2014-08-18, 12:57
Medlem
Tubess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Jag sitter nu och funderar på om jag ska skapa en karaktär på normal eller hardcore...vilken är roligare?

jag hoppade över till hardcore precis innan expansionen och det var det bästa beslutet jag någonsin gjort! 1000x roligare än softcore.
Citera
2014-08-18, 13:00
Moderator
^Eazs avatar
Haha, 2 st goblin packs på två olika våningar i en rift, lyckades döda större delen av båda, första gav en leg, andra såg ut så här efter: http://ladda-upp.se/files/2014/b113766.png

Edit: Bara skitlegs, men alltid nice med 3 beams på backen
Senast redigerad av ^Eaz 2014-08-18 kl. 13:09.
Citera
2014-08-18, 13:18
Medlem
swebarbs avatar
så ful du e Eaz..
Citera
2014-08-18, 14:28
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Jag sitter nu och funderar på om jag ska skapa en karaktär på normal eller hardcore...vilken är roligare?

Har du inte lirat D3 innan något nämnvärt så skulle jag säga att du bör starta på SC för att få in känslan för spelet. Sen byta till HC i så fall.
Minns inte helt hur det var när jag började, men jag antar att man dör rätt mycket. Inte så kul att börja om hela tiden. Lira igenom hela storyn på SC eller nåt först.
#tipsfråncoachen :P
Citera
2014-08-18, 15:19
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Det är en smakfråga, personligen lirar jag bara SC då jag inte har tålamodet för att lvla karaktärer, och inte humöret för att se timmars arbete vara bortblåst.
Citera
2014-08-18, 15:22
Medlem
Lanoos avatar
Jaha, då släpps D3 till ps4 imorgon... ska man, eller ska man inte köpa. Blir tufft att börja om igen.
Citera
2014-08-18, 15:50
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jaha, då släpps D3 till ps4 imorgon... ska man, eller ska man inte köpa. Blir tufft att börja om igen.

Vet inte om jag pallar med kontroller heller, vissa spells är ju target based AE (e.g. meteor, sentries etc)
Citera
2014-08-18, 16:00
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vet inte om jag pallar med kontroller heller, vissa spells är ju target based AE (e.g. meteor, sentries etc)

Det är sant, men det funkade väldigt bra på vanilla på ps3. Men jag håller med ang just sentrys. Borde va ett problem med dem. Men att byta target var inga problem, för typ meteor, blizzard osv.
Citera
2014-08-18, 16:27
Medlem
Eyedols avatar
Tror ni patchen släpps i samband med konsolversionen? Eller kör PC- och konsolversionen på olika patcher?
Citera
2014-08-18, 16:42
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
Tror ni patchen släpps i samband med konsolversionen? Eller kör PC- och konsolversionen på olika patcher?

Det är olika patcher men målet för blizzard är att alla plattformer ska patchas samtidigt.
Dock lär inte den här patchen gå online samtidigt. Ryktet säger väl att patchen ska komma nu i Augusti och det lär den inte göra på konsoll.
Citera
2014-08-18, 16:43
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol

Jag hade fel förrut när jag sade att konsoll versionen inte blev patchade, nytt nu är att de kommer bli patchade - vilket betyder att konsollversionen kan släppas i nuvarande build och patchas till nästa.
Citera
2014-08-18, 17:19
Medlem
pappa-fixars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Inga fusk alls? Hade du läst descriptionen till videon och faktiskt haft lite kunskap om monks så hade du fattat och sluppit se ut som en pajas. Han har nog med CDR (cooldown reduction) för att kunna ha 100% uptime på serenity. Serenity gör dig odödlig i x antal sekunder.

Okej, har inte kört monk alls. (DH Power), tyckte bara det verkade helt sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in