Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Va det jag var rädd för... fan också.
Plus att det kanske är lite surt att börja om på samma spel efter säkert 1000h på pc :P
Nu är jag PC gamer i grund och botten, har en xbox som jag köpte för UFC spelet men den har inte varit påslagen på 1.5 år eller något
Dock jag vet inte om jag skulle vilja spela D3 på konsoll om jag ska vara ärlig, många skills placeras där du har markören, t.ex placera ut sentries. Det tror jag blir jobbigt på konsoll. Sen så är PC/Mac versionen den som uppdateras snabbare, får alla expansioner först så, frågan är då - skulle du gå tillbaka till PC'n när en ny expansion kom, för att sen återvända till konsollen 6 månader senare när samma expansion släpps där?
Något som stör mig just nu är att Diabloprogress inte uppdaterar
Vill ju se hur mycket elemental dmg jag tappar om jag kör Unity ringen vs SoJ. Jag klarar ju T6 utan Unity med DH'n, men samtidigt så får man extra säkerhet med Unity, så kanske är värt att ta skade minskningen om den inte är för extrem.
Rollade även bort Vitality på mina shoulders för ytterligare Sentry dmg
Behöver hitta en perfekt Mara shoulder där jag kan ha Dex, Vit, Sentry Dmg, CDR. Problemed Med Mara shoulders är att de alltid rollar Dex, Resource Reduction, Skill dmg och random. så, har man otur (som jag hade) så rollar de t.ex Dex, Resource, Fel Skill och CDR vilket gjorde att jag fick välja mellan Skill eller Vitality.
Med Harrington så crittar mina Sentries nu runt 80M, och då har jag inte Sentry Damage på chesten, så ska bli kul med 3xSentry damage när jag väl får det (lagt säkert 10K hos kadala på chests utan en enda mara)