Citat:
Ursprungligen postat av
theanthropologist
Ja, ja, ja! Men kom ihåg att tråden inte är tillägnad er skepsis utan handlar om erfarenheter av upplevd misstänkt gang stalking. Ingen, gäller inte minst er skeptiker, kan säkert säga varför en person eller en grupp av personer beter sig på ett visst sätt vid ett visst tillfälle, men vi som är utsatta har ett digert material att försöka dra slutsatser ifrån.
Om det inte vore så allvarligt som vi utsatta ser att det är, så borde det vara en enkel sak för en sant kritisk människa att anta att det finns gang stalking, hypotetiskt, och försöka tillgodogöra sig berättelserna. Men ni antog snabbt en kritisk attityd i tråden och fortsätter som zombies att föra fram samma ytliga perspektiv. Off topic och långrandigt.
Men tänk om vi har rätt? Att vi inte lever i den bästa av alla världar, att det finns något som döljer sig bakom kulisserna? Och att ni kanske inte kan tänka fram sanningen? Eller ens vill se den?
Jag kan absolut anta att det hypotetiskt finnns ett fenomen som heter gangstalking, visst..
Men jag ifrågasätter ju motiv, händelser för att kunna bilda mig en uppfattning av om det stämmer eller inte..
Om jag kan föreställa mig att ufon kan finnas t.ex, måste jag då tro helt blint på varenda person som säger att dom blivit bortförda av aliens eller whatever, eller kan man använda lite kritiskt tänkande och logik och undra, hmm kan det stämma, är det rimligt?
förstår du skillnaden där?
Jag kan t.ex tänka mig att cia skulle kunna använda sig av sådana metoder på viktiga personer etc.
jag tycker bara att det låter helt bisarrt att någon föddes som ett experiment och att ALLA personer i dennes närhet är med på att gangstalka individen inklusive föräldrar.. i lilla sverige liksom..
i mina öron är det tecken på något annat..