2014-08-14, 22:29
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
hur fan rapporterar jag någon ingame som inte är i samma session som mig längre???

en jävla mexikanare slängde ut mig och en annan ur sin bil när vi anlänt till ett mission sen körde han över oss tills vi dog och alla liv va slut.. sen lämnade han missionet!!!!

undvik chipwaldo06!!!!!!!!!
Fy fan vad less jag blev på sådana här saker. Fick upp intresset för att köra motorcykel på slutet. Det förstår nog alla hur det slutade... Fokus flyttades från att genomföra uppdragen på ett bra sätt till att köra över mig tills jag dog. Visst finns det många som håller sig, men sen finns det nästan lika många praktrövhål också.

Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Vet inte riktigt hur jag ska göra och behöver lite synpunkter.
Mitt PS3 har gått i sönder (Första versionen) så jag kan inte längre spela GTA V online. Funderar på att antingen köpa ett nytt slim eller vänta tills hösten och köpa ett PS4 och GTA till det.

Tror ni många kommer gå över till PS4 när GTA släpps till det? Man vill ju inte att det ska bli dåligt med spelare på servrarna om man stannar kvar på PS3.
Du behöver nog absolut inte oroa dig över spelarbrist på PS3.
Citera
2014-08-15, 00:53
Medlem
Citat:
Mitt PS3 har gått i sönder (Första versionen) så jag kan inte längre spela GTA V online. Funderar på att antingen köpa ett nytt slim eller vänta tills hösten och köpa ett PS4 och GTA till det.

Tror ni många kommer gå över till PS4 när GTA släpps till det? Man vill ju inte att det ska bli dåligt med spelare på servrarna om man stannar kvar på PS3.

Det lär ju vara spelare kvar på ps3 sen, men frågan är om det är värt att ha kvar gta online på ps3, när konsolen/spelet inte har den kapacitet att klara av nya uppdateringar osv. Hur ska konsolen klara av att hantera nyare och roligare uppdateringar på ps3?

på ps4 kommer dom kunna utveckla och satsa på nya saker som säkert inte kommer gå på ps3, eventuellt att det kommer finnas utrymme för fler spelare i online på ps4. Heistläget som dom inte släppt än kanske är för avancerat för ps3 och att dom måste ändra det och att det blir bättre till ps4, gissar bara, men lite av det verkar troligt?.

Kommer dom ens släppa lika många uppdateringar till ps3 som till ps4 ingen vet väl ens svaret på den frågan...

Jag tror ps3 inte klarar av att hantera för mycket, därav så lite nytt i online, medans det finns mycket i single player.
Citera
2014-08-15, 09:12
Medlem
Fy fan va underbart! Efter minst två månader utan internet så är man äntligen tillbaka!
Måste se nu hur mycket det har förändrats, hoppas på endel, men får bli en överraskning!
Citera
2014-08-15, 10:19
Medlem
fosho123s avatar
Citat:

vänta tills ps4. Sparar pengar också
Citera
2014-08-15, 11:29
Medlem
Hejsan flashbackare, finns det några som ännu spelar GTA V ONLINE?

Vi är en aktiv crew inom GTA. Endast svensktalande.

Crew namn: Orten Ryders.
Ålder: Vi är 20+.
Mic: Vi kör via Skype.

Vad vi gör: Allt möjligt. Vi spårar bara ur. Oftast missions. Bra teamwork gör det roligare.

Joina Orten Ryders om du vill ha det kul och inget random crew på 100+ pers.
Söker endast svensktalande, det blir roligast.

Vi bor i Stockholm.
Vi spelar oftast efter arbetstid (efter 17.00) och självklart helger.

Crew leadern promotar dig oftast direkt till en högre grad inom crewet om du gör någon nytta.

Annars kan du kontakta mig via PM om du vill ha en invite!
Citera
2014-08-15, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Fy fan vad less jag blev på sådana här saker. Fick upp intresset för att köra motorcykel på slutet. Det förstår nog alla hur det slutade... Fokus flyttades från att genomföra uppdragen på ett bra sätt till att köra över mig tills jag dog. Visst finns det många som håller sig, men sen finns det nästan lika många praktrövhål också.

