2014-08-21, 16:58
Medlem
Ren på 11 dagar från cannabis, fick göra analys test och helt rent

Hur? Drack stark sprit i 4 dagar i sträck och massa öl Morgon till kväll, Tog mitten pisset hade inte hydrerat mig innan testet då det bara vart ett spontan test från jobbet, så va helt oförberedd.

Lycka till alla andra som försöker bli ren!
2014-08-21, 20:17
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khalifmon
Jag ska pissa imorgon bitti och måste vara negativ, rökte senast för 20 dagar sen men har rökt dagligen i typ 3 månader. Tänkte köpa citronkoncentrat och dricka det vid 6-tiden imorgon eftersom jag ska pissa kl 9. Vet inte om jag kommer kunna hinna pissa ut de värsta morgon pisset innan mitt prov. Någon som har förslag/tips?
Kliv upp tidigt och drick massa vatten samt något urindrivande?
2014-08-23, 13:25
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Vad är egentligen "bäst" att lämna av blodprov och urinprov om jag kan välja?

Jag skiter fullständigt i cannabis då jag inte använder det, de droger som är intressanta är amfetamin, kokain, opiater och bensodiazepiner.

Finns massor av svar där folk skriver att blodprov är bäst men vad jag kan se så är det 100% haschrökare som skriver det, där frågan avser just cannabis - jag vill ha svar utifrån mitt bruk.
Senast redigerad av sliter-av-ballen 2014-08-23 kl. 13:28.
2014-08-23, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Vad är egentligen "bäst" att lämna av blodprov och urinprov om jag kan välja?

Jag skiter fullständigt i cannabis då jag inte använder det, de droger som är intressanta är amfetamin, kokain, opiater och bensodiazepiner.

Finns massor av svar där folk skriver att blodprov är bäst men vad jag kan se så är det 100% haschrökare som skriver det, där frågan avser just cannabis - jag vill ha svar utifrån mitt bruk.

Blodprov är bättre
2014-08-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprattels
Blodprov är bättre

Elr vet iallafall att amfetamin går ur blodet fortare än urinen
2014-08-23, 22:37
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprattels
Elr vet iallafall att amfetamin går ur blodet fortare än urinen
Ok, då har vi betat av en substans.

Någon som sitter på något av intresse avgående de andra - bensodiazepiner, kokain och opiater? Blod eller kiss?
2014-08-25, 17:33
Medlem
Urbanoroligs avatar
Tjo är så jag lämnar prov.1 gång i veckan. Intog idag 10mg. Tänkte ta typ 5mg imorgon också. Tror ni jag hinner bli ren.till nästa.måndag?

Tack på förhand

MVH
Ubbe
2014-08-25, 17:37
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanorolig
Tjo är så jag lämnar prov.1 gång i veckan. Intog idag 10mg. Tänkte ta typ 5mg imorgon också. Tror ni jag hinner bli ren.till nästa.måndag?

Tack på förhand

MVH
Ubbe
Svårt att säga, beror på vad det är för substans.
2014-08-25, 17:39
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sliter-av-ballen
Ok, då har vi betat av en substans.

Någon som sitter på något av intresse avgående de andra - bensodiazepiner, kokain och opiater? Blod eller kiss?

Om man tänker lite. Vad är blodets uppgift? Bära ämnen runt om till olika delar av kroppen. Urinens? Utsöndra ämnen som tidigare burits runt till olika delar av kroppen.
2014-08-25, 18:35
Medlem
blom89s avatar
Tror ni att jag kommer att vara ren?

Jag rökte ca 1 gram cannabis 10e och 11:e augusti. (söndag och måndag) Sen rökte jag 0.5 g den 16:e. (lördag)
Har urinprov 27:e på onsdag.
2014-08-25, 20:41
Medlem
Urbanoroligs avatar
Oj, ursäkta. Detta inlägg blev flyttat från Etizolam, så det är Etizolam som är substansen.

Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Svårt att säga, beror på vad det är för substans.
2014-08-25, 21:47
Medlem
sliter-av-ballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Om man tänker lite. Vad är blodets uppgift? Bära ämnen runt om till olika delar av kroppen. Urinens? Utsöndra ämnen som tidigare burits runt till olika delar av kroppen.
Om du nu VET något, kan du inte bara svara rakt ut i stället för att leka viktigpetter och ställa kryptiska motfrågor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in