2014-08-17, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Togren
Har aldrig tidigare spelat Diablo men blev rätt sugen på att testa nu när det släpps till PS4.

Tror ni det är värt att köpa för PS4 eller ska Diablo helt enkelt spelas på PC??

Jag hade helt klart gillat att spela det på PS4 tror jag. Ligga i soffan med en dosa och bara slö-lira låter lagom nice.
Citera
2014-08-17, 12:18
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Togren
Har aldrig tidigare spelat Diablo men blev rätt sugen på att testa nu när det släpps till PS4.

Tror ni det är värt att köpa för PS4 eller ska Diablo helt enkelt spelas på PC??

Personligen föredrar jag PC för mer eller mindre alla spel.
Citera
2014-08-17, 12:42
Medlem
Togrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Jag hade helt klart gillat att spela det på PS4 tror jag. Ligga i soffan med en dosa och bara slö-lira låter lagom nice.

Det är det som är tanken! Har lirat wow i hundra år men slutade för ett tag sedan och är ute efter något som inte är lika tidskrävande men samtidigt ger en bra upplevelse.

Jag har förstått att det är en bra variation mellan privat spelande och public och att man lätta kan hoppa mellan. Stämmer det?
Citera
2014-08-17, 15:39
Medlem
Glennhenrys avatar
Varit aktiv lite tillochfrån i Diablo 3-scenen, sökte clan nu och fick upp "FB-Flashback"~. Antar det är er clan och att det går bra att joina? Någon rackare ska väl bara accepta den?
Citera
2014-08-17, 22:47
Medlem
Existents avatar
Fick en Thunderfury på lvl 40, vill nu ca ta livet av mig eller liknande. Varför kunde jag inte få den på 70 för?
Citera
2014-08-18, 01:59
Medlem
tyses avatar
Om någon är nyfiken på hur consol versionen av spelet ser ut så streamar en kille det nu.

http://www.twitch.tv/noobrydar
Citera
2014-08-18, 06:05
Medlem
pappa-fixars avatar
Kan nån förklara denna video?

Hur mycket fusk har tjockisen? Förlorar inte en enda % liv och dödar allt direkt fast han har 250k i dmg.

https://www.youtube.com/watch?v=l1f1Q_AJzr4&list=UUP-epVLC378jqa8iFtIN_pA
Citera
2014-08-18, 06:56
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar

Hur mycket fusk har tjockisen? Förlorar inte en enda % liv och dödar allt direkt fast han har 250k i dmg.

Inga fusk alls? Hade du läst descriptionen till videon och faktiskt haft lite kunskap om monks så hade du fattat och sluppit se ut som en pajas. Han har nog med CDR (cooldown reduction) för att kunna ha 100% uptime på serenity. Serenity gör dig odödlig i x antal sekunder.
Citera
2014-08-18, 07:55
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Inga fusk alls? Hade du läst descriptionen till videon och faktiskt haft lite kunskap om monks så hade du fattat och sluppit se ut som en pajas. Han har nog med CDR (cooldown reduction) för att kunna ha 100% uptime på serenity. Serenity gör dig odödlig i x antal sekunder.

Jag spelar inte monk men går det att göra såhär i spelet nu? I vanliga och i PTR'en? I så fall känns det väldigt lätt att komma till odödlighetsnivå. :O Är detta någonting som Blizz sagt något om att ändra på?
Citera
2014-08-18, 08:11
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag spelar inte monk men går det att göra såhär i spelet nu? I vanliga och i PTR'en? I så fall känns det väldigt lätt att komma till odödlighetsnivå. :O Är detta någonting som Blizz sagt något om att ändra på?
Det är en gammal PTR build, tvivlar starkt på att det fortfarande går att köra Modz build tbh.
Citera
2014-08-18, 08:22
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappa-fixar

Hög CDR för survive, rimeheart och EP för instakills.

Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Det är en gammal PTR build, tvivlar starkt på att det fortfarande går att köra Modz build tbh.

Stämmer bra, rimeheart är fixad:

Citat:
Rimeheart
Has been redesigned
10% chance to instantly deal 10,000% weapon damage as Cold to Frozen enemies
The Legendary Power now has a fixed damage number
Citera
2014-08-18, 12:48
Medlem
EnSomKans avatar
Jag sitter nu och funderar på om jag ska skapa en karaktär på normal eller hardcore...vilken är roligare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in