2014-08-23, 05:00
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Lucas var ju typ världens bästa defensiva mittfältare för några år sedan? Bästa brytaren på mittfältet.

Hahahahahahahaha

OnT: Hur står det till med Di Maria? Hade varit gjutet att se honom i PSG.
2014-08-23, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z91
Liverpool hybris som vanligt. Så starkt är verkligen inte laget och innan vi har sett hur Balotelli funkar så ska vi nog lugna oss lite.

Hybris är nog det sista jag skulle säga att Liverpoolsupportrar har. Vi är visserligen inte lika cyniska och pessimistiska som Tottenhamsupportrar, men inte långt ifrån

De flesta Liverpoolsupportrar tror på en fjärdeplats. De flesta tycker det är ett godkänt fönster, men inte så mycket mer. De flesta är rätt skeptiska till Balotelli-värvningen, men kan samtidigt inte se att det finns något direkt bättre alternativ just nu.
2014-08-23, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Sedan dess har han mest varit skadad och då han spelat har han inte alls nått samma klass. Vilket är förståeligt. Totalt värdelöst att spela honom tillsammans med Gerrard.

--------------Balotelli---------------
-----Sterling-Coutinho-Sturridge---
----------Lucas--Gerrard----------
-Flanagan-Lovren-Sakho-Johnson-

Flano och Johnson ska inte vara förstaval. Henderson är given på mitten. För tillfället går Skrtel före Sakho (om än inte min åsikt) och Lucas ska som jag nämnde ovan absolut inte spelas tillsammans med Gerrard även om han nu fick göra det mot Southampton.

Mot City skulle jag gissa på:

------------Sturridge------------
----Sterling----------Coutinho---
---------Can------Hendo
------------Gerrard-------------
-Moreno-Lovren-Skertl-Manquillo-
2014-08-23, 09:13
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drubas
Mot City skulle jag gissa på:

------------Sturridge------------
----Sterling----------Coutinho---
---------Can------Hendo
------------Gerrard-------------
-Moreno-Lovren-Skertl-Manquillo-
Inte mig emot men är lite osäker på om både Moreno och Manquillo startar.
2014-08-23, 09:30
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Hahahahahahahaha

OnT: Hur står det till med Di Maria? Hade varit gjutet att se honom i PSG.

Kommer aldrig ske pga FFP. Bekräftat av ägare.
2014-08-23, 10:39
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Inte mig emot men är lite osäker på om både Moreno och Manquillo startar.

Men bara skrtel kvar från förra årets backlinje ser ju jävligt gött ut..
2014-08-23, 12:34
Medlem
SenfBaums avatar
Steve Bruce kommer låta sin son Alex gå till Blackburn som en del i en affär som för Jordan Rhodes till Hull City.

Sunderland har dragit tillbaka sitt £14 miljoner bud för Fabio Borini men kommer fullfölja Liverpool anfallaren på lån.

West Brom har höjt sitt intresse för Sporting Gijon mittfältaren Alex Barrera.

Alfred N'Diaye har kommit överens om ett fem-års kontrakt med Real Betis och kommer flytta från Sunderland för £1.5 miljoner om den medicinska undersökningen går bra.
2014-08-23, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenfBaum
Steve Bruce kommer låta sin son Alex gå till Blackburn som en del i en affär som för Jordan Rhodes till Hull City.

Sunderland har dragit tillbaka sitt £14 miljoner bud för Fabio Borini men kommer fullfölja Liverpool anfallaren på lån.

West Brom har höjt sitt intresse för Sporting Gijon mittfältaren Alex Barrera.

Alfred N'Diaye har kommit överens om ett fem-års kontrakt med Real Betis och kommer flytta från Sunderland för £1.5 miljoner om den medicinska undersökningen går bra.
Äntligen lite intressanta nyheter i den här tråden. Tror Sunderland gör rätt i att ta in Borini i år igen. Varför drar man tillbaka budet? Kan väl inte blivit nekat av Pool? Tycker 14m låter som en bra deal för dem i det här läget.

WBA behöver förstärka, huruvida denne Barrera är tillräckligt bra eller ej låter jag vara osagt.
2014-08-23, 12:43
Medlem
Hade varit intressant att se hur Jordan Rhodes hade presterat i PL. Han har gjort 53 ligamål i Championship senaste två säsongerna, och gjorde tidigare i League 1 85 mål mellan 2009-2012.

Att vara född 1990 och har gjort 150 mål i sin karriär redan är imponerande. Men det är som bekant på en lite lägre nivå, tror ändå han hade kunnat prestera bättre än vad t.ex. Jermaine Beckford gjorde i högsta divisionen.
2014-08-23, 13:21
Medlem
Min idol i Lazio, Brayan Perea, väntas lånas ut till Serie B-nykomlingen Perugia den kommande säsongen.

Känns som att den nivån är för låg för honom. Han gjorde en hel del bra framträdanden den gångna Serie A-säsongen och skulle definitivt kunna göra nytta i ett Serie A-lag på den nedre halvan, t.ex. Cesena som också ville låna honom.

Om han nu ska till Serie B hade jag hellre sett honom i ett etablerat lag som aspirerar på att sluta på den övre halvan. Ett brunkargäng tror jag inte passar honom. Men jag har ingen aning om hur Perugias lag ser ut i övrigt, kanske har de ett kanonlag på G. Med tanke på hur bra han är (och valet av klubb) så förmodar jag att han blir ordinarie i startelvan, och det är såklart kanon att han får speltid.

Kan väl tillägga att den världskända Minala (17-åringen i en 40-årings kropp) kommer lånas ut till Bari, som slutade högt upp i Serie B förra säsongen.
2014-08-23, 13:44
Medlem
waikikiis avatar
Vad händer med världens mest briljanta mobboffer nu egentligen, snackar ju självklart om Ben Arfa.
2014-08-23, 13:50
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Vad händer med världens mest briljanta mobboffer nu egentligen, snackar ju självklart om Ben Arfa.
Var det inte så att han fick böta för att han hade blivit för tjock?
Skämt åsido så förstår jag inte vad Pardew håller på med, Arfa är extremt duktig och borde utan tvekan kunna spela i startelvan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in