2015-01-21, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
okej tack för svaret

Dom nya multistickorna har tram/tradd på så va inte helt säker
2015-01-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
okej tack för svaret

Men o andra sidan så är de ute snart 5 dagar klarar du lätt dig på !
2015-01-21, 18:39
Medlem
MsPa1nTs avatar
Slutade med mitt dagliga rökande ca 8 veckor sedan, sedan rökte jag två ggr efter det. Är ca 6 veckor sedan jag gav upp helt och har mitt prov imorgon. Börjar bli lite nojjig.

Dock är det varken polisen eller soc utan krävs för att få anställning.
Senast redigerad av MsPa1nT 2015-01-21 kl. 18:43.
2015-01-21, 18:44
Medlem
Om man har varit ren i cirkus en månad efter att rökt 40 gram under en 4 dagars period. Finns det någon risk att thc finns kvar och utsöndras när man till exempel tränar? Ska nämligen lämna prov och är rädd att ifall jag tränar idag kommer jag bli positiv för att min kropp utsöndrar det pågrund av träningen.
2015-01-21, 18:45
Medlem
Ursprungligen postat av Boobaz
Hej käre medlemmar.
Nu är det så att jag inte har rökl någonting på 2 månader och innan dess haft ett uppehåll på 2 år.
I måndags 19/1 så var jag iallafall ute och joggade, jag kände lukten av matijuana så jag tog med snabbt dit ocheck fick ta mig en 3 bloss.
Men nu har jag hamnat lite i kläm. Jag har nämligen pisseprov imorgon 22/1
Min fråga är hursomhelst hur länge det kan hålla och vad jag kan göra för att få ett negativt urinprov.
hjälper det endast att bli för stunöden med en massa vatten, citron och socker eller finns det något annat knep?
Tack på förhand
2015-01-22, 03:24
Medlem
Slitages avatar
Tjena! Min fråga gäller denna produkt som jag införskaffat mig 3 påsar av.

http://hanf-hanf.at/CleanU-CleanUrin_1

Eftersom jag lämnar oövervakade urinprov, så kan jag smuggla med mig detta in på toaletten. Jag börjar dock bli nojjig över tempen, kommer inte ihåg om de kollar tempen på urinet, men jag tror det.

Jag hade tänkt ha två påsar i varsida armhåla. Frågan är då om tempen kommer bli rätt? Har läst på amerikanska forum om de som klarat det så. Tänkte även hydrera rejält, äter kreatin och färgar pisset med berocca. Sedan så blandar jag ut mitt syntetiska med 20 procent av mitt eget för lukt och för lite värme om det skulle vara lite för kallt. Förhoppningsvis kommer det gå bra, eftersom det syntetiska urinet i sig blandar ut mitt vanliga piss, som redan är superhydrerat. Dricker ungefär 3-4 liter vatten innan..

Någon med tips på hur de gjorde? Annars har man hört det om en kondom i röven, som borde hålla tempen rätt nice. Är beredd att göra detta.

Någon med erfarenhet av syntetiskt urin vid up?
2015-01-22, 03:25
Medlem
Slitages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Slutade med mitt dagliga rökande ca 8 veckor sedan, sedan rökte jag två ggr efter det. Är ca 6 veckor sedan jag gav upp helt och har mitt prov imorgon. Börjar bli lite nojjig.

Varför köper du inte pissprov? Du kan iaf dricka 2 l vatten innan provet för att vara på den säkra sidan. Det gör jag alltid, då jag har svårt å pissa då de ser på. Tjaffsar dom så är det förklaringen. Men kreatinin halten för mig brukar vara helt OK på 2 l.
2015-01-22, 03:27
Medlem
Slitages avatar
Citat:
Hej käre medlemmar.
Nu är det så att jag inte har rökl någonting på 2 månader och innan dess haft ett uppehåll på 2 år.
I måndags 19/1 så var jag iallafall ute och joggade, jag kände lukten av matijuana så jag tog med snabbt dit ocheck fick ta mig en 3 bloss.
Men nu har jag hamnat lite i kläm. Jag har nämligen pisseprov imorgon 22/1
Min fråga är hursomhelst hur länge det kan hålla och vad jag kan göra för att få ett negativt urinprov.
hjälper det endast att bli för stunöden med en massa vatten, citron och socker eller finns det något annat knep?
Tack på förhand

Med så kort varsel gäller bara hydrering av provet. Drick 2-3 l vatten, käka berocca brustablett för färg. Sök på nätet, finns 100 FAQs om detta.
2015-01-22, 17:55
Medlem
Gruxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT

Är du seriös? Det är lugnt.
2015-01-22, 22:04
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grux
Är du seriös? Det är lugnt.

Står ju i FAQn att det är mellan 40-60 dagar för mig?

Varför menar du att det är lugnt? Utveckla gärna, behöver någon som lugnar min nervositet.
2015-01-23, 15:45
Medlem
rixxard666s avatar
Det är väldigt svårt att manipulera drogtester nu för tiden.
2015-01-23, 19:34
Medlem
Snubben1s avatar
Hej jag drog några linor i söndags och pussade positivt på kokain i torsdags så dem kommer skicka det på analys så min fråga, hur länge syns kokain på analys ? Tack i förhand

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in