2015-06-12, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jbgo
Jaa analys skickas det till för jag körde bil så blev misstänkt för drograttfylla. Eftersom halveringstiden är så pass lång så borde dem hitta någonting men jag tänker att eftersom jag endast åt 2.5 mg så kanske det finns chans, eller fungerar det på det viset? Jag har läst någonstans att det är ute ur kroppen efter 5 halveringstider, men stämmer det? För 5 halveringstider på 100 mg är ju lika lång som 5 halveringstider på 2.5 mg och jag tycker inte det låter logiskt

Kom och tänka på en sakt till, jag fick ju lämna blodprov, dem tog 3 st provrör, är varje provröv för en drog eller kollar dem alla droger? finns det chans att dem till exempel bara kollar thc, opiater och amfetamin ?
Hoppas det går bra!
2015-06-12, 14:04
Medlem
SDKZs avatar
Har ätit kanske 10mg xanor under ett par dagar nu, har drogtest om 20+ dagar. Det innebär väl typ 40+ halveringstider, borde vara tvärlungt eller?
2015-06-12, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Har ätit kanske 10mg xanor under ett par dagar nu, har drogtest om 20+ dagar. Det innebär väl typ 40+ halveringstider, borde vara tvärlungt eller?
100% lugnt om det var alprazolam.
2015-06-12, 17:09
Medlem
Citat:
Jag håller tummarna för dig på fredag!

Hade min gruppintervju på bemanningsföretaget idag och konstigt nog begärde dom inget drogtest, trots att tjejen som ringde avslutade med att säga "vi har drogtester här. Det är okej va?" Jag antar att drogtestet kommer när jag eventuellt får jobbet senare ifall företaget jag jobbar för kräver det. Har tex hört att Volvo kräver det.
2015-06-12, 18:05
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
100% lugnt om det var alprazolam.

Kung jag är rätt säker, dem var isåfall de mest äkta-liknande hemmapressade utseendemässigt och rus mässigt jag varit med om iallafall
Senast redigerad av SDKZ 2015-06-12 kl. 18:38.
2015-06-12, 18:36
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Hade min gruppintervju på bemanningsföretaget idag och konstigt nog begärde dom inget drogtest, trots att tjejen som ringde avslutade med att säga "vi har drogtester här. Det är okej va?" Jag antar att drogtestet kommer när jag eventuellt får jobbet senare ifall företaget jag jobbar för kräver det. Har tex hört att Volvo kräver det.

Det kommer nog när du får jobbet. Håll dig tills dess
2015-06-12, 20:02
Medlem
Citat:
Det kommer nog när du får jobbet. Håll dig tills dess

Slängde precis i mig 3 mg xanor. Lite dumt kanske, men xanor har ju en kort halveringstid. Hoppas att de inte hör av sig förrän på tisdag (räknar med att xanorna har gått ur till dess )
2015-06-12, 20:28
Medlem
Tja! Behöver snabbt svar plz, syns meclonazepam på sticka?? Om ja isf hur länge? Har kollat meclo tråden alla säger olika hela tiden.. mycket tacksam för svar!!
2015-06-13, 08:13
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Slängde precis i mig 3 mg xanor. Lite dumt kanske, men xanor har ju en kort halveringstid. Hoppas att de inte hör av sig förrän på tisdag (räknar med att xanorna har gått ur till dess )

Lite dumt kanske men hoppas det går bra för dig Jag är inte så jäkla smart heller slängde i mig 2mg igår och 1mg nu på morgonen... Men har över 2 veckor kvar tilll prov så får hålla mig nu!

När jag åt monsterdoser på stesolid var jag ren efter 2-3 veckor så borde vara lugnt. Blir till att gömma pillerpåsen nu haha
Senast redigerad av SDKZ 2015-06-13 kl. 08:24.
2015-06-13, 09:15
Medlem
SDKZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakob74
Tja! Behöver snabbt svar plz, syns meclonazepam på sticka?? Om ja isf hur länge? Har kollat meclo tråden alla säger olika hela tiden.. mycket tacksam för svar!!

Skit i RC-benson? vad är det som är bättre med den? snuten tar endå in dig på prov, den är inte billigare, man vet inte vad man stoppar i sig, och man har ingen aning om om det syns på prover. Men räkna med att det syns och var försiktig
2015-06-13, 11:26
Bannlyst
Citat:
Skit i RC-benson? vad är det som är bättre med den? snuten tar endå in dig på prov, den är inte billigare, man vet inte vad man stoppar i sig, och man har ingen aning om om det syns på prover. Men räkna med att det syns och var försiktig
Tror den syns på sticka men är laglig och får därför inga juridiska påföljder. Men håller med, ta riktiga benso istället för massa RCs.
2015-06-13, 11:27
Bannlyst
Citat:
Gränsfall. Tror du klarar dig.
Senast redigerad av DEPRESSIV 2015-06-13 kl. 11:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in