2014-08-14, 02:10
Medlem
HAZARD17s avatar
Tycker Turismon är snäppet vassare än Zentorno. Var väldigt sugen på en Zentorno först men efter lite testande så föll jag för turismon. Mycket smidig i kurvor, bra downforce, mm. Den enda nackdelen jag ser att när man överstyr, så överstyr man rejält, dvs man tappar i stort sett all fart.
Citera
2014-08-14, 13:51
Medlem
klisssters avatar
Om jag köper tanken eller buzzard kan jag då använda dom i t.ex rooftop rumble?
Citera
2014-08-14, 14:27
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Nu har jag skaffat mej en Turismo R och undrar en grej över trimningen.
Som bekant så är det accelerationen som ökas och inte topp hastigheten. Men om jag börjar med att köpa Turbo så blir ju den mätaren full. Är det sedan onödigt att köpa motoruppgraderingar eller ökar accelerationen i det dolda ändå?

Nej det är inte onödigt. För även om mätaren i LSC är full så blir bilen snabbare med fler uppgraderingar, även om det inte syns i själva mätaren.

Citat:
Ursprungligen postat av klissster

Ja det kan du. Allt du behöver göra är att ringa Pegasus när uppdraget har startat och sedan åka dit tanken/buzzard spawnar och hämta upp den, sedan åka till själva uppdraget.
Citera
2014-08-14, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klissster

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym

Ja det kan du. Allt du behöver göra är att ringa Pegasus när uppdraget har startat och sedan åka dit tanken/buzzard spawnar och hämta upp den, sedan åka till själva uppdraget.
Finns det nåt sätt att cancelera order, om man tycker den spawnar åt helvete eller man beställde fel fordon.

/J
Citera
2014-08-14, 16:43
Medlem
Just odödligheten börjar bli jävligt jobbig. Tycker nästan det alltid är någon på varje karta man hamnar på.
Lika frustrerande varje gång när man jagar någon med bounty, avlossar 10 skott i huvudet bara för att sedan bli dödad.
Känns också som det är oftare jag får springa som en galning och söka bilar. Springa ett kvarter för att hitta någon.
Citera
2014-08-14, 16:59
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Just odödligheten börjar bli jävligt jobbig. Tycker nästan det alltid är någon på varje karta man hamnar på.
Lika frustrerande varje gång när man jagar någon med bounty, avlossar 10 skott i huvudet bara för att sedan bli dödad.
Känns också som det är oftare jag får springa som en galning och söka bilar. Springa ett kvarter för att hitta någon.

blitt så förbannad på fuskarna nu så ska fan skaffa mig en ps3'a som är jailbreakad och själv börja fuska som satan
Citera
2014-08-14, 17:18
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Nej det är inte onödigt. För även om mätaren i LSC är full så blir bilen snabbare med fler uppgraderingar, även om det inte syns i själva mätaren.

Aha nice. Buzzarden förstår jag spawnar på en helipad. Men tanken, spawnar den i närheten av en som en bil brukar göra eller speciella ställen?
Citera
2014-08-14, 18:50
Medlem
danne9king9s avatar
Har inte spelat på någon månad och märker nu att det blivit en del förändringar.
Nåt ja stör mig på är tex att jag inte kan ta av mig min skottsäkra väst!? Hur gör man det?
Vad mer är förändrat senaste tiden? Något positivt?
Citera
2014-08-14, 18:55
Medlem
Citat:

Det var ett bra sätt att göra RR på om man bara var 2-3 personer, innan dom förstörde hela RR med updaten dvs. En personer satte sig bara i bilen, ringde och beställde en Maverick påväg till sjukhuset, klättra upp och sen flög den till parkeringshuset medans de(n) andra dödade alla "Professionals". Sen parachutade man bara ner för att fylla det hela med lite action.

Man spar dock bara tid om det är 2-3 personer. Va man 4 så gick det snabbare att döda och sedan ta bilen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Finns det nåt sätt att cancelera order, om man tycker den spawnar åt helvete eller man beställde fel fordon.

/J

Tror inte det, antingen förstöra det eller byta server... Har iallafall inte hört talas om något sätt att avbryta beställningen. Såfort du har beställt det så levereras det.
Citera
2014-08-14, 19:40
Bannlyst
hur fan rapporterar jag någon ingame som inte är i samma session som mig längre???

en jävla mexikanare slängde ut mig och en annan ur sin bil när vi anlänt till ett mission sen körde han över oss tills vi dog och alla liv va slut.. sen lämnade han missionet!!!!

undvik chipwaldo06!!!!!!!!!
Citera
2014-08-14, 19:50
Medlem
Verkar som att det är ganska klart att nästa DLC blir "Flight school" och kommer ut nästa tisdag..
https://www.youtube.com/watch?v=zbGtGqomP6A
Citera
2014-08-14, 22:25
Medlem
Vet inte riktigt hur jag ska göra och behöver lite synpunkter.
Mitt PS3 har gått i sönder (Första versionen) så jag kan inte längre spela GTA V online. Funderar på att antingen köpa ett nytt slim eller vänta tills hösten och köpa ett PS4 och GTA till det.

Tror ni många kommer gå över till PS4 när GTA släpps till det? Man vill ju inte att det ska bli dåligt med spelare på servrarna om man stannar kvar på PS3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in