Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2014-08-17, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
SD om du vill utrota det svenska folket och byta ut vårt en gång så fina folkgemenskap till ett mångkulturellt stort jävla ghetto. Enda skillnaden från övriga riksdagspartier är här att du saktar ner processen, men processen fortsätter.
SvP för dig som vill stoppa processen helt, vill återförena vårt land i tanken om folkgemenskap och säkra framtiden för vårt svenska folks framtida existens.
Måste man ha koncentrationsläger för de
Citera
2014-08-17, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
SD om du vill utrota det svenska folket och byta ut vårt en gång så fina folkgemenskap till ett mångkulturellt stort jävla ghetto. Enda skillnaden från övriga riksdagspartier är här att du saktar ner processen, men processen fortsätter.
SvP för dig som vill stoppa processen helt, vill återförena vårt land i tanken om folkgemenskap och säkra framtiden för vårt svenska folks framtida existens.

Ni är för närvarande 681 stycken. Hur skall ni kunna rädda Sverige?
Citera
2014-08-17, 18:17
Medlem
RexGermanias avatar
Jag lägger in en länk för dom som är intresserade av SvPs migrationspolitik.

Citat:
"Först när samtliga kriminella invandrare utvisats kan en mer långsiktig återvandrings- och utvandringsprocess inledas enligt principen sist in – först ut, och det kan inte nog understrykas att denna politik skall genomföras så humant och ansvarsfullt som möjligt med målsättningen att så få människor som möjligt skall uppleva obehag under verkställigheten. Invandringsprocessen som gjort Sverige multietniskt har tagit decennier och det är rimligt att även låta återvandringsprocessen ta den tid som krävs för en positiv utvandring."

https://www.svenskarnasparti.se/2013/09/07/svenskarnas-parti-lanserar-migrationspolitiskt-program/
Citera
2014-08-17, 18:25
Medlem
EpiskaHundens avatar
Jag har läst SvP's partiprogram och dom har några bra punkter men bara att dom är 100% mot abort för att vi ska öka våran tillväxt, och är emot att bisexuella ska kunna adoptera i Sverige samt att dom vill peka finger och säga vilka som skall få adopteras bevisar vilket inskränkt parti dom är. Jag känner många gay personer som lever precis som vanliga heterosexuella människor och är mer respektfulla än många utav de heterosexuella människor som SvP vill ha tillgång till adoption, bevisar för mig att partiet inte är redo att vara i Sveriges riksdag.

Om SvP satt och var majoritet i riksdagen och fick välja själva så skulle det råda diktatur i Sverige ungefär som på Hitlers tid. Många punkter i partiprogrammet gynnar inte ens många utav våra etniska Svenskar.

Partiet är löjligt och fullt med rasister och extrema nationalister som vill styra hur vanliga Svenskar så som Invandrare ska leva sina liv.

Är man missnöjd med våran Invandringspolitik så finns det bara SD som kan göra någon som helst ändring hur vi arbetar med våran Invandring. SD sitter i en position där dom kan göra skillnad och dom har en respektabel politik. SvP sitter inte i riksdagen och deras politik påminner lite om Islam när man kollar på hur mycket dom är anti humanism.
Senast redigerad av EpiskaHunden 2014-08-17 kl. 18:39.
Citera
2014-08-17, 18:32
Medlem
Leipzigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Om du tror att kultur och beteende sitter i generna - då är SvP något för dig.

Det sitter i generna det är därför alla länder med liknande raslig uppsättning också har liknande kulturer.

Tror du att kulturen har kommit ur tomma intet eller vuxit upp ur marken?
Citera
2014-08-17, 18:33
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpiskaHunden
Jag har läst SvP's partiprogram och dom har några bra punkter men bara att dom är 100% mot abort för att vi ska öka våran tillväxt, och är emot att bisexuella ska kunna adoptera i Sverige samt att dom vill peka finger och säga vilka som skall få adopteras bevisar vilket inskränkt parti dom är. Jag känner många gay personer som lever precis som vanliga heterosexuella människor och är mer respektfulla än många utav de heterosexuella människor som SvP vill ha tillgång till adoption, bevisar för mig att partiet inte är redo att vara i Sveriges riksdag.
Det handlar om att främja den naturliga familjen.
Vart har du sett något om abort i partiprogrammet?

Citat:
Om SvP satt och var majoritet i riksdagen och fick välja själva så skulle det råda diktatur i Sverige ungefär som på Hitlers tid. Många punkter i partiprogrammet gynnar inte ens många utav våra etniska Svenskar.
Nej, vi skulle vara betydligt friare och lyckligare än vi är idag.
https://www.realisten.se/2014/05/19/vill-svenskarnas-parti-ha-en-nazistisk-diktatur

Citat:
Partiet är löjligt och fullt med rasister och extrema nationalister som vill styra hur vanliga Svenskar så som Invandrare ska leva sina liv.
Och där kom påhoppet...
Citera
2014-08-17, 18:45
Medlem
Leipzigs avatar
Citat:

Är man missnöjd med våran Invandringspolitik så finns det bara SD som kan göra någon som helst ändring hur vi arbetar med våran Invandring. SD sitter i en position där dom kan göra skillnad och dom har en respektabel politik. SvP sitter inte i riksdagen och deras politik påminner lite om Islam när man kollar på hur mycket dom är anti humanism.

Abort är det sjukaste som någonsin har uppfunnits, Att skrapa ut ett barn ur den varma livmodern för att låta det självdö kippandes efter luft, HUR I HELVETE KAN DU FÖRSVARA DET OCH DÄREFTER TALA DIG VARM OM HUMANISM?

(jag är ingen representant för svp men kan inte hålla käften när jag ser en "humanist" försvara abort.)
Citera
2014-08-17, 18:47
Medlem
EpiskaHundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Det handlar om att främja den naturliga familjen.
Vart har du sett något om abort i partiprogrammet?

Nej, vi skulle vara betydligt friare och lyckligare än vi är idag.
https://www.realisten.se/2014/05/19/vill-svenskarnas-parti-ha-en-nazistisk-diktatur

Och där kom påhoppet...

1: https://www.svenskarnasparti.se/a-till-o/
Det kanske är dags att du läser på om de partier du står bakom..

2: Skulle våra bisexuella människor vara lyckligare när det är tydligt att SvP vill utrota deras rättighet till att låta sin generation leva vidare?

3: Läs partiet så förstår du vad jag menar, och det är inget påhopp att komma med realistiska uttalanden. Det är en sak att misstolka rasism och kalla kakor och normalt vett för rasism, och att uttala sig med ett partiprogram så som SvP.
Citera
2014-08-17, 18:51
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
1: https://www.svenskarnasparti.se/a-till-o/
Det kanske är dags att du läser på om de partier du står bakom..
Jaha så det fanns med på hemsidan! Vad bra! Abort är ett medel i folkmordet på vita svenskar så det är inget en Sverigevän bör stödja.

Citat:
2: Skulle våra bisexuella människor vara lyckligare när det är tydligt att SvP vill utrota deras rättighet till att låta sin generation leva vidare?
Dom valde själva att inte föra vidare sina gener i och med sin sexuella läggning.
Citera
2014-08-17, 18:56
Bannlyst
Citat:
Jaha så det fanns med på hemsidan! Vad bra! Abort är ett medel i folkmordet på vita svenskar så det är inget en Sverigevän bör stödja.

Dom valde själva att inte föra vidare sina gener i och med sin sexuella läggning.
man kan inte välja om man är bög eller inte bögjävel
Citera
2014-08-17, 18:59
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjunn
man kan inte välja om man är bög eller inte bögjävel
Så det är en medfödd sjukdom då? Vad bra att du kunde erkänna det!
Om man anser att homofilrättigheter är viktigare än folkets överlevnad så kanske man ska hålla sig till SD.
Citera
2014-08-17, 19:09
Medlem
EpiskaHundens avatar
Citat:
Så det är en medfödd sjukdom då? Vad bra att du kunde erkänna det!
Om man anser att homofilrättigheter är viktigare än folkets överlevnad så kanske man ska hålla sig till SD.

Det finns bisexuella/homosexuella djur också, Tror du att en bi/homo hund/katt plötsligt tänker ''Oj jag vill nog vara bi eller homosexuell''. Kalla det sjukdom eller vad du vill men vad fan har du med att göra hur andra människor lever sina liv? Om ett barn föds till livet så behöver barnet vård och omsorg för att växa upp och en Straight person gör jobbet precis lika bra som en bi/homosexuell person. Sedan så finns det helt klart undantag i BÅDA utav dessa sexuella läggningar.

För övrigt så överlever ju folket även om homo personer får adoptera om dom till exempel adopterar ett Svenskt barn. Eller tar du bort barnets existens om dom växer upp med homosexuella föräldrar?
Senast redigerad av EpiskaHunden 2014-08-17 kl. 19:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in