Sånna personer är riktigt irriterande men nu råkar jag inte ut för dom längre.
Jag blir kickad innan uppdragen ens har börjat....
Antar att det har med att jag är rank 240 så hosten kanske tror att jag är en fuskare.
Andra nackdelen med att vara 200+ är att alla vill bli ens vän och endel vill att man ska ge dom pengar för man fuskar tydligen om man är högre rank än vad dom själva har kommit upp i...
Jävligt drygt.

Brukar hålla till i invite only nu bara för att slippa gnällandet från andra spelare när jag inte spelar med mitt crew.
Citera
2014-08-15, 13:09
Medlem
Enkel fråga för den som kan. Hur gör jag egna banor på ps3? Är det via PS3 eller via PC?
Kan man göra egna MISSIONS? Eller endast race/deathmatch t.ex

MVH
Citera
2014-08-15, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackup
hur fan rapporterar jag någon ingame som inte är i samma session som mig längre???

en jävla mexikanare slängde ut mig och en annan ur sin bil när vi anlänt till ett mission sen körde han över oss tills vi dog och alla liv va slut.. sen lämnade han missionet!!!!

undvik chipwaldo06!!!!!!!!!
Finns en chipwaldo06 på xbox, vet inte om det är den du menar.

https://account.xbox.com/sv-se/profile?gamerTag=chipwaldo06

Såna puckon dyker upp lite då och då. Sen att rapportera vet jag inte om det hjälper.
Du kan ju prova starta ett nytt job och invita från last job och hoppas han joinar. Sen kickar du han just innan jobbet ska starta.

/
Citera
2014-08-15, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Finns en chipwaldo06 på xbox, vet inte om det är den du menar.

https://account.xbox.com/sv-se/profile?gamerTag=chipwaldo06

Såna puckon dyker upp lite då och då. Sen att rapportera vet jag inte om det hjälper.
Du kan ju prova starta ett nytt job och invita från last job och hoppas han joinar. Sen kickar du han just innan jobbet ska starta.

/

jag provade invita honom till min session.. tiden gick och vi växlade meddelanden sen sa det pang! då skrev han "exit ls customs".
först trodde jag han skrivit fel, då visade det sig att jag vänförfrågat honom? han ville jag skulle komma ut så han kunde casha in på efterlysningen jag fått av en npc då jag stulit en bil tidigare.
så dum var jag inte utan jag joinade ett quick job..
efter det drog jag så fort ja kunde till min lägenhet för jag behövde en toapaus.. då står han och buzzar på min lägenhet och vill komma in.. han går runt och gör "facepalm" och skriver att jag ska gå ut hela tiden.
lyckades rapportera honom för griefing men vet inte om de kan uppfatta att det var 3 timmar och xx antal jobb tidigare?

edit: och ja, det är det spånet du länkade till!
Senast redigerad av flashbackup 2014-08-15 kl. 13:22.
Citera
2014-08-15, 13:48
Medlem
klisssters avatar
Fortfarande ingen som vet om rhino tanken spawnar i närheten av en som en bil eller på speciella platser?

En annan fråga, någon som har koll på vad för fordon som kommer på tisdag? Och förslagsvis vad dom kan komma att kosta.
Har 2,5 miljoner nu så vill inte spänndera dom på en tank om det kommer något sjukt.
Citera
2014-08-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Fortfarande ingen som vet om rhino tanken spawnar i närheten av en som en bil eller på speciella platser?

En annan fråga, någon som har koll på vad för fordon som kommer på tisdag? Och förslagsvis vad dom kan komma att kosta.
Har 2,5 miljoner nu så vill inte spänndera dom på en tank om det kommer något sjukt.
Tanken hamnar på speciella platser när du ringer efter den.
Inne i staden så är det på stranden, racebanan,uppe vid teatrarna i vinewood eller polisstationen där swatvanen brukar stå.
Men rockstar har klantat det med någon uppdatering så att alla pegasus grejer som hamnar där flyttas ut till militärbasen när man kommer i närheten av den..
Citera
2014-08-15, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Det beror på vart du står när du beställer den. Men oftast om du beställer den i stan så spawnar den vid Race tracken.

Vilket jag tycker är alldeles för nära stan, tycker gott den kunde spawna i North Yankton. (Utanför kartan)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in