall de kickar något fortfarande? skulle va fett kul att se.

Kul? Sist jag såg en tag av dom så var det av lägsta kvalité. Såg ut som dom nyss börjat tagga. Men vad vet jag, dom kanske är gamla rävar. Rätta mig om jag har fel!
Citera
2014-08-15, 03:31
Medlem
hjarntvattads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Kul? Sist jag såg en tag av dom så var det av lägsta kvalité. Såg ut som dom nyss börjat tagga. Men vad vet jag, dom kanske är gamla rävar. Rätta mig om jag har fel!
vet ej mycket om dom. Sett lite pieces av dem i Karlskrona och tumblr. men väldigt skiftande kvalité i crewt.
gillar deras Chrome/svarta stil som fan ändå.
h8eds.tumblr.com kan du ju kolla sen längre ner. Men ej sett något av de äldre på länge så tänkte om någon visste ifall de omlokaliserat sig eller slutat. aja.
Citera
2014-08-15, 03:40
Medlem
hjarntvattads avatar
http://i.imgur.com/fXmtlMWh.jpg
där andra från vänster tror jag är en death. lite "hipster graff" typ..
Citera
2014-08-15, 20:45
Medlem
Någon som har koll på om det körs något fortfarande på N-line? Alltså Västerhaninge-Nynäshamn.
Förmodligen den tråkigaste linjen som existerar med all skog, små stationer och till slut Nynäshamn. Men när man då och då rörde sig där nere var det kul att hålla lite koll. Minns crews som UFF, OLW, LTC b.la. Är det helt dött i dag?
Senast redigerad av MbNa 2014-08-15 kl. 20:47.
Citera
2014-08-23, 22:08
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Ofattbart att man skulle ha 400,000:- liggandes. Men som han köttade så är väl det en "liten" summa att spendera. Antar att det höga beloppet var PGA SL och inte allmänt.

Inte svårt om man är över 30, hållt sig från graff länge och skaffat ett redigt liv.
Räcket med en eller två lyckade lägenhetsaffärer så har du en vinst på 400.000kr

En annan sak om man vill lägga dessa på skadestånd.
Citera
2014-08-23, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Inte svårt om man är över 30, hållt sig från graff länge och skaffat ett redigt liv.
Räcket med en eller två lyckade lägenhetsaffärer så har du en vinst på 400.000kr

En annan sak om man vill lägga dessa på skadestånd.

Då kan du ju förklara hur man lyckas med lägenhetsaffärer
Citera
2014-08-23, 22:23
Medlem
Hur är det med BOYS? Vill minnas jag fick mig höra att det är ett crew bestående av endast tjejer, stämmer detta? Lägger rätt sköna målningar, hur som helst av det jag sett.

Edit: Ursäkta för ett förmodligen redan diskuterat ämne, men denne Rask? Först hörde jag det var en fransman, sedan en svensk. För mig utan större koll har jag varit imponerad över dennes spridning på tags, även om de rent stilmässigt inte helt tilltalar mig. Härliga t-ups, dock.
Senast redigerad av MbNa 2014-08-23 kl. 22:28.
Citera
2014-08-23, 23:53
Medlem
njekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Hur är det med BOYS? Vill minnas jag fick mig höra att det är ett crew bestående av endast tjejer, stämmer detta? Lägger rätt sköna målningar, hur som helst av det jag sett.

Edit: Ursäkta för ett förmodligen redan diskuterat ämne, men denne Rask? Först hörde jag det var en fransman, sedan en svensk. För mig utan större koll har jag varit imponerad över dennes spridning på tags, även om de rent stilmässigt inte helt tilltalar mig. Härliga t-ups, dock.

Jag är inte ifrån sthlm-området men vad jag vet finns det två rask, den ena är svensk det ligger en intervju på youtube med denna målare. Sen har det tydligen kommit någon utifrån som har bombingvideos på youtube, hans tags är bara för mycket dock.
Citera
2014-08-24, 14:00
Medlem
En generell reflektion är att grabbarna i KCN kör mer än på många år, inte alla, men dessa:
Sken, Dyre, Mint(Pomak), Abyss, Ron C... Och inte bara fames utan även mycket längs linjer, elskåp m.m. Riktigt kul! Gillar verkligen Mints verk senaste året. Verkar nyligen ha gått med i TD också.
Citera
2014-08-24, 14:33
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
det är ett stockholmscrew, har lirat med dom flera gånger, trevligt folk.
Citera
2014-08-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
En generell reflektion är att grabbarna i KCN kör mer än på många år, inte alla, men dessa:
Sken, Dyre, Mint(Pomak), Abyss, Ron C... Och inte bara fames utan även mycket längs linjer, elskåp m.m. Riktigt kul! Gillar verkligen Mints verk senaste året. Verkar nyligen ha gått med i TD också.

Dom har alltid kört mycket. ( till och från )

Du glömde Polar.

Och Mint har varit med i TD en bra tid
Citera
2014-08-25, 22:08
Medlem
Citat:
Någon som har koll på om det körs något fortfarande på N-line? Alltså Västerhaninge-Nynäshamn.
Förmodligen den tråkigaste linjen som existerar med all skog, små stationer och till slut Nynäshamn. Men när man då och då rörde sig där nere var det kul att hålla lite koll. Minns crews som UFF, OLW, LTC b.la. Är det helt dött i dag?

Körs väll emellanåt på den linjen.

Reds och HFR har besökt linjen ett antal gånger = (kvalité på sakerna).
Dock har linjen börjat saneras mer och mer.

Så det är bara att ta sig ut på linjen och kriga mot buffen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in