Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Nästa gång du råkar ut för idioter som rusar över kartan, dör och sen gnäller som fan i chatten så ringer du ghostbusters.
https://www.youtube.com/watch?v=GFQquiRYykc&feature=em-subs_digest
Ha! Den var bra (som vanligt).
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Vafan den har inte jag i garaget

T7 Muppetwagon var en dröm i jämförelse med den här. Värsta skiten de någonsin skyfflat ut över oss spelare. Faktiskt. Såldes med ljusets hastighet!
Citat:
Ursprungligen postat av
bambulansen
En fråga har jag dock; Om jag som suger något helt otroligt på spelet vill ha en chans att åtminstone någon gång överleva ett par matcher, när på dygnet bör jag spela då?
Som sagt. Det är inte NÄR du spelar utan VAR på kartan du befinner dig, och i vilken vagn. Det reder sig skall du se. Med erfarenhet. Så kör på bara. Ett litet tips är att du skaffar xvm och hänger med de bra spelarna när du själv dött. Se hur de rör sig och var. Det kan man lära sig mycket av.
Citat:
Ursprungligen postat av
RockBagel
frågan är....
sitter på cirka 300k free xp, ska jag låsa upp centurion 1 med normal xp och sedan free xp:a alla moduler på vagnen och köra den...
..ELLER
...låsa upp hela amx 50b linjen upp till amx 50 100, free xp:a alla moduler och köra den?
Utöver ARL44 tycker jag grinden till 50 100 var rätt trist, så jag skulle nog gå för det alternativet faktiskt. Dessutom är det du kommer till (50 100 till 50 B) mycket mycket roligare än Centurion och FV4202 (skitvagn). Hela AMX Heavy-serien kör du i mångt och mycket som en medium så du kommer få en liknande typ av spelupplevelse. (Om du nu gillar mediums).
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Försöker grinda nu mot LTP vagnen, inte det lättaste när man ej kör premium och har tier 8 som högsta.
Rabatt nu på Tiger 2, kanske man ska köpa den ändå

.
Med x5 tycker jag nog att det var lättare än på länge att skrapa ihop till LTPn (eller vad jag nu fick istället eftersom jag har den sedan tidigare?). Tog väl knappt ens en dag?
Gillade Tiger II skarpt. Den kan jag rekommendera.
Citat:
Ursprungligen postat av
lubb
Hur gör ni gamla erfarna rävar? Kör ni era vagnar stock när ni låst upp dem eller free-xp:ar ni alla moduler?
Från tier VI-VII och uppåt så fri-xp:ade jag mig igenom det mesta. (Så mycket det gick). Har nog inte kört en vagn "stock" från tier VI tror jag. Det kostar lite guld men jag tycker det varit värt det.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
50 (!) matcher idag. 5 vinster...undra på att man tappar humöret.
Ah fy fan. Jag är med dig. Vann 0 av 10 i mina tier X häromkvällen, trots att jag var topp 3 i damage/xp:s i samtliga... jag repeterar: SAMTLIGA, tio matcher! Då var jag knäckt faktiskt. Som tur är vann jag en hel del tier VIII-IX så jag gick på plus ändå på totalen men statsen på tiorna är viktiga. Iaf för mig.