2014-05-20, 15:12
Medlem
graffdatshits avatar
Kör fresh fortfarande? Och är/var han med i något crew?
Citera
2014-05-20, 15:21
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Just den fängelsebiten jag syftade på, har för mig att Star också fick sitta.

Är nog Shake jag tänker på förresten men kan ha fel där med.
Citera
2014-05-20, 16:37
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge

Nej han cashade skulden omgående med sparpengar vad jag hört från säkra källor.
Jaha nu ser jag mitt skriv fel. Han fick punga ut med drygt 400000kr i saneringskostnader.

Ofattbart att man skulle ha 400,000:- liggandes. Men som han köttade så är väl det en "liten" summa att spendera. Antar att det höga beloppet var PGA SL och inte allmänt.
Citera
2014-05-20, 18:54
Medlem
horses avatar
Någon som vet hur man hittar öppna rättegångar gällande klotter?
Citera
2014-05-20, 20:31
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Men Star är väl den enda av dom som lagt burkarna på hyllan?
Eller har han fått något återfall? !

Jag tänker inte berätta vad han gör idag.

Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Ofattbart att man skulle ha 400,000:- liggandes. Men som han köttade så är väl det en "liten" summa att spendera. Antar att det höga beloppet var PGA SL och inte allmänt.

Inte helt ofattbart om man tänker på hur drivna dessa målare är.
För många år sedan åkte man från slutstation till slutstation för att kanske lyckas stjäla någon sprayburk. Idag åker man till HL och köper det som behövs.
Den enorma tiden man sparar på att inte åka runt som ett fån kan man lägga på annan verksamhet. Något som generar pengar. Allt är möjligt för såna maniska dårar.

Jag frågade nu någon som vet och minns för mycket och han säger att beges fick betala 363 000kr.
Men lita på mig när jag säger att det sved till ganska bra att betala.
Citera
2014-05-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
SL och andra bolag är ju world champs på att trissa upp priset också, 400k kanske stämmer, men inte enbart san. kostnaderna. Tror de är hela fallet som priset handlar om, advokat, rättegångskostnader m.m.
Citera
2014-05-20, 20:51
Medlem
Snubben lär ha fått en skuldsanering. Vet flera graffare som fått det efter oerhörda stora skadeståndsbelopp.

Citat:
Ursprungligen postat av horse
Någon som vet hur man hittar öppna rättegångar gällande klotter?

Finns vissa tjänster som sparar alla rättegångar i Sverige och kan ge ut efter tema. Dock måste du bevisa att du är journalist för att få tillgång till.

I ditt fall tror jag nog bara du får ta fram personummer på graffare och maila och be domstolarna om dess domar
Senast redigerad av pogba 2014-05-20 kl. 20:54.
Citera
2014-05-20, 21:08
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
SL och andra bolag är ju world champs på att trissa upp priset också, 400k kanske stämmer, men inte enbart san. kostnaderna. Tror de är hela fallet som priset handlar om, advokat, rättegångskostnader m.m.

Det var bara sanerings kostnaderna.
Ja SL är sköna med sina fantasi siffror ibland. Men ibland riktigt generösa om man råkar göra illa sig när man flyr eller blir brutalt behandlad av CSG.
Jag tackar grabbarna i grönt för det sista. Suckers!

Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Snubben lär ha fått en skuldsanering. Vet flera graffare som fått det efter oerhörda stora skadeståndsbelopp.

Finns vissa tjänster som sparar alla rättegångar i Sverige och kan ge ut efter tema. Dock måste du bevisa att du är journalist för att få tillgång till.

I ditt fall tror jag nog bara du får ta fram personummer på graffare och maila och be domstolarna om dess domar

Om du är total jävla tattare och inte har jobb eller någon inkomst överhuvudtaget så kan du få skuldsanering ja. Men inte om du har eget företag då måste du betala.
Citera
2014-05-20, 21:34
Medlem
Citat:
Om du är total jävla tattare och inte har jobb eller någon inkomst överhuvudtaget så kan du få skuldsanering ja. Men inte om du har eget företag då måste du betala.

Haha brölgarv.. Ja är man en total jävla tattare då High life, gotta love it.
Citera
2014-05-20, 22:10
Medlem
Jag har hört en del historier om att Star skulle ha varit inblandat i värdetransportrån under årens lopp. Detta kommer från en säker källa.
Citera
2014-05-21, 09:57
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Jag tänker inte berätta vad han gör .
Arbetsledare på McDonalds är väl inget att skämmas över?!

Det jag undra va om han målar något nu för tiden?
Citera
2014-05-21, 11:48
Medlem
Citat:
Jag tänker inte berätta vad han gör idag.

Inte helt ofattbart om man tänker på hur drivna dessa målare är.
För många år sedan åkte man från slutstation till slutstation för att kanske lyckas stjäla någon sprayburk. Idag åker man till HL och köper det som behövs.
Den enorma tiden man sparar på att inte åka runt som ett fån kan man lägga på annan verksamhet. Något som generar pengar. Allt är möjligt för såna maniska dårar.

Jag frågade nu någon som vet och minns för mycket och han säger att beges fick betala 363 000kr.
Men lita på mig när jag säger att det sved till ganska bra att betala.

Onödigt o skriva här kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in