2014-08-15, 09:41
Medlem
Hur är det med Z-analogerna. Jag testas på min urin de skickar iväg urinprovet till SKL. Jag undrar tex om jag tar tre tabletter för att flumma hur länge kan det visas i urinen. Hur många rena dagar måste man ha för att det inte skall spåras i urinen
2014-08-15, 19:49
Medlem
knArkes avatar
Tuppade av igår efter att ha tagit e och syra. Pissade positivt på amfetamin, metamfetamin och cb. Min fråga är vart fan meta kommer ifrån?
2014-08-16, 08:09
Medlem
Muhamedssons avatar
Hur länge syns 100mg Tramadol depot? Jag ser att det är många frågor men inga svar. Det var någon som frågade om Meklozepam. Det syns inte, det kan jag personligen intyga då jag tog samma dag som jag pissade och dagen innan. Men jag vill gärna ha ett svar på min fråga!
2014-08-17, 09:20
Medlem
CpGurrAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muhamedsson
Hur länge syns 100mg Tramadol depot? Jag ser att det är många frågor men inga svar. Det var någon som frågade om Meklozepam. Det syns inte, det kan jag personligen intyga då jag tog samma dag som jag pissade och dagen innan. Men jag vill gärna ha ett svar på min fråga!

ca3- 5dygn på depo tram.
2014-08-17, 14:33
Medlem
Försökt hitta info om salivprov och concerta, men hittar ingen vettig info, frågar här

Är det lugnt att ta en 18mg Concerta idag om jag ska lämna salivprov för min adhd utredning om 9 dagar?

Såg nånstans att det tar 2-3 dagar för conc att gå ur kroppen för salivprov men andra säger att det tar längre tid... Vill inte inta om det kommer strula för mig på utredningen men har samtidigt absolut NOLL i energinivå och en miljon saker att hinna med så skulle jag ta conc nån dag innan så skulle det nog vara idag...
2014-08-19, 11:44
Medlem
shivanos avatar
Hur kommer det sig att jag pissa negativt på ikto 2mg som jag tog 4 innan pissprov?? De sickas på analys o allt men endå visa det ingenting.. Fattar inte varför? Har jag nåt sjukt bra ämnesomsättning eller??
2014-08-19, 13:18
Medlem
LiveForHardstyles avatar
Har rökt bruning i 2 dagar på rad (11 kingsize delade med 3 andra en dag och 2 kingsize delade med en en person andra dagen)

Rent hypotetiskt: hur lång tid skulle det ta för mig att bli ren på THC utslag på urin? Bar på ett ungefär.

MVH
2014-08-19, 13:50
Medlem
Tjena!

Tog ca 20 mg Roche 2:er(ganska säker på att det var iktorivil)för runt 11 dagar sen, kände mig påverkad i ca 3-4 dagar. Det var första gången jag testade någon benso och minns inget från dom 2 första dagarna haha...

När kommer jag va ren för analystest och vanlig sticka? har räknat lite med halverings tiden (24-50h), har fått fram 15-30 dagar om gränsvärdet ligger på 1600ng? vad tor ni är jag ren inom 1 vecka?(18 dagar sammanlagt). Kan få göra urinprov närsomhelst så är lite akut.

Har även rökt CB i princip varje dag i 3 år sen ett uppehåll på ca 7veckor, sen varje dag igen i 3 månader och nu har jag varit ren i ca 7 veckor. De borde vara lungt va?

Väger under 70kg om de har någon betydelse. Tränar inte eller nått sånt, men ska börja hård träna nu med löpning, och olika kroppsövningar.

Mvh Xaviar
2014-08-21, 01:09
Medlem
EduXs avatar
Har rökt en hel del jävla Cannabis (dagligt bruk) för att nu varit ren i ca 2 månader, tog en holk idag och har pissprov på Tisdag den 26e. Kommer jag torska?

Mvh
2014-08-21, 03:13
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EduX
Har rökt en hel del jävla Cannabis (dagligt bruk) för att nu varit ren i ca 2 månader, tog en holk idag och har pissprov på Tisdag den 26e. Kommer jag torska?

Mvh
Jag tror du klarar dig. Gör vad du kan tills dess, motionera, hydrera och banta.
2014-08-21, 12:05
Medlem
EduXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Jag tror du klarar dig. Gör vad du kan tills dess, motionera, hydrera och banta.

Okej, tack!
2014-08-21, 14:22
Medlem
Jag ska pissa imorgon bitti och måste vara negativ, rökte senast för 20 dagar sen men har rökt dagligen i typ 3 månader. Tänkte köpa citronkoncentrat och dricka det vid 6-tiden imorgon eftersom jag ska pissa kl 9. Vet inte om jag kommer kunna hinna pissa ut de värsta morgon pisset innan mitt prov. Någon som har förslag/tips?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in