Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Kollade bara den första (JurinaMatsui) och ja, visst har de ruggigt bra gear, men 2,984,210 toughness, då har man offrat en djävla massa överlevnad för detta. Den karaktären har 158K hp med 5,907 armor vilket inte är ett skit.
Därför tror jag inte att den spelaren lirar med detta när den spelar eftersom den personen blir mer eller mindre oneshottad i högre torment.
Edit
Sen, har den inte heller någon RRoG equippad, 2 Cains habit vilket knappast är bästa setitem för wizards misstänker jag.
Edit2: Missförstå mig rätt, det är imponerande att fixa så hög DPS, men jag skulle vilja se den personen faktiskt spela T6 med det gearet.
var står det att man måste spela T6 för att vara top dps? De kanske tycker de e kul att smälta ner allt ögonblickigen på t4? eller tom t3?
dessutom är ~3m toughness obuffat inte så farligt för säg t4, eftersom den personen hade skills som tex Prismatic armor (+25% armor, +25% all res), blur (-17% damage taken), samt Dominance vilket ger en sköld på ca 137k i 10 sek.
så han skulle säkert klara det bra i t5 eftersom han dödar allt innan dom hinner döda honom.
han har även teleport wormhole för att ta sig ifrån jobbiga affixes.
jag försvarar inte honom, ingen aning vem det är, det jag gör är motargumenterar mot eran tes att det bara e fakebuilds, och fakegear i toppen på DP vilket INTE STÄMMER.
edit: argumentera emot detta då: om det nu är som ni stämmer, varför har den killen 4 defensive skills/passives när han kunde bytat ut mot tex glasscannon, storm armor etc?