Citat:
Ursprungligen postat av
spirdala
Ja jag håller med. Det är helt otroligt dålig "kvalle" det har blivit på spelarna. Folk bara noob rushar och taaaddddaaaaa dör efter 2 min. Är väldigt frustrerande att som underdog stå och se på när dom dör som flugor.
.
Tycker att plattformen kunde utvecklas så att experience följer nya grupper. Om jag har spelat 1000-timmar borde jag få hamna i urvalsgrupper som har liknande erfarenhet som jag.
Ett bra sätt att hamna i bättre grupper är att spela med vänner. Räknar man ner 3-2-1-nu och trycker battle samtidigt hamnar vi i 9/10 i samma spel. Ibland mot varandra dock, men det gör även spelkänslan bättre när man kan få en reaktion direkt efter att själv ha pyrt i en buske och träffar bulls eye.
I övrigt har jag märkt att spelarna den senaste veckan har noll uppfattning. En halvhänger över en sten som han tror att han kan komma över- blir skjuten - får panik- hela röret fladdrar. En annan som uppenbart ser att jag står och prickskluter från en hörna fram och tillbaks. Men nä, då får jag inte backa, för av hela spelplanen så måste ryssen ställa sig bakom mig. Framför mig står 3 tanks.
Angående -grupper av erfarenhet- vet jag inte om detta diskuterats i tråden redan. (den är välbbesökt) Ha överseende i sådana fall